abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 november 2012 @ 15:51:42 #101
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119387125
Overigens was ik afgelopen vrijdag op het smartlappenfestival in Utrecht beland waar ook de nodige dronken 'oudere' vrouwen stonden. Ik stond een tijdje te praten met een vrouw waarvan ik dacht dat ze een jaar of 34 was...ze bleek 41 te zijn. Op een gegeven moment vertelde ze dat ze 2 jaar gescheiden was. Dus ik zei voor de grap iets van 'klote he, en dan maar die stomme datingsites afgaan op zoek naar een leuke vent ;)' en zij: NOU INDERDAAD!

Vervolgens onze e-matching-avonturen uitgewisseld, en daarna probeerde ze me toen ze naar huis ging nog even te hosselen. Bleef bij wat kusjes op de mond, ik raakte lichtelijk in paniek omdat er naast me een meisje van 29 stond waar ik al de hele avond achteraan zat. :')
Anyway, 41 en twee kinderen van 9 en 5...dit wordt 'm natuurlijk niet. Heb haar profiel ook wel gevonden op ematching maar heb geen betaald abo dus kan ook niet even een 'was gezellig!'-berichtje sturen.

En nu ik toch bezig ben met sterke verhalen voor bij de open haard, meteen de volgende. Twee weken geleden ging ik na het stappen (toch behoorlijk beschonken) in m'n eentje nog even een patatje halen bij een snackbar in de stad. In die snackbar stonden twee meisjes waar ik mee aan de praat raakte. We hebben nog ongeveer een half uurtje buiten gestaan toen bleek dat een van de twee dezelfde kant op moest als ik. Uiteindelijk haar thuis gebracht, gezoend en blijven slapen. (Verder niks, vond ze ordinair om te doen met een kerel die ze in de snackbar had opgepikt...zit ook wel wat in natuurlijk :'))
Wel nummers etc uitgewisseld, maar eigenlijk is daar niet veel contact meer uitgekomen dan wat whatsappjes.

Ga ik dus afgelopen zaterdagnacht toevallig weer naar diezelfde snackbar (ik kom er serieus verder eigenlijk zelden) en wie staat daar...Haar vriendin! Van twee weken geleden. Nu met een ander meisje. Wat een toeval. Nou, weer gekletst, zij vertelde dat zij me ook best leuk vond, ik met m'n dronken hoofd daar weer op ingaan, en even later zaten we voor de snackbar te zoenen. :') Ik was daar uiteraard zeer content mee, want A) het is een mooi verhaal en B) ze is ook wel leuker dan die van 2 weken geleden.

Nu ben ik er wel voor in om met haar eens de kroeg in te duiken, en wil zij dat ook..maarja, zij schaamt zich tegenover haar vriendin die mij volgens haar toch wel erg leuk vond.

Het lijkt GTST wel he. Al met al was het in ieder geval weer een schitterend weekend die me enkele leuke anekdotes heeft opgeleverd. Vrijgezel zijn is toch wel heel leuk. :') :'(
Gourmetten of steengrillen?
pi_119389345
Mooi verhaal toch :D! Komt me ook bekend voor trouwens :D !

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2012 16:39:08 ]
pi_119389414
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:50 schreef xApples het volgende:
Dat is toch hartstikke lief bedoeld
Ja is het ook.
Maar het is een beetje dubbel als ze eerst zegt dat ze d'r gevoel tegen moet houden omdat ze bang is dat ze na de 2e date anders stapelgek om me is, en ze bang is dat ik dr laat zitten als ze gaat reizen.
pi_119389917
O

Ja dat veranderd de boel wel een beetje.
Zou ik al een beetje de kriebels van krijgen eerlijk gezegd.
And then the one day you find, ten years have got behind you
No one told you when to run, you missed the starting gun
pi_119390161
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:50 schreef xApples het volgende:
O

Ja dat veranderd de boel wel een beetje.
Zou ik al een beetje de kriebels van krijgen eerlijk gezegd.
Omdat het te snel gaat?
Ja ik heb er ook wisselende ideeën over. Maar morgen date, zien we 't dan wel.
  maandag 19 november 2012 @ 16:55:34 #106
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_119390167
Goed, ik ben weer terug bij af

Van de week maar weer de moed bij elkaar harken om weer verder te gaan :(
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_119390234
Ja ik zou denken; die wil wel heeel graag..
Vind ik vaak wel een afknapper.
And then the one day you find, ten years have got behind you
No one told you when to run, you missed the starting gun
  Moderator / Redactie FP maandag 19 november 2012 @ 16:58:05 #108
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_119390282
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:55 schreef zalkc het volgende:
Goed, ik ben weer terug bij af

Van de week maar weer de moed bij elkaar harken om weer verder te gaan :(
Watskeburt?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 19 november 2012 @ 17:02:46 #109
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_119390478
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Watskeburt?
Meiske weet gewoon niet wat ze wil. Ben er nu wel klaar mee. Het liep in het begin als een trein, daar schrok ze van en nu weet ze niet hoe hard ze weg moet rennen. :{

Ik wil echt het "geen issues" kunnen aanzetten bij paiq :Y
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_119390583
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:57 schreef xApples het volgende:
Nou of juist niet, want waarom zou je anders je gevoel tegen houden ;) ?!
  Moderator / Redactie FP maandag 19 november 2012 @ 17:21:19 #111
Brabo Bastard
pi_119391264
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef zalkc het volgende:

[..]

Meiske weet gewoon niet wat ze wil. Ben er nu wel klaar mee. Het liep in het begin als een trein, daar schrok ze van en nu weet ze niet hoe hard ze weg moet rennen. :{

Soms wil ik dat ook wel eens. Heb ooit eens een Evangelist gehad op Paiq... mooi meiske maar die was zo gelovig opgevoed... waste of good flesh zeg maar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_119391313
Ik vraag het ook vaak aan dames hoor, hoe het komt dat ze single zijn. Is gewoon beetje vlijerij. :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_119391369
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Soms wil ik dat ook wel eens. Heb ooit eens een Evangelist gehad op Paiq... mooi meiske maar die was zo gelovig opgevoed... waste of good flesh zeg maar.
Zeker nooit een religieuze dame gedate? Vaak zijn die wel seksueel erg gewillig. Of ik weet ze gewoon te bekeren >:)
pi_119391516
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:22 schreef Spezza19 het volgende:
Ik vraag het ook vaak aan dames hoor, hoe het komt dat ze single zijn. Is gewoon beetje vlijerij. :)
Ik vind het serieus een van de meest debiele vragen die je kan stellen.
  Moderator / Redactie FP maandag 19 november 2012 @ 17:28:42 #115
Brabo Bastard
pi_119391573
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 17:23 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Zeker nooit een religieuze dame gedate? Vaak zijn die wel seksueel erg gewillig. Of ik weet ze gewoon te bekeren >:)
Deze was dan de uitzondering op de regel :') Echt, die geloofde niet in sex voor het huwelijk etc etc... Of die te bekeren was, geen idee. Ze was wel vlug weg had ik het idee :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_119391604
quote:
15s.gif Op maandag 19 november 2012 17:27 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik vind het serieus een van de meest debiele vragen die je kan stellen.
Gelukkig is iedereen verschillend. Krijg er altijd wel goede reacties op. Is natuurlijk ook de manier hoe je het brengt en wanneer.
pi_119391668
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Deze was dan de uitzondering op de regel :') Echt, die geloofde niet in sex voor het huwelijk etc etc... Of die te bekeren was, geen idee. Ze was wel vlug weg had ik het idee :P
Ja je moet ze niet uit Urk of een andere biblebelt hebben. Daarbuiten zijn gelovige meisjes vaak wel gewillig. :9
  Moderator / Redactie FP maandag 19 november 2012 @ 17:32:03 #118
Brabo Bastard
pi_119391724
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja je moet ze niet uit Urk of een andere biblebelt hebben. Daarbuiten zijn gelovige meisjes vaak wel gewillig. :9
I'll keep that in mind :P

Weet ook niet meer waar deze vandaan kwam eigenlijk. Iig wel uit een gehucht ergens in Brabant dacht ik.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_119392404
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef zalkc het volgende:

[..]

Wat jij hebt heb ik met een gozer gehad. Behoorlijk klote is dat ja! Naaistreken zijn dat. :(
  Moderator / Redactie FP maandag 19 november 2012 @ 17:58:18 #120
Brabo Bastard
pi_119392733
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:49 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Wat jij hebt heb ik met een gozer gehad. Behoorlijk klote is dat ja! Naaistreken zijn dat. :(
Cold feet en al dat :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_119392794
Vrouwen/heren met issues... Kunnen ze die niet preventief weren van datingsites ?
  maandag 19 november 2012 @ 18:03:57 #122
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_119392952
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:57 schreef xApples het volgende:
droomman, trouwen...
  Moderator / Redactie FP maandag 19 november 2012 @ 18:06:06 #123
Brabo Bastard
pi_119393029
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:59 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen/heren met issues... Kunnen ze die niet preventief weren van datingsites ?
Als het zou kunnen dan was het allang gedaan denk ik... of juist niet. Anders wordt het percentage zelfmoorden ook weer zo hoog.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_119393105
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 18:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als het zou kunnen dan was het allang gedaan denk ik... of juist niet. Anders wordt het percentage zelfmoorden ook weer zo hoog.
Ach, kerst staat voor de deur. Tijd van het jaar :P
  Moderator / Redactie FP maandag 19 november 2012 @ 18:09:33 #125
Brabo Bastard
pi_119393161
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 18:07 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ach, kerst staat voor de deur. Tijd van het jaar :P
Dat zal het zijn. Ik ben eten, laters! :W
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')