Overigens was ik afgelopen vrijdag op het smartlappenfestival in Utrecht beland waar ook de nodige dronken 'oudere' vrouwen stonden. Ik stond een tijdje te praten met een vrouw waarvan ik dacht dat ze een jaar of 34 was...ze bleek 41 te zijn. Op een gegeven moment vertelde ze dat ze 2 jaar gescheiden was. Dus ik zei voor de grap iets van 'klote he, en dan maar die stomme datingsites afgaan op zoek naar een leuke vent

' en zij: NOU INDERDAAD!
Vervolgens onze e-matching-avonturen uitgewisseld, en daarna probeerde ze me toen ze naar huis ging nog even te hosselen. Bleef bij wat kusjes op de mond, ik raakte lichtelijk in paniek omdat er naast me een meisje van 29 stond waar ik al de hele avond achteraan zat.
Anyway, 41 en twee kinderen van 9 en 5...dit wordt 'm natuurlijk niet. Heb haar profiel ook wel gevonden op ematching maar heb geen betaald abo dus kan ook niet even een 'was gezellig!'-berichtje sturen.
En nu ik toch bezig ben met sterke verhalen voor bij de open haard, meteen de volgende. Twee weken geleden ging ik na het stappen (toch behoorlijk beschonken) in m'n eentje nog even een patatje halen bij een snackbar in de stad. In die snackbar stonden twee meisjes waar ik mee aan de praat raakte. We hebben nog ongeveer een half uurtje buiten gestaan toen bleek dat een van de twee dezelfde kant op moest als ik. Uiteindelijk haar thuis gebracht, gezoend en blijven slapen. (Verder niks, vond ze ordinair om te doen met een kerel die ze in de snackbar had opgepikt...zit ook wel wat in natuurlijk

)
Wel nummers etc uitgewisseld, maar eigenlijk is daar niet veel contact meer uitgekomen dan wat whatsappjes.
Ga ik dus afgelopen zaterdagnacht toevallig weer naar diezelfde snackbar (ik kom er serieus verder eigenlijk zelden) en wie staat daar...Haar vriendin! Van twee weken geleden. Nu met een ander meisje. Wat een toeval. Nou, weer gekletst, zij vertelde dat zij me ook best leuk vond, ik met m'n dronken hoofd daar weer op ingaan, en even later zaten we voor de snackbar te zoenen.

Ik was daar uiteraard zeer content mee, want A) het is een mooi verhaal en B) ze is ook wel leuker dan die van 2 weken geleden.
Nu ben ik er wel voor in om met haar eens de kroeg in te duiken, en wil zij dat ook..maarja, zij schaamt zich tegenover haar vriendin die mij volgens haar toch wel erg leuk vond.
Het lijkt GTST wel he. Al met al was het in ieder geval weer een schitterend weekend die me enkele leuke anekdotes heeft opgeleverd. Vrijgezel zijn is toch wel heel leuk.