quote:Op maandag 19 november 2012 15:31 schreef xApples het volgende:
Ik post zijn laatste bericht wel oke? Toen ik die las heb ik wss een kwartier zo:naar mn beeldscherm gekeken.
Wat een charmeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen heb ik hem weg geklikt ik wist echt niet wat ik daarop moest zeggen hahahah
Paar uur later had ie me verwijderd..![]()
![]()
De combinatie van haha, ja en nee.quote:Op maandag 19 november 2012 21:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mensen die elke zin eindigen met "haha" right?
Next!quote:Op maandag 19 november 2012 21:45 schreef luckass het volgende:
[..]
De combinatie van haha, ja en nee.
Je hebt 2 dates voor 1 week al vast staan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:11 schreef Blue_note het volgende:
Vanavond date #2! #3 staat eigenlijk ook al gepland voor eind deze week.
Eens kijken wat het gaat geven! Vanavond wordt gewoon weer de kroeg in, vrijdag/zaterdag nog geen idee.
Spezza nog berichtje gehad?
Moest wel ivm werk en andere afspraken. Nou zat eigenlijk ook anders.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt 2 dates voor 1 week al vast staan?
Brrrr the horror
Ik ben niet zo van het plannen. Krijg ik jeuk vanquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:01 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Moest wel ivm werk en andere afspraken. Nou zat eigenlijk ook anders.
Die van vrijdag/zaterdag stond vast. Die van vandaag is zondag spontaan ertussen gekomen.
Dat is je goed recht hèquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het plannen. Krijg ik jeuk van
Ja wel berichtjes over en weer gestuurd maar niks over de date of een vervolg date. Maar goed, altijd beter dan het welbekende sms'je direct na de date.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:11 schreef Blue_note het volgende:
Vanavond date #2! #3 staat eigenlijk ook al gepland voor eind deze week.
Eens kijken wat het gaat geven! Vanavond wordt gewoon weer de kroeg in, vrijdag/zaterdag nog geen idee.
Spezza nog berichtje gehad?
Ach, meestal als je je ergens inschrijft ben je nieuwe en krijg je goede matches, dan kan je best veel daten in korte tijd. Ik zou er niet te zwaar aan tillen. Uiteindelijk heb je maar één goede date nodig om een leuk iemand tegen te komen. Dat is meer waard dan 15 matige dates in 2 maanden tijd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:08 schreef Andromache het volgende:
leuk dat hier mensen zijn met meerdere dates. zo snel ook.
hoe doen jullie dat toch? het gaat hier in sneltreinvaart. ik weet dat ik mezelf niet moet vergelijken met iemand omdat dat helemaal geen zin heeft, maar het steekt wel dat ik zelf de hele tijd achter dates aan moet jagen en vrijwel niet zelf benaderd wordt. ik snap er niks van. ik heb nu ook mijn e-matchingtekst aangepast dus ik ben wel tevreden over beide profielen (ook RP)
misschien toch een andere zoektactiek gebruiken. ik struin nu de nieuwe inschrijvingen af en misschien is het effectiever om gericht in mijn regio te zoeken. statistisch gezien zou ik dan een keer beet moeten hebben. ik wil dat abonnementsgeld er wel uit verdienen
Klopt, in het oosten wonen is wat dat betreft ook helemaal niet zo handig...quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:51 schreef Silenus het volgende:
Het helpt natuurlijk ook als je een beetje centraal woont.
Ja, ik ben ook stiekem een beetje jaloers op die mensen die continu dates hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:08 schreef Andromache het volgende:
leuk dat hier mensen zijn met meerdere dates. zo snel ook.
hoe doen jullie dat toch? het gaat hier in sneltreinvaart. ik weet dat ik mezelf niet moet vergelijken met iemand omdat dat helemaal geen zin heeft, maar het steekt wel dat ik zelf de hele tijd achter dates aan moet jagen en vrijwel niet zelf benaderd wordt. ik snap er niks van. ik heb nu ook mijn e-matchingtekst aangepast dus ik ben wel tevreden over beide profielen (ook RP)
misschien toch een andere zoektactiek gebruiken. ik struin nu de nieuwe inschrijvingen af en misschien is het effectiever om gericht in mijn regio te zoeken. statistisch gezien zou ik dan een keer beet moeten hebben. ik wil dat abonnementsgeld er wel uit verdienen
Ja ho, niet waar. in steden als Utrecht en Amsterdam ismer een zwaar single vrouwenoverschot. Als man zul je het er vast als een snoepwinkel ervaren, maar voor de single mannen zou ik statistisch gezien beter in Groningen kunnen blijven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:51 schreef Silenus het volgende:
Het helpt natuurlijk ook als je een beetje centraal woont.
Is seks dan zo belangrijk? Want dan kan je gewoon een oproep in kpd plaatsenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja ho, niet waar. in steden als Utrecht en Amsterdam ismer een zwaar single vrouwenoverschot. Als man zul je het er vast als een snoepwinkel ervaren, maar voor de single mannen zou ik statistisch gezien beter in Groningen kunnen blijven.
Ik moet er gewoon ook minder mee bezig zijn, veel leuke dingen doen en dan maar gaan voor de casual sex. Ik wil vast te snel nu het drie maanden uit is.....
Ook dat smsje zegt niks hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja wel berichtjes over en weer gestuurd maar niks over de date of een vervolg date. Maar goed, altijd beter dan het welbekende sms'je direct na de date.
Dus er zit nog hoop in. Als het goed is belt ze vandaag. Dus even afwachten.
Zelf hoop ik dat het een vervolg krijgt.
Nee ik bedoelde het welbekende afwijs smsjequote:Op dinsdag 20 november 2012 13:40 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ook dat smsje zegt niks hoor. Ik had na date 1 binnen 5 minuten een smsje dat het leuk was. Als je iemand echt leuk vindt maakt het niet uit hoe snel je iets hoort.
+1quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef Mark-J het volgende:
Vind het met Paiq wel lastig dat de 'matches' vaak niet erg actief zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |