Gek hoe mensen daar toch in kunnen verschillen. Bij mij is dat er dan weer juist - instant - of niet. Heb dat wel een paar keer de kans gegeven maar nog nooit meegemaakt dat zoiets na verloop van tijd groeide.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's een herkenbare. Doe je inderdaad niets aan. Ja, even flink balen en dan weer verder gaan.
Overigens vind ik het soms wel een nadeel dat mensen echt op zoek zijn naar "wam-bam in vuur en vlam". Ik heb dat eigenlijk bijna nooit en het duurt vaak een aantal dates voor ik iemand echt leuk vind (los van dat ik enthousiast ben). Maar als de ander daar sneller in is en dit van zichzelf weet dan houdt het op
Ik had dat vroeger vaak, maar dan is de 'klap' als het dan toch niet klikt van de andere kant net iets harder vind ik. Ik kijk nu de kat uit de boom en ik zie wel wat er gebeurd. Vooralsnog geniet ik van het gezelschap.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gek hoe mensen daar toch in kunnen verschillen. Bij mij is dat er dan weer juist - instant - of niet. Heb dat wel een paar keer de kans gegeven maar nog nooit meegemaakt dat zoiets na verloop van tijd groeide.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gek hoe mensen daar toch in kunnen verschillen. Bij mij is dat er dan weer juist - instant - of niet. Heb dat wel een paar keer de kans gegeven maar nog nooit meegemaakt dat zoiets na verloop van tijd groeide.
Misschien ook wel wat uit zelfbescherming inderdaad. Maar tref wel vaak mannen die inderdaad gelijk weten of het een ja of een nee is, al zegt dat over het verdere verloop natuurlijk niet zoveel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger vaak, maar dan is de 'klap' als het dan toch niet klikt van de andere kant net iets harder vind ik. Ik kijk nu de kat uit de boom en ik zie wel wat er gebeurd. Vooralsnog geniet ik van het gezelschap.
De gewone matches van Paiq zijn bij mij wel aardig 'actief', maar de matches via Paiq Select doen niet veel. Ze komen wel in mijn lijst, maar ze reageren niet echt op chats. Ook weinig online.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef Mark-J het volgende:
Vind het met Paiq wel lastig dat de 'matches' vaak niet erg actief zijn
Dat klinkt beter! Is al eens een afspraakje uit voort gevloeid?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:50 schreef tcr het volgende:
[..]
De gewone matches van Paiq zijn bij mij wel aardig 'actief', maar de matches via Paiq Select doen niet veel. Ze komen wel in mijn lijst, maar ze reageren niet echt op chats. Ook weinig online.
Beetje mazzel morgen een date via OkC, benieuwd.
Leuk! Veel plezier vast, verwachten wel een verslag héquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Morgenavond een date met de dame die me - op mijn uiterst brakke - zondagavond al vroeg. Ben benieuwd.
Thanks, en een verslag zal zeker volgen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk! Veel plezier vast, verwachten wel een verslag hé
Ah, kon zijn dat je toch voor z'n liederlijke charmes was gevallenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:44 schreef xApples het volgende:
Haha jawel ! Ik dacht.. Waarom geen avondje waarbij hij...![]()
Nee natuurlijk niet, een 'nieuwe' !
We zouden eigk vrijdag afspreken maar hij vroeg of
ik niet eerder kon. Nouja dat kon
+1quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
ben normaal nooit te vroeg maar op een date echt áltijd..en dan sta je dus te wachtenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:50 schreef xApples het volgende:
Ik denk altijd vanaf een uur van tevoren..
IK GA NIET , IK GA NIET !!
Maar ik ga vanavond wel
veel plezier! wel je paard thuis laten heh, dat kan afschrikken namelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:50 schreef xApples het volgende:
Ik denk altijd vanaf een uur van tevoren..
IK GA NIET , IK GA NIET !!
Maar ik ga vanavond wel
Ik was meestal pas nerveus bij/voor een 2de date.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:49 schreef eefje801 het volgende:
Ik denk altijd dat het weg is
Tot twee minuten voor de date.. dan is het weer terug
Dat wordt dus niks meer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
Helaas. Er was geen aantrekkingskracht van haar kant. Maar ze wil wel gewoon vriendschappelijk afspreken. Kan ik mee leven, want vriendschappelijke klik was er wel.
En nieuwe vrienden maken is ook leuk.
Dame één wil gewoon eens goed geneukt worden, maar ook niet meer dan dat met je. Dame twee is een typisch vrouwelijk exemplaar die nog tien jaar achterloopt en bang is voor een wanhopige debiel te worden aangezien die irl geen dates kan fixen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:35 schreef Core2 het volgende:
Ik sta nu een paar dagen op knuz, heb berichtjes ontvangen van 4 dames waarvan 2 wel interessant. Een van die meiden stuurt me een berichtje dat we waarschijnlijk geen match zijn, maar ze vindt me wel leuk? WTF? De ander heb ik wel leuke gesprekken mee, maar in haar profiel staat dat ze niet op zoek is. Waarom dan aanmelden op een datingsite en mij een berichtje sturen? Me no comprende
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dame één wil gewoon eens goed geneukt worden, maar ook niet meer dan dat met je. Dame twee is een typisch vrouwelijk exemplaar die nog tien jaar achterloopt en bang is voor een wanhopige debiel te worden aangezien die irl geen dates kan fixen.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Hangt van de dame af. Vrijdag ga ik met een dame poolen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:12 schreef theKiD het volgende:
Wat doen jullie meestal op zo een eerste date?
Wait... kan ik zo een beetje alle vrouwen die zeggen niet op zoek te zijn zo goed als over deze kam scheren?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dame één wil gewoon eens goed geneukt worden, maar ook niet meer dan dat met je. Dame twee is een typisch vrouwelijk exemplaar die nog tien jaar achterloopt en bang is voor een wanhopige debiel te worden aangezien die irl geen dates kan fixen.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Bios eerder bij tweede date.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:21 schreef Mark-J het volgende:
Wat drinken en een wandelingetje makenSoms naar de bioscoop.
Gewoon een drankje doen in een gran cafe oid. Werkt altijd wel goed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:12 schreef theKiD het volgende:
Soms naar de bios, anders naar de kroeg of pub. Als het maar gezellig is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:12 schreef theKiD het volgende:
echt, wat is dit?? Ik heb er nu maar ingezet dat ik wel op zoek ben?? Stond er eerst dan van: ik ben niet op zoek ofzo...en dan hier huillie doen dat er geen reacties komen...quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef Andromache het volgende:
tja, wat is wijsheid, ik heb er nu maar ingezet dat ik wel op zoek ben. wat is nou eigenlijk een normale hoeveelheid berichtjes die je mag verwachten als vrouw van 30? verwacht ik te veel als ik denk aan een paar berichtjes per week? van nieuwe mannen waarmee ik nog niet eerder contact heb gehad op die site?
Er is geen pijl op te trekken. Vriendin van mij kreeg er heel veel. Stuk of 60 - 100. Maar ja, hoop seks verzoeken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef Andromache het volgende:
tja, wat is wijsheid, ik heb er nu maar ingezet dat ik wel op zoek ben. wat is nou eigenlijk een normale hoeveelheid berichtjes die je mag verwachten als vrouw van 30? verwacht ik te veel als ik denk aan een paar berichtjes per week? van nieuwe mannen waarmee ik nog niet eerder contact heb gehad op die site?
Van wat ik heb begrepen krijgen veel vrouwen veel meer dan enkele berichten per week.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef Andromache het volgende:
nee ik had er niet specifiek in gezet dat ik 'vooral niet op zoek ben'. kom zeg, dat vind ook ik onzin. ik heb het nu juist anders gedaan dan de eerder beschreven 'dame twee' maar ik ben er niet van overtuigd dat dat dan wel helpt hoor. toch vooral zelf actief rondklikken, denk ik. en op machinegeweertempo berichtjes rondstrooien haha. de echt leuke reageren wel terugquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
echt, wat is dit?? Ik heb er nu maar ingezet dat ik wel op zoek ben?? Stond er eerst dan van: ik ben niet op zoek ofzo...en dan hier huillie doen dat er geen reacties komen...
Die vinden jou gewoon te lelijk denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wait... kan ik zo een beetje alle vrouwen die zeggen niet op zoek te zijn zo goed als over deze kam scheren?
Leerde laatst zo iemand kennen en de tering zeg... Wel leerzaam, nu kan ik sneller nexten.
En dames die claimen bezet te zijn?
er is wel iets aan de hand hoor, als je met foto weinig tot 0 reacties krijgt...quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:41 schreef Andromache het volgende:
[..]
nee ik had er niet specifiek in gezet dat ik 'vooral niet op zoek ben'. kom zeg, dat vind ook ik onzin. ik heb het nu juist anders gedaan dan de eerder beschreven 'dame twee' maar ik ben er niet van overtuigd dat dat dan wel helpt hoor. toch vooral zelf actief rondklikken, denk ik. en op machinegeweertempo berichtjes rondstrooien haha. de echt leuke reageren wel terug
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die vinden jou gewoon te lelijk denk ik.
Dat zei je er niet bij. Wel duidelijk zijn natuurlijk als je aan je handje vastgepakt wilt worden. Je lijkt wel een wijf.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]![]()
Het staat in hun profiel dombo. Niet iets wat ze zelf zeggen.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij. Wel duidelijk zijn natuurlijk als je aan je handje vastgepakt wilt worden. Je lijkt wel een wijf.
Vraag het aan Kloonhommel zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar de Zeg maar 'iets minder knappe vrouwen', hoeveel berichtjes zouden die krijgen?
Aangezien jij alles en iedereen afwerkt in een hoog tempo, kan de vraag beter aan jou gesteld wordenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vraag het aan Kloonhommel zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |