Huh?quote:Op zondag 18 november 2012 02:21 schreef Kees22 het volgende:
Ik hoor net op de herherhaling van het journaal, dat Israelische toeristen zich verzamelen op de Golanhoogte om te genieten van de bezigheden daar.
Graag gedaan.quote:
Dan zijn ze een beetje uit de richting.quote:Op zondag 18 november 2012 02:21 schreef Kees22 het volgende:
Ik hoor net op de herherhaling van het journaal, dat Israelische toeristen zich verzamelen op de Golanhoogte om te genieten van de bezigheden daar.
Ik snap het...de ergernis...quote:Op zondag 18 november 2012 02:23 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Eigenlijk eigenbelang: scheelt ergernis.
Dit vind ik dan weer wel een goede beschrijving. Dit i.t.t. tot de onzin van 3-fout.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:26 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Vroeger leefden we in het tijdperk van christendom vs. islam, tegenwoordig is het vooral islam vs. jodendom. Lees dit stukje maar eens:
However, the ancient root of bitterness between Isaac and Ishmael does not explain all of the hostility between Jews and Arabs today. In fact, for thousands of years of Middle Eastern history, Jews and Arabs lived in relative peace and indifference towards each other. The primary cause of the hostility has a modern origin. After World War II, when the United Nations gave a portion of the land of Israel to the Jewish people, the land was at that time primarily inhabited by Arabs (the Palestinians). Most Arabs protested vehemently against the nation of Israel occupying that land. Arab nations united and attacked Israel in an attempt to drive them out of the land, but they were defeated. Ever since, there has been great hostility between Israel and its Arab neighbors. Israel exists on one tiny piece of land surrounded by much larger Arab nations such as Jordan, Syria, Saudi Arabia, Iraq, and Egypt. It is our viewpoint that, biblically speaking, Israel has a right to exist as a nation in its own land that God gave to the descendants of Jacob, grandson of Abraham. At the same time, we strongly believe that Israel should seek peace and display respect for its Arab neighbors. Psalm 122:6 declares, “Pray for the peace of Jerusalem: May those who love you be secure.”
Bron: http://www.gotquestions.org/Jews-Arabs.html
Uiteraard vind jij dat, want jij sluit je ogen en oren voor de waarheid, hoe dan ook een beetje een karige en soms incorrecte beschrijving zelfs.quote:Op zondag 18 november 2012 02:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer wel een goede beschrijving.
lekker belangrijkquote:Op zondag 18 november 2012 02:35 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou stiekem wel gniffelen als er een atoombom op jeruzalem en mekka komt.
Atheďst zeker?quote:Op zondag 18 november 2012 02:35 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou stiekem wel gniffelen als er een atoombom op jeruzalem en mekka komt.
Graagquote:Op zondag 18 november 2012 02:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Atheďst zeker?
Of agnost?
Doe er dan ook een op het Vaticaan.
Hup, ga naar Israel en help zequote:Op zondag 18 november 2012 02:44 schreef LethalNinja het volgende:
-
Word tijd dat de palestijnen eens goed worden aangepakt daar, maar het lijkt er op dat er een wapenstilstand komt (helaas)... Ik ben btw Pro Westen, Pro USA en Pro Israel.. Weinig sympathie voor de haatdragende moslim naties daar.
Al snap ik dan weer niet dat de bijbel erbij gehaald wordt. Daar kunnen we nog wel een discussie over gaan houden, maar ik zie op basis van de bijbel geen reden om de joden enig recht te geven op Palestina.quote:Op zondag 18 november 2012 02:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer wel een goede beschrijving. Dit i.t.t. tot de onzin van 3-fout.
t bevalt ons hier wel, maar daar ging het alleen over religie (en t zou mooi meegenomen zijn als ze alle drie verwijderd zouden worden).quote:Op zondag 18 november 2012 02:44 schreef LethalNinja het volgende:
-
Word tijd dat de palestijnen eens goed worden aangepakt daar, maar het lijkt er op dat er een wapenstilstand komt (helaas)... Ik ben btw Pro Westen, Pro USA en Pro Israel.. Weinig sympathie voor de haatdragende moslim naties daar.
Die is er ook niet. Helaas worden religieuze geschriften erg vaak misbruikt om dat recht vorm te geven. Uiteraard door orthodoxe groeperingen.quote:Op zondag 18 november 2012 02:48 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Al snap ik dan weer niet dat de bijbel erbij gehaald wordt. Daar kunnen we nog wel een discussie over gaan houden, maar ik zie op basis van de bijbel geen reden om de joden enig recht te geven op Palestina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |