dat de Palestijnen niet zo heel erg goed zijn in wat ze doen lijkt me niet heel erg interessant eerlijk gezegdquote:Op zondag 18 november 2012 01:21 schreef Peunage het volgende:
Er gaan meer Israelis dood aan pinda-allergie dan aan raketaanvallen van Hamas, zo rapt Lowkey, en ik denk dat daar een kern van waarheid in zit.
Tussen 2000 en 2012 zijn er 61 Israelis bij omgekomen.
Een vergissing, nou en, hoe triest ben je om een goed doel te bekritiseren dat alleen maar kinderen wil helpen.quote:
Dat zou inderdaad kunnen, alleen is het origineel in 2009 (Palestina) genomen.quote:
Ik zie het, maar hoe dan ook, hoe triest ben je als je een goed doel gaat bekritiseren dat alleen maar kinderen probeert te helpen. Waarschijnlijk hebben ze gewoon een plaatje van het internet geplukt.quote:Op zondag 18 november 2012 02:05 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen, alleen is het origineel in 2009 genomen.
Pure propaganda waarvan sommige beweren dat zulke dingen onmogelijk van Israel zijn kant kan gebeuren. Triest dat je niet uit die fase kunt komen.quote:Op zondag 18 november 2012 02:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zie het, maar hoe dan ook, hoe triest ben je als je een goed doel gaat bekritiseren dat alleen maar kinderen probeert te helpen. Waarschijnlijk hebben ze gewoon een plaatje van het internet geplukt.
Het gaat om kinderen die in armoede leven.......quote:Op zondag 18 november 2012 02:07 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Pure propaganda waarvan sommige beweren dat zulke dingen onmogelijk van Israel haar kant kan gebeuren. Triest dat je niet uit die fase kunt komen.
Wie zal het zeggen.quote:Op zondag 18 november 2012 02:08 schreef Kees22 het volgende:
Propaimages. Wat zou dat woord nou voor betekenis kunnen hebben? Waarom zou je zo'n naam eigenlijk bedenken?
Namen van staten zijn onzijdig: Het Nederland, Het Israel. Dus de voornaamwoorden zijn mannelijk, niet (verzachtend) vrouwelijk.quote:Op zondag 18 november 2012 02:07 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Pure propaganda waarvan sommige beweren dat zulke dingen onmogelijk van Israel haar zijn kant kan gebeuren. Triest dat je niet uit die fase kunt komen.
Prima.quote:Op zondag 18 november 2012 02:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het gaat om kinderen die in armoede leven.......
Wat een onzin propaganda, ja een huilend kindje, wat boeit het nou.
Twijfelde alquote:Op zondag 18 november 2012 02:09 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Namenm van staten zijn onzijdig: Het Nederland, Het Israel. Dus de voornaamwoorden zijn mannelijk, niet (verzachtend) vrouwelijk.
Nee, ik meen het, wat boeit het nou. Wat boeit het nou dat een goed doel dat zich puur inzet voor kinderen in armoede een plaatje van een huilend kind gebruikt ongeacht de afkomst, dom van ze om dat maar van het internet te plukken, maar hoe triest ben je als je zoiets gaat misbruiken, wat jij doet, om heel Israel meer te bekritiseren vervolgens.quote:
Niet op reageren.quote:Twijfelde al.
Ik kritiseer Israel niet hoor. Ik las in de vorige topics dat Israeli's niet aan zulke dingen doen en toen kwam ik dat tegen. Ik snap ook wel dat een plaatje niet gelijk staat aan Israel. Anders hadden moslims wel een probleem.quote:Op zondag 18 november 2012 02:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee, ik meen het, wat boeit het nou. Wat boeit het nou dat een goed doel dat zich puur inzet voor kinderen in armoede een plaatje van een huilend kind gebruikt ongeacht de afkomst, dom van ze om dat maar van het internet te plukken, maar hoe triest ben je als je zoiets gaat misbruiken, wat jij doet, om heel Israel meer te bekritiseren vervolgens.
[..]
[..]
Niet op reageren.
Ik raad het je aan echt waar gewoon niet op reageren.
Je zegt pure propaganda, je zegt dat dat niet van Israelische kant komt, dit is een goed doel nogmaals, dat zich inzet voor arme kinderen, dat niets te maken heeft met het hele conflict, nogmaals, waarom het dan in dit topic op een dusdanige manier betrekken?quote:Op zondag 18 november 2012 02:13 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik kritiseer Israel niet hoor. Ik las in de vorige topics dat Israeli's niet aan zulke dingen doen en toen kwam ik dat tegen. Ik snap ook wel dat een plaatje niet gelijk staat aan Israel. Anders hadden moslims wel een probleem.
Dank voor de taalles...quote:Op zondag 18 november 2012 02:09 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Namen van staten zijn onzijdig: Het Nederland, Het Israel. Dus de voornaamwoorden zijn mannelijk, niet (verzachtend) vrouwelijk.
Armoede in Israel? Zo erg dat er plaatjes van Palestijnse kinderen gebruikt moeten worden? Naa, dat geloof je toch niet.quote:
Logisch. Die fout wordt heel erg vaak gemaakt. Geen probleem.quote:[..]
Twijfelde al.
In dit topic mag alles wat betrekking heeft op Palestina en Israel gepost worden lijkt mij. Het is een tegenreactie op een bewering gemaakt in vorige topics. Niks meer en niks minder.quote:Op zondag 18 november 2012 02:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je zegt pure propaganda, je zegt dat dat niet van Israelische kant komt, dit is een goed doel nogmaals, dat zich inzet voor arme kinderen, dat niets te maken heeft met het hele conflict, nogmaals, waarom het dan in dit topic op een dusdanige manier betrekken?
Dat gaat voor mij echt alle perken te buiten, dan maak je geen onderscheid meer, schandalig!
Mij ging het meer om de manier waarop je bracht, hoe dan ook ben ik wel blij dat je inziet, ongeacht of je dat nu wel of niet deed, dat dat niet kan, en dat er ergens een grens moet worden getrokken.quote:Op zondag 18 november 2012 02:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
In dit topic mag alles wat betrekking heeft op Palestina en Israel gepost worden lijkt mij. Het is een tegenreactie op een bewering gemaakt in vorige topics. Niks meer en niks minder.
Overdrijven is ook een vak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |