SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
liever jij in de trein dan duitsers in het landquote:
Ik zou haar rakenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
de borstjes zijn wel een illusie, want haar ding wat ze draagt zorgt dat ze er dikker uitzien
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:12 schreef Dientje12 het volgende:
Ze is nog heter dan een kopje thee
Zou niet raken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:12 schreef Dientje12 het volgende:
Ze is nog heter dan een kopje thee
xdquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Geeft niet, dan doe ik haar wel voor je xd
bewijsquote:hypo: ik ben hipster
Wij hebben toch al een paar keer gemeet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je was op een meet waar ik niet was.
mag nietquote:
jawel schatquote:
altijd leukquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:28 schreef Dientje12 het volgende:
Ruzie krijgen omdat je iemand per ongeluk aanstoot
Het is wat je er zelf van maakt hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben niet rebels. Gewoon een boring niksnut.
samen boringquote:
Ligt eraan, meestal komen de vrienden er ook nog allemaal bij, in mijn plaats gaan ze meestal gewoon voor het vechten 's nachtsquote:
trek je dan harder?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:30 schreef Dientje12 het volgende:
In december krijg ik nieuwe trekker
Ja, heb je nog tips?quote:
Of de Sharp Aquos LC-80LE645quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo even kijken op de site van Mediamarkt. Moet een nieuwe hebben voor mijn kamer.
Niet op een grote meetquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wij hebben toch al een paar keer gemeet.
ik hoop mee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Komt nog wel een keer hopelijk.
Ze gingen zeiken toen ik wat zelfstandig ging wordenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:32 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Zelfstandig worden en hogere cijfers halen, maar dat doe ik zelf ook niet
Word je in de watten gelegd dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze gingen zeiken toen ik wat zelfstandig ging worden__
Weer eens wat andersquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarom wil je mij per se zien op een grote meet.
Bijna wel en I hate it.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Word je in de watten gelegd dan?
Lekker gek doen, ik mocht niet eens weg werd 2 uur lang vastgehouden en geketend totdat ik weg mocht.quote:
Ik wil een baantje en laten zien dat ik onafhankelijk kan zijn. Maar ja, luiheid hequote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze gingen zeiken toen ik wat zelfstandig ging worden__
ik ben ook een vrouwtjequote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Man rijdt in Man snap je je moet in Vrouw rijden.
Bij jou kan ik het mij voorstellen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Lekker gek doen, ik mocht niet eens weg werd 2 uur lang vastgehouden en geketend totdat ik weg mocht.
Ro-aldquote:
jaquote:
Wat voorstellen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij jou kan ik het mij voorstellen.
[..]
Ro-ald
[..]
ja
Same here maar heb geprobeerdquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik wil een baantje en laten zien dat ik onafhankelijk kan zijn. Maar ja, luiheid he
Nee nee, ik wilde om 6uur gaan want leren maakte er 6:45 van en werd vastgehouden en iedereen bambi ogen toen bleef ik tot 7:50quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat je geketend moet worden, anders speelt je autisme op en ren je weg
arme jijquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee nee, ik wilde om 6uur gaan want leren maakte er 6:45 van en werd vastgehouden en iedereen bambi ogen toen bleef ik tot 7:50
#liefdagboek.
true storyquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee nee, ik wilde om 6uur gaan want leren maakte er 6:45 van en werd vastgehouden en iedereen bambi ogen toen bleef ik tot 7:50
#liefdagboek.
Ik ben dus benieuwd hoe ik later op deze tijd terug zal kijken. Zou ik denken: fuck mijn ouders, wat een lulletje was ik. Of: a joh, het zal wel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Same here maar heb geprobeerd
nachtbagger is open, ben je skaffa ofzo?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom is het zo stil hier en waarom is nachtbagger niet open?
nb is open toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom is het zo stil hier en waarom is nachtbagger niet open?
jaa.quote:
Wij hebben geknuffeld bij het waterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Denk het jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nachtbagger is open, ben je skaffa ofzo?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jaa.
[..]
Wij hebben geknuffeld bij het waterStiekem huil ik nog steeds een beetje omdat ik bijna alcoholvrij bier had gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stiekem ben je gewend om dat te kopen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stiekem huil ik nog steeds een beetje omdat ik bijna alcoholvrij bier had gekocht
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wij hebben geknuffeld bij het waterja dat wel, liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stiekem huil ik nog steeds een beetje omdat ik bijna alcoholvrij bier had gekocht
Daar gaat me grote geheimquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewend om dat te kopen.
hey jij wou mij knuffelenquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
na al die tijd, eindelijk mijn joint toch maar op gerookt?
klootzakquote:
ik sloeg niet, ik was aan het liefkozenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:51 schreef Oceanview het volgende:
Heppie je bent best agressief man, meteen slaan alles.
smoesjes.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik sloeg niet, ik was aan het liefkozen
zal ik het nog eens doen?quote:
ziennn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:18 schreef 2Happy4U het volgende:
kut fl freak beetje foto's maken wanneer ik praat
Nu sta je met een hipster op de fotoquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:18 schreef 2Happy4U het volgende:
kut fl freak beetje foto's maken wanneer ik praat
smeek harder en ik overweeg hetquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wel.
Alsjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft?
puppyogen en alles.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
smeek harder en ik overweeg het
met je dubbele capuchonquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nu sta je met een hipster op de foto
op cam, nuquote:
je hebt berichtquote:
zijn mutsquote:
Dit is ook maar een noodvest omdat me goede half is afgebrandquote:
hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit is ook maar een noodvest omdat me goede half is afgebranddus binnenkort weer naar de stad een leuk vest halen
Kampvuur incident tijdens een 4x4 weekend in belgiequote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kampvuur incident tijdens een 4x4 weekend in belgiehad me vest opgehangen aan een tak maar daar was dus een vonk ofzo op gevallen haha
4x4 gangbang??quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kampvuur incident tijdens een 4x4 weekend in belgiehad me vest opgehangen aan een tak maar daar was dus een vonk ofzo op gevallen haha
Ja man altijdquote:
zit je nu op een feestje dan?quote:
Ik ben forever alone met een stelletje die elkaar aflebbert en wacht op andere mensen die niet komenquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben forever alone met een stelletje die elkaar aflebbert en wacht op andere mensen die niet komen
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben forever alone met een stelletje die elkaar aflebbert en wacht op andere mensen die niet komen
ik haat foto'squote:
Droge kerelquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:52 schreef Flippiee het volgende:
behalve dat ik ov gemist heb op een meet, ben ik nu ook benieuwd naar heppie
Onbekende wegenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:53 schreef Oceanview het volgende:
FL zijn richtingsgevoel is echt 0,0.
Ja ik volg die man
is dat feestje toevallig in wageningenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik niet altijd helaas.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je heen gaat ken je automatisch terug toch?
Ik volg FLquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:53 schreef Oceanview het volgende:
Ja ik volg die man
Jammer wel, je werd trouwens wel gehosseld door de vrouw in de Plus.quote:
haha hij volgde ook gewoon zo'n totaal willekeurige kerelquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:53 schreef Oceanview het volgende:
Ja ik volg die man
Ach het was een knap meisje, maar verder.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jammer wel, je werd trouwens wel gehosseld door de vrouw in de Plus.
Echt he.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
haha hij volgde ook gewoon zo'n totaal willekeurige kerel![]()
vast niet nee, maar wel heel toevalligquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:53 schreef Snowbells het volgende:
Ben zo eenzaamik wil weg maar da's ook zo lullig tegenover diegene
Ik zou haar raken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ach het was een knap meisje, maar verder.
Het was je accent.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ach het was een knap meisje, maar verder.
die hebben het niet eens door als ze in elkaars gezicht zitten te wrijvenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:53 schreef Snowbells het volgende:
Ben zo eenzaamik wil weg maar da's ook zo lullig tegenover diegene
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:57 schreef Flippiee het volgende:
Jij zou alles raken met een hartslag
Door Fatimaquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jammer wel, je werd trouwens wel gehosseld door de vrouw in de Plus.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Door Fatima
Fatima die mij vertelde dat 0.0% alco bier beter voor me was.. pff
Gvdquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
die hebben het niet eens door als ze in elkaars gezicht zitten te wrijven
ik kom er wel aan ok?quote:
Gewoon: Oh verkeerde huis.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:01 schreef Taexon het volgende:
wat hadden we echt gedaan als die mensen waar we eerst aanbelde open hadden gedaan?
Als ik helemaal klaar ben met inrichten. En als ik een beetje gewend bent daarquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
wanneer housewarming?
of in dit geval kamerwarming?
Daar hou ik je nu aanquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik helemaal klaar ben met inrichten. En als ik een beetje gewend bent daar
Ja er kunnen hooguit 5 tot 10 mensen in mijn kamer.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:12 schreef Flippiee het volgende:
Beter een cafewarming houden, meer ruimte gok ik
Caféwarming hou ik hier elke week alquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:12 schreef Flippiee het volgende:
Beter een cafewarming houden, meer ruimte gok ik
Erg intiem wel dan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja er kunnen hooguit 5 tot 10 mensen in mijn kamer.
ja nouuuu tenzij je wil stapelen op ro.. zijn bed, is cafe slimmerquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Caféwarming hou ik hier elke week al
Met jou wil ik wel intiem zijnquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erg intiem wel dan.
[..]
ja nouuuu tenzij je wil stapelen op ro.. zijn bed, is cafe slimmer
oke daar heb je dan weer gelijk in...quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erg intiem wel dan.
[..]
ja nouuuu tenzij je wil stapelen op ro.. zijn bed, is cafe slimmer
hahaha smoothquote:
Weet ik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
oke daar heb je dan weer gelijk in...cafewarming is wel wat slimmer
Het is net een nieuw bed dan moeten we wel even uitproberen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahaha smoothdus wij gaan stapelen op jouw bed?
[..]
Weet ik.Dank je. haha
is te begrijpen als je op kamers zit...quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:16 schreef Ro-ald het volgende:
Om 22:00 moet het rustig zijn geen harde muziek in ieder geval.
Weet je wel meteen weer hoe het bed is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het is net een nieuw bed dan moeten we wel even uitproberen?
Ja kunnen gewoon wel bij mij eerst wat drinken en om 22:00 naar de stadquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
is te begrijpen als je op kamers zit...daarom gaan we dan naar het cafe he
haha
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet je wel meteen weer hoe het bed is.
Ach ik regel hier ook nog wel een keer een meetquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja kunnen gewoon wel bij mij eerst wat drinken en om 22:00 naar de stad
Ik kom sowieso een keer naar Hillegom.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach ik regel hier ook nog wel een keer een meetis makkelijk te doen
Beter welquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kom sowieso een keer naar Hillegom.
Uhmmm bollenstreek.. grens van Noord-zuid holland,, tussen Haarlem en Leiden xD...quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:22 schreef Flippiee het volgende:
Waar ligt Hillegom, het komt mij bekend voor maarrrrrr
ohhhh daar! dankequote:Op zaterdag 17 november 2012 23:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beter wel
[..]
Uhmmm bollenstreek.. grens van Noord-zuid holland,, tussen Haarlem en Leiden xD...
vlak bij keukenhof lisse... strand ga zo maar door
Je mag wel komen hoor. Ja als ik homo zou zijnquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:31 schreef 2Happy4U het volgende:
roro mag ik ook komen? je zei nog dat je mij zou raken mocht je homo zijn
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:31 schreef 2Happy4U het volgende:
roro mag ik ook komen? je zei nog dat je mij zou raken mocht je homo zijn
nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:33 schreef FL_Freak het volgende:
Hoe weet je als niet-homo dat je een jongen zou raken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.homo's weten datWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
wat mag ik aanraken?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je mag mijn oor aanraken.
Meer niet.
Met mijn pener je oor raken?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meer niet.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet
enkelIk ben geen hommo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.homo's weten dat
ontkenningsfasequote:
Oh SM-Seks?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je geen pijn wil, moet je het niet doen.
en ik?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meer niet.
je ontkent weerquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:39 schreef Oceanview het volgende:
Jij bent leuk.
met jou lig ik in een deuk.
Jij bent apart.
Jij hebt een gouden hart.
Jij bent lief.
Jij bent een hartendief.
Jij bent uniek.
Jij bent mijn leven en muziek.
Jij maakt me blij.
Jij+mij=WIJ.
Wij zijn niet te breken
HVJ Xx
Ik raak jou lieverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iz dit voor mij ovquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:39 schreef Oceanview het volgende:
Jij bent leuk.
met jou lig ik in een deuk.
Jij bent apart.
Jij hebt een gouden hart.
Jij bent lief.
Jij bent een hartendief.
Jij bent uniek.
Jij bent mijn leven en muziek.
Jij maakt me blij.
Jij+mij=WIJ.
Wij zijn niet te breken
HVJ Xx
mijn stenen hart, dalend naar de bodem van de aarde, brekend, laatste fractie van mijn menselijkheid ten niet gedaan, mijn ziel kapotquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik raak jou lieverIk voel de liefde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Pics van A-J of nee groter dan miniatuur zijn ze niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef Ro-ald het volgende:
Wat is leuk om aan de muur te hangen?
Heb al een aantal filmposters die ik daar ga ophangen.
Ik snap er geen bal van, maar ik raak het welquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mijn stenen hart, dalend naar de bodem van de aarde, brekend, laatste fractie van mijn menselijkheid ten niet gedaan, mijn ziel kapot
Van die blote vrouwen postersquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef Ro-ald het volgende:
Wat is leuk om aan de muur te hangen?
Heb al een aantal filmposters die ik daar ga ophangen.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van, maar ik raak het wel
Een naaktpic van A-Jquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Pics van A-J of nee groter dan miniatuur zijn ze niet.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Pics van A-J of nee groter dan miniatuur zijn ze niet.
Jou*quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:45 schreef Ro-ald het volgende:
A-J stuur naaktpic van jouw in een dm dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |