Daar hou ik je nu aanquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik helemaal klaar ben met inrichten. En als ik een beetje gewend bent daar
Ja er kunnen hooguit 5 tot 10 mensen in mijn kamer.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:12 schreef Flippiee het volgende:
Beter een cafewarming houden, meer ruimte gok ik
Caféwarming hou ik hier elke week alquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:12 schreef Flippiee het volgende:
Beter een cafewarming houden, meer ruimte gok ik
Erg intiem wel dan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja er kunnen hooguit 5 tot 10 mensen in mijn kamer.
ja nouuuu tenzij je wil stapelen op ro.. zijn bed, is cafe slimmerquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Caféwarming hou ik hier elke week al
Met jou wil ik wel intiem zijnquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erg intiem wel dan.
[..]
ja nouuuu tenzij je wil stapelen op ro.. zijn bed, is cafe slimmer
oke daar heb je dan weer gelijk in...quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erg intiem wel dan.
[..]
ja nouuuu tenzij je wil stapelen op ro.. zijn bed, is cafe slimmer
hahaha smoothquote:
Weet ik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
oke daar heb je dan weer gelijk in...cafewarming is wel wat slimmer
Het is net een nieuw bed dan moeten we wel even uitproberen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahaha smoothdus wij gaan stapelen op jouw bed?
[..]
Weet ik.Dank je. haha
is te begrijpen als je op kamers zit...quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:16 schreef Ro-ald het volgende:
Om 22:00 moet het rustig zijn geen harde muziek in ieder geval.
Weet je wel meteen weer hoe het bed is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het is net een nieuw bed dan moeten we wel even uitproberen?
Ja kunnen gewoon wel bij mij eerst wat drinken en om 22:00 naar de stadquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
is te begrijpen als je op kamers zit...daarom gaan we dan naar het cafe he
haha
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet je wel meteen weer hoe het bed is.
Ach ik regel hier ook nog wel een keer een meetquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja kunnen gewoon wel bij mij eerst wat drinken en om 22:00 naar de stad
Ik kom sowieso een keer naar Hillegom.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach ik regel hier ook nog wel een keer een meetis makkelijk te doen
Beter welquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kom sowieso een keer naar Hillegom.
Uhmmm bollenstreek.. grens van Noord-zuid holland,, tussen Haarlem en Leiden xD...quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:22 schreef Flippiee het volgende:
Waar ligt Hillegom, het komt mij bekend voor maarrrrrr
ohhhh daar! dankequote:Op zaterdag 17 november 2012 23:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beter wel
[..]
Uhmmm bollenstreek.. grens van Noord-zuid holland,, tussen Haarlem en Leiden xD...
vlak bij keukenhof lisse... strand ga zo maar door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |