Ik raak jou lieverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iz dit voor mij ovquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:39 schreef Oceanview het volgende:
Jij bent leuk.
met jou lig ik in een deuk.
Jij bent apart.
Jij hebt een gouden hart.
Jij bent lief.
Jij bent een hartendief.
Jij bent uniek.
Jij bent mijn leven en muziek.
Jij maakt me blij.
Jij+mij=WIJ.
Wij zijn niet te breken
HVJ Xx
mijn stenen hart, dalend naar de bodem van de aarde, brekend, laatste fractie van mijn menselijkheid ten niet gedaan, mijn ziel kapotquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik raak jou lieverIk voel de liefde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Pics van A-J of nee groter dan miniatuur zijn ze niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef Ro-ald het volgende:
Wat is leuk om aan de muur te hangen?
Heb al een aantal filmposters die ik daar ga ophangen.
Ik snap er geen bal van, maar ik raak het welquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mijn stenen hart, dalend naar de bodem van de aarde, brekend, laatste fractie van mijn menselijkheid ten niet gedaan, mijn ziel kapot
Van die blote vrouwen postersquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef Ro-ald het volgende:
Wat is leuk om aan de muur te hangen?
Heb al een aantal filmposters die ik daar ga ophangen.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van, maar ik raak het wel
Een naaktpic van A-Jquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Pics van A-J of nee groter dan miniatuur zijn ze niet.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Pics van A-J of nee groter dan miniatuur zijn ze niet.
Jou*quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:45 schreef Ro-ald het volgende:
A-J stuur naaktpic van jouw in een dm dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |