quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben forever alone met een stelletje die elkaar aflebbert en wacht op andere mensen die niet komen
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben forever alone met een stelletje die elkaar aflebbert en wacht op andere mensen die niet komen
ik haat foto'squote:
Droge kerelquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:52 schreef Flippiee het volgende:
behalve dat ik ov gemist heb op een meet, ben ik nu ook benieuwd naar heppie
Onbekende wegenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:53 schreef Oceanview het volgende:
FL zijn richtingsgevoel is echt 0,0.
Ja ik volg die man
is dat feestje toevallig in wageningenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik niet altijd helaas.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je heen gaat ken je automatisch terug toch?
Ik volg FLquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:53 schreef Oceanview het volgende:
Ja ik volg die man
Jammer wel, je werd trouwens wel gehosseld door de vrouw in de Plus.quote:
haha hij volgde ook gewoon zo'n totaal willekeurige kerelquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:53 schreef Oceanview het volgende:
Ja ik volg die man
Ach het was een knap meisje, maar verder.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jammer wel, je werd trouwens wel gehosseld door de vrouw in de Plus.
Echt he.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
haha hij volgde ook gewoon zo'n totaal willekeurige kerel![]()
vast niet nee, maar wel heel toevalligquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:53 schreef Snowbells het volgende:
Ben zo eenzaamik wil weg maar da's ook zo lullig tegenover diegene
Ik zou haar raken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ach het was een knap meisje, maar verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |