Ja, heb je nog tips?quote:
Of de Sharp Aquos LC-80LE645quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo even kijken op de site van Mediamarkt. Moet een nieuwe hebben voor mijn kamer.
Niet op een grote meetquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wij hebben toch al een paar keer gemeet.
ik hoop mee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Komt nog wel een keer hopelijk.
Ze gingen zeiken toen ik wat zelfstandig ging wordenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:32 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Zelfstandig worden en hogere cijfers halen, maar dat doe ik zelf ook niet
Word je in de watten gelegd dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze gingen zeiken toen ik wat zelfstandig ging worden__
Weer eens wat andersquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarom wil je mij per se zien op een grote meet.
Bijna wel en I hate it.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Word je in de watten gelegd dan?
Lekker gek doen, ik mocht niet eens weg werd 2 uur lang vastgehouden en geketend totdat ik weg mocht.quote:
Ik wil een baantje en laten zien dat ik onafhankelijk kan zijn. Maar ja, luiheid hequote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze gingen zeiken toen ik wat zelfstandig ging worden__
ik ben ook een vrouwtjequote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Man rijdt in Man snap je je moet in Vrouw rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |