Ja, heb je nog tips?quote:
Of de Sharp Aquos LC-80LE645quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo even kijken op de site van Mediamarkt. Moet een nieuwe hebben voor mijn kamer.
Niet op een grote meetquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wij hebben toch al een paar keer gemeet.
ik hoop mee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Komt nog wel een keer hopelijk.
Ze gingen zeiken toen ik wat zelfstandig ging wordenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:32 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Zelfstandig worden en hogere cijfers halen, maar dat doe ik zelf ook niet
Word je in de watten gelegd dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze gingen zeiken toen ik wat zelfstandig ging worden__
Weer eens wat andersquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarom wil je mij per se zien op een grote meet.
Bijna wel en I hate it.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Word je in de watten gelegd dan?
Lekker gek doen, ik mocht niet eens weg werd 2 uur lang vastgehouden en geketend totdat ik weg mocht.quote:
Ik wil een baantje en laten zien dat ik onafhankelijk kan zijn. Maar ja, luiheid hequote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze gingen zeiken toen ik wat zelfstandig ging worden__
ik ben ook een vrouwtjequote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Man rijdt in Man snap je je moet in Vrouw rijden.
Bij jou kan ik het mij voorstellen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Lekker gek doen, ik mocht niet eens weg werd 2 uur lang vastgehouden en geketend totdat ik weg mocht.
Ro-aldquote:
jaquote:
Wat voorstellen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij jou kan ik het mij voorstellen.
[..]
Ro-ald
[..]
ja
Same here maar heb geprobeerdquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik wil een baantje en laten zien dat ik onafhankelijk kan zijn. Maar ja, luiheid he
Nee nee, ik wilde om 6uur gaan want leren maakte er 6:45 van en werd vastgehouden en iedereen bambi ogen toen bleef ik tot 7:50quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat je geketend moet worden, anders speelt je autisme op en ren je weg
arme jijquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee nee, ik wilde om 6uur gaan want leren maakte er 6:45 van en werd vastgehouden en iedereen bambi ogen toen bleef ik tot 7:50
#liefdagboek.
true storyquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee nee, ik wilde om 6uur gaan want leren maakte er 6:45 van en werd vastgehouden en iedereen bambi ogen toen bleef ik tot 7:50
#liefdagboek.
Ik ben dus benieuwd hoe ik later op deze tijd terug zal kijken. Zou ik denken: fuck mijn ouders, wat een lulletje was ik. Of: a joh, het zal wel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Same here maar heb geprobeerd
nachtbagger is open, ben je skaffa ofzo?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom is het zo stil hier en waarom is nachtbagger niet open?
nb is open toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom is het zo stil hier en waarom is nachtbagger niet open?
jaa.quote:
Wij hebben geknuffeld bij het waterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Denk het jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nachtbagger is open, ben je skaffa ofzo?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jaa.
[..]
Wij hebben geknuffeld bij het waterStiekem huil ik nog steeds een beetje omdat ik bijna alcoholvrij bier had gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stiekem ben je gewend om dat te kopen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stiekem huil ik nog steeds een beetje omdat ik bijna alcoholvrij bier had gekocht
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wij hebben geknuffeld bij het waterja dat wel, liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stiekem huil ik nog steeds een beetje omdat ik bijna alcoholvrij bier had gekocht
Daar gaat me grote geheimquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewend om dat te kopen.
hey jij wou mij knuffelenquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
na al die tijd, eindelijk mijn joint toch maar op gerookt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |