stembandkanker denk ik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:07 schreef Specularium het volgende:
Heeft Arie nou heel veel borstkanker ofzo?
Ohquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hehe het is vanmiddag opgenomen!
Live opgenomenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh. Dacht dat Paul altijd live was?
Papaul vond ik echt lachen, zeker met die twee baby's in die kinderkamerquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel vanmiddag hè ! Busse heb ik ook ooit in de studio gezien bij Papaul
Dat met die kinderen was regelrechte aids, man.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Papaul vond ik echt lachen, zeker met die twee baby's in die kinderkamerGoede oude tijd
Ja idd die baby's, dat was zo grappigquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Papaul vond ik echt lachen, zeker met die twee baby's in die kinderkamerGoede oude tijd
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd die baby's, dat was zo grappig!
Het zegt me echt helemaal niksquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Z'n bankrekening ook.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:28 schreef Tem het volgende:
Ruud z'n liaan is waarschijnlijk flink langer.
Ruud is 1.90 en Badr 2 meter... qua neus liggen ze gelijk denk ik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:28 schreef Tem het volgende:
Ruud z'n liaan is waarschijnlijk flink langer.
Ja was leuk die baby'squote:Op zaterdag 17 november 2012 21:14 schreef alors het volgende:
Ja idd die baby's, dat was zo grappig!
Hij wist het ook vaak zo te brengen dat de ouders het precies doorhadden en de kinderen net niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:32 schreef alors het volgende:
Daarom hou ik zo van Bram, hij zegt het gewoonOok toen ie Sint was maakte hij van die dubbelzinnige grappen
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:31 schreef timmmmm het volgende:
Wie is die piet met die geile pretoogjes?
Ruud is een negert dus een extra 10cm.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ruud is 1.90 en Badr 2 meter... qua neus liggen ze gelijk denk ik.
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:38 schreef Specularium het volgende:
Moet ik zo Alles is Liefde gaan kijken?
Alleen als je levensmoe bent.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:38 schreef Specularium het volgende:
Moet ik zo Alles is Liefde gaan kijken?
door dat uitroeptekenquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:34 schreef Specularium het volgende:
Waarom is dit topic zo moeilijk te vinden?.
Spreekt voor het paulpubliek. Within Temptationquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:38 schreef Specularium het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het gemiddelde Paulpubliek niet weet welke een Within Temptation is.
Eftelingrock.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Spreekt voor het paulpubliek. Within Temptation
Maar toch een van de grootste exportproducten van Nederland in de muziekindustrie. Beetje onbegrijpelijk, maar goed.quote:
Dat Engels van hem wordt niemand vrolijk van, vroeger was het nog slechter dus blijkbaar heeft hij wel les gehad.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Ben ik trouwens de enige met plaatsvervangende schaamte als Paul buitenlands publiek ontvangt?
Niet genoeg in ieder gevalquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat Engels van hem wordt niemand vrolijk van, vroeger was het nog slechter dus blijkbaar heeft hij wel les gehad.
Vergeleken met Rob van "Red mijn vakantie" spreekt Paul Oxford English.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat Engels van hem wordt niemand vrolijk van, vroeger was het nog slechter dus blijkbaar heeft hij wel les gehad.
Do normal man!quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vergeleken met Rob van "Red mijn vakantie" spreekt Paul Oxford English.
Gelijk niveautjequote:Op zaterdag 24 november 2012 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vergeleken met Rob van "Red mijn vakantie" spreekt Paul Oxford English.
Hoor ik Paul ook zo zeggenquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Do normal man!
Ik val er in, geen idee wat er met dat kindje aan de hand was.
doont tutsj mie he amiego!quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Do normal man!
Ik val er in, geen idee wat er met dat kindje aan de hand was.
Deden ze niet nee. Maar hij vond het wel rustgevend.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:05 schreef Injetta het volgende:
Hij moest naar het station lopen met die rugzak op... Niemand van het programma kon hem even brengen?
Ik vind het een mooi nummer.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Letterlijk en figuurlijk kankermuziek dit
quote:
Het is weer eens opblijf avondquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Letterlijk en figuurlijk kankermuziek dit
Dat is juist het makkelijkste wat er is, een blij gezicht opzetten en doen of het allemaal wel goed komt. De waarheid onder ogen zien, daar heb je ballen voor nodig. Met zijn blije bakkesquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, zo positief in het leven staan
Ik weet niet of er in dit topic wel plek is voor twee azijnpissers...quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is een beetje jezelf voor de gek houden.
Tuurlijk, beetje evenwicht of tegenwicht, hoe je het noemen wilquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet of er in dit topic wel plek is voor twee azijnpissers...
Dat vind ik dapperder, de waarheid onder ogen zien.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik zou jankend in een hoekje kruipen denk ik ja.
Drie zelfs.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet of er in dit topic wel plek is voor twee azijnpissers...
verzwelgen in zelfmedelijden is volgens mij het makkelijkst. Dit zeker niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is juist het makkelijkste wat er is, een blij gezicht opzetten en doen of het allemaal wel goed komt. De waarheid onder ogen zien, daar heb je ballen voor nodig. Met zijn blije bakkes
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
verzwelgen in zelfmedelijden is volgens mij het makkelijkst. Dit zeker niet.
Tuurlijk niet. Het makkelijkste is wegkruipen in een hoekje en je hele familie en al je vrienden meenemen in de ellende. Geniet van het leven zolang het nog kan!quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is juist het makkelijkste wat er is, een blij gezicht opzetten en doen of het allemaal wel goed komt. De waarheid onder ogen zien, daar heb je ballen voor nodig. Met zijn blije bakkes
Hoe durf je dit op zo'n manier te posten eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om de middenwegquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Het makkelijkste is wegkruipen in een hoekje en je hele familie en al je vrienden meenemen in de ellende. Geniet van het leven zolang het nog kan!
Wordt wel even iets te hard gepluggedquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:14 schreef Pino112 het volgende:
Mooi t-shirt heeft die ene aan. Joep denk ik.
Waarom zou ik dat niet mogen doen of durven?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoe durf je dit op zo'n manier te posten eigenlijk.
Dit is toch niet het nieuwe Serious Request shirt dacht ik? Oh wel, die zwarte.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wordt wel even iets te hard geplugged
Bijzonder en daar is zo veel kracht voor nodig.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Het makkelijkste is wegkruipen in een hoekje en je hele familie en al je vrienden meenemen in de ellende. Geniet van het leven zolang het nog kan!
Jawel. Allemaal baby's he op het shirt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is toch niet het nieuwe Serious Request shirt dacht ik?
1 op de 3 was het cijfer he?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet mogen doen of durven?
Die zwarte?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel. Allemaal baby's he op het shirt.
Lieve schat, ik zit nu middenin de tweede keer in mijn 21 jaar.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:17 schreef Staal het volgende:
[..]
1 op de 3 was het cijfer he?
Ik wens het je niet toe. Blijf jij maar liever kortzichtig.
Jij hebt kanker en bent ten dode opgeschreven?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lieve schat, ik zit nu middenin de tweede keer in mijn 21 jaar.
Nou zeg Jellequote:Op zaterdag 24 november 2012 21:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik hoef ook niet. Karina is ouder dan 30
De eerste keer heb ik inderdaad te horen gekregen dat ik nog 2 maanden te leven had. Nu is de prognose wat optimistischer gelukkig, hoewel ik daar sowieso weinig vertrouwen meer in heb.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij hebt kanker en bent ten dode opgeschreven?
Ze rennen achter de trein aan want bij het volgende station staan ze er weer.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
Dit soort gasten zie je ook vaak bij het CS en dan niet achter, maar voor het CS.
hOE OUDER HOE KALERquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik hoef ook niet. Karina is ouder dan 30
En dat op jouw leeftijdquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Dit klinkt beter dan wat ik nu bij de buren hoor
Ja, geen respect meer voor de oudjesquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dat op jouw leeftijd
Crimineel gewoon
sterkte man.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De eerste keer heb ik inderdaad te horen gekregen dat ik nog 2 maanden te leven had. Nu is de prognose wat optimistischer gelukkig, hoewel ik daar sowieso weinig vertrouwen meer in heb.
En ja, lekker blij doen en doen of het allemaal wel goed komt is het makkelijkst, de waarheid onder ogen zien niet.
Misschien kunnen Natasja en John het oplossen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, geen respect meer voor de oudjesBonkebonke muziek. En net niet hard genoeg om te horen wat het nou precies is... heel irritant.
Nah niet nodig hoor, het is niet zo vaak. Ik denk dat er een verjaardag is of zo.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien kunnen Natasja en John het oplossen.
Jij voelt dat zo. Je kunt dat niet even voor een ander invullen wanneer hij of zij de hoop moet opgeven.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De eerste keer heb ik inderdaad te horen gekregen dat ik nog 2 maanden te leven had. Nu is de prognose wat optimistischer gelukkig, hoewel ik daar sowieso weinig vertrouwen meer in heb.
En ja, lekker blij doen en doen of het allemaal wel goed komt is het makkelijkst, de waarheid onder ogen zien niet.
Stellen dat je overleeft is jezelf voor de gek houden. Om te accepteren dat het er niet in zit, hoef je niet op te geven.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij voelt dat zo. Je kunt dat niet even voor een ander invullen wanneer hij of zij de hoop moet opgeven.
Het is een overlevingsdrang en dat mag je niet als zwak wegzetten.
Vind het trouwens schokkend om van je te lezen. Wat voor kanker heb je?
Ik moest licht glimlachenquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:31 schreef Specularium het volgende:
Oh Mr Blue, ik heb aids en ik ben moe, en ik ga naar Jezus toe...
Maar mensen moesten hier vroeger nooit om lachen.
Alles op die bank is homo toch???quote:
Dat idd, echt erg dat zulke mensen rondlopen en vrolijk anderen besmettenquote:
Groningen he?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
Dat idd, echt erg dat zulke mensen rondlopen en vrolijk anderen besmetten
Het was ook lichtelijk sarcastischquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alles op die bank is homo toch???
Allemaal Friesche boeren en kleutersquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
Dat idd, echt erg dat zulke mensen rondlopen en vrolijk anderen besmetten
Hij zei wel dat hij niet beter wordt maar hoop heeft. Het is ook een manier om te overleven Tim.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stellen dat je overleeft is jezelf voor de gek houden. Om te accepteren dat het er niet in zit, hoef je niet op te geven.
Verder mag je je in mn DM melden, vind ik niet echt in dit topic horen
Viel mij ook op, maar ik intepreteerde het verkeerd, ik dacht, hij stottert en positief is een woord wat hij niet goed kan uitsprekenquote:
Hij was ook zo goed bij Op zoek naar Josephquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Die trui kan wel weggegooid worden![]()
Hij zingt het wel mooi
En heeft ie z'n ware Joseph gevonden?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
Hij was ook zo goed bij Op zoek naar Joseph
Patrick zei hij net toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
En heeft ie z'n ware Joseph gevonden?
TV-verslaafdenquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We achtervolgen elkaar de hele avond
Ja damn moet ik weer zappenquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dolf Jansen op 3, ik denk, ik zeg het even.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is Kane afgelopen dan???quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |