quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:13 schreef Lutte het volgende:
Toen ik klein was wilde ik trouwen met zwarte piet. Toen ik puberde met Valerio. Ik zie perspectieven om al m'n toekomstdromen in één keer te verwezenlijken
Paard ook.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:13 schreef Pannenkoeken het volgende:
Die agent kijkt met de minuut chagrijniger
Waarom heeft hij geen pietenpak aanquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:13 schreef Pannenkoeken het volgende:
Toen ik klein was wilde ik trouwen met zwarte piet. Toen ik puberde met Valerio. Ik zie perspectieven om al m'n toekomstdromen in één keer te verwezenlijken
Lekker fleecevestquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:13 schreef Karina het volgende:
Wat een armoedige pakjes hebben die sambameisjes aan.
De jeugd moet vroeg leren dat je de politie moet respecterenquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waarom heeft hij geen pietenpak aan
Dat zal zijn neutrale blik wel zijnquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:13 schreef Pannenkoeken het volgende:
Pic?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:14 schreef Nemephis het volgende:
hey wat grappig, die doven-Piet is m'n tante
Wiedewiede-wiet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat zouden die pieten slikken voor hun optreden?
Daar kom je nu achter?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:14 schreef Nemephis het volgende:
hey wat grappig, die doven-Piet is m'n tante
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |