Mijn hemel, wat een lappen tekstquote:
Ik welquote:Op zaterdag 17 november 2012 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook, ben ook helemaal niet meer moe ook
Graag gedaan, jong!quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik welBen net in slaap gedonderd vanaf 1.20
.
Nu maar echt pitten, nogmaals bedankt!!!.
![]()
En figuurlijk ging ie 't hoekje om.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die schietpartij was dus hier letterlijk om de hoek...
he bah. iig goed dat jezelf niet geraakt bent. behalve als je de schutter was, dan had je jezelf best mogen raken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die schietpartij was dus hier letterlijk om de hoek...
en straks coca cola light break?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:02 schreef Cee het volgende:
[..]
En figuurlijk ging ie 't hoekje om.
Goedemorgen!De glazenwasser staat de ruiten van de flat te poetsen dus ik heb me verschalkt in de keuken.
dat zou kunnen ja, maar dat weet je nog niet. ik zou dus maar vast in je negligeetje klaar gaan liggenquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:05 schreef Cee het volgende:
Of zo'n kopjekoffieglazenwasser! Alleen zit ie nu nog de zesde verdieping te soppen (wheheh) dus ik heb hem nog niet gezien, misschien is het wel een gnoom.
Wat is een negligeetje?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zou kunnen ja, maar dat weet je nog niet. ik zou dus maar vast in je negligeetje klaar gaan liggen
ik ga ff boodschappen doen. Lekker met m'n Appelgroene Shopper de koude trotseren
tabee
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he bah. iig goed dat jezelf niet geraakt bent. behalve als je de schutter was, dan had je jezelf best mogen raken.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:10 schreef Cee het volgende:
Doei! Ik ga verf kopen bij de Hornbach. Dit wordt weer zo'n rock & roll weekend, ik voel 't aan m'n water. Roel en zijn ghetto-verhalen zijn er niets bij.
zoiets:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.potdorie! nou, ik heb net met mijn shopper door leeuwarden gelopen. ook aardig rock n roll dacht ik!quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:10 schreef Cee het volgende:
Doei! Ik ga verf kopen bij de Hornbach. Dit wordt weer zo'n rock & roll weekend, ik voel 't aan m'n water. Roel en zijn ghetto-verhalen zijn er niets bij.wel een veilig gevoel natuurlijk, al die extra beveiligingquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ach, probleem opgelost. Vorig jaar al drugsinval geweest. Kasten van huizen in die straat en dit huis springt er met wat extra beveiliging uit..
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Hier de hele tijd al zonquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:15 schreef Againzender het volgende:
Nou heb ik denk ik toch nog een half uurtje de zon gezien, maar grijsheid troef alweer een tijdje.
Buurtregisseur twitterde dat er deze week erg veel zelfmoordpogingen in de buurt zijn gedaan
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoiets:Ah, dat is wel iets voor Cee ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Mwah. Als ik de foto's zo zie, is ie gaan rennen, dus dan heb je nog weinig aan de beveiliging van je huis...quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel een veilig gevoel natuurlijk, al die extra beveiliging
In mijn history staan ze wel, dat bleek een ziekelijk jaloerse troll.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:22 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe hangt de sfeer er bij?
Wat is er met een overzee date topic? Iemand een linkje?
Ja, het was een enorme deceptiequote:Op zaterdag 17 november 2012 11:26 schreef alors het volgende:
[..]
In mijn history staan ze wel, dat bleek een ziekelijk jaloerse troll.
Oh, ze zijn verwijderd ivm persoonsgegevens.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:29 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kan het zo gauw even niet vinden in je ph?
getverderriequote:Op zaterdag 17 november 2012 11:35 schreef alors het volgende:
[..]
Oh, ze zijn verwijderd ivm persoonsgegevens.
Leve Google Cachequote:Op zaterdag 17 november 2012 11:35 schreef alors het volgende:
[..]
Oh, ze zijn verwijderd ivm persoonsgegevens.
Ja topquote:
oe, dat is idd verdraaid lekkere muziek. ff zien wat de reismogelijkheden zijnquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:32 schreef alors het volgende:
Ohja Rock, Enter Shikari staat in januari in de Oosterpoort. Ik weet verder niet of je fan bent van de rest van hun repertoire, maar ik moest meteen aan jou denken
De slijterij hier verderop in IJmuiden. Heeft altijd zo'n 150 bieren in huis.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toevallig een paar weken geleden gehad. Erg lekker!
Waar heb je ze gehaald?
na BZV misschien ff luisterentwitter:coen3fm twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 12:03:42RT @swijnenstal: Weekend! En weet dat @Domien @TjibbeTjibsma en @coen3fm je morgen om 20u trakteren op een lekker toetje! #Swijnenstal reageer retweet
Altijd fijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:13 schreef borisz het volgende:
[..]
De slijterij hier verderop in IJmuiden. Heeft altijd zo'n 150 bieren in huis.
De grap is dat ze toch altijd net weer iets anders hebben dan Melgers in Haarlem of de Bierkoning in Amsterdamquote:
hier is ie alquote:
Hier ook al de hele ochtend, maar nu ook op de radioquote:
ik houd niet nog van je want ik heb nooit van je gehoudenquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
Sunchaser trolled mij in het Dark Knight Rises topic en ik bleef gepassioneerd happen
Wat een faler ben ik. Houden jullie nu nog van me?
Zak hooiquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik houd niet nog van je want ik heb nooit van je gehouden
Absoluut, dat weet je.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
Sunchaser trolled mij in het Dark Knight Rises topic en ik bleef gepassioneerd happen
Wat een faler ben ik. Houden jullie nu nog van me?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut, dat weet je.
IHVJWJNMK YOLO XOXOX
de romantiekquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Hebben we nu officieel Fokkering?![]()
Stijf in combinatie met Rolf is altijd okequote:Op zaterdag 17 november 2012 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de romantiek![]()
Flirt Je Stijf niks voor jullie?
Fap me stijf is meer mijn ding.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de romantiek![]()
Flirt Je Stijf niks voor jullie?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Stijf in combinatie met Rolf is altijd oke
Ik ben benieuwd of ik het kan zien, m'n tv ontvanger deed vanochtend helemaal niks meerquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja top
Ik sta nog heel sneaky ergens achter Ekdom, vanavond maar kijken of dat echt te zien is op TV
opnieuw uitgebrachtquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:38 schreef remcoP het volgende:
I don't care in megahitoverzicht. Die plaat is toch helemaal niet nieuw?
stom!quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik het kan zien, m'n tv ontvanger deed vanochtend helemaal niks meer
nja, het zal later iig wel op uitzendinggemist staan...quote:
Ned3 is toch te streamen?quote:
Straks even uitzoeken dan. Zou wel fijn zijn, want ik wilde de quiz erna ook kijken.quote:
hij wordt hier getipt als de Serious Request knaller. vergelijkbaar met bijv Bouncer en Hello.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:57 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ah, ok. Hopen dat het nu wel een hit wordt dan.
Anders even kijken via je kabelprovider. Kan met Ziggo gemakkelijk online meen ikquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Straks even uitzoeken dan. Zou wel fijn zijn, want ik wilde de quiz erna ook kijken.
wie weet werkt dit: http://tweakers.net/meukt(...)amer-revisie-71.html als je tenminste ziggo tv en internet hebt...quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Straks even uitzoeken dan. Zou wel fijn zijn, want ik wilde de quiz erna ook kijken.
Komt goedquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:54 schreef minthy het volgende:
Ik hoop op een linkje in dit topic vanavond, mag werken van 17 tot 22u
dat hebben ze niet in de gaten volgens mijquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:19 schreef minthy het volgende:
Wtf is dit voor geklets door de plaat heen?
Zelfde met die nieuwe Crystal Fightersquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een verdomd lekkere beat zit erin eigenlijk.
Valt in de auto meer op dan thuis.
Daarom luister ik ook het liefst muziek in de auto, zit je er middeninquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een verdomd lekkere beat zit erin eigenlijk.
Valt in de auto meer op dan thuis.
Oh ja, sorry!!quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hou maar op hoor het is 15.00 geweest
Over een paar weken is die ellende weer achter de rugquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:23 schreef Pino112 het volgende:
Pff die lompe kerstafdeling bij de IntratuinPleur op ermee ofzo
Geef me eerst maar een bak sneeuwquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Over een paar weken is die ellende weer achter de rug![]()
Op naar het voorjaar
Winterquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geef me eerst maar een bak sneeuw
Goed, dat mag. De laatste week van december en de eerste week van januari. Vakantiequote:Op zaterdag 17 november 2012 15:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geef me eerst maar een bak sneeuw
Genieten tochquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:23 schreef Pino112 het volgende:
Pff die lompe kerstafdeling bij de IntratuinPleur op ermee ofzo
Ja hier ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Goed, dat mag. De laatste week van december en de eerste week van januari. Vakantie
Oja, daar behandelen ze ook de Mega Top 50. Ik zie em vanavond dan wel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die zagen we gister al langskomen bij Toppop3
Dank je, tot later!quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja hier ook![]()
Werk ze alvast en tot vanavond!
De huisbaas?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:59 schreef CindieY het volgende:
Zo, tv weer 'gemaakt'De stekker bleek er uit te zijn en er serieus een halve meter naast te liggen
Geen idee hoe, ik kom nooit in die hoek.
Nope, we hebben alleen een huismeester en die komt echt nergens binnen zonder toestemming, tenzij het echt een noodsituatie betreft. Het spooktquote:
Hmm, raar dan. En je had ook geen huisdieren he? Zo nee; misschien een muis?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope, we hebben alleen een huismeester en die komt echt nergens binnen zonder toestemming, tenzij het echt een noodsituatie betreft. Het spookt
Geen huisdieren en ik heb hier nog nooit een muis gezienquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, raar dan. En je had ook geen huisdieren he? Zo nee; misschien een muis?
Wat is er over 2 uurtjes?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:07 schreef Pino112 het volgende:
Nog twee uurtjes, de spanning stijgt al![]()
∆quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:13 schreef henkde_j het volgende:
ALT+J![]()
Sint is weer in het land. PANIEK!
[ afbeelding ]
Toffe UI weerquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:13 schreef henkde_j het volgende:
ALT+J![]()
[ afbeelding ]
Ok dat kijk ik nooit, leuk gehad?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toppop3. Rock, Cin en ik zijn gister naar de opnames geweest.
Jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Ok dat kijk ik nooit, leuk gehad?
Ik zal morgen kijken op uitzending gemist ,onze KPN tv tuner heeft het vanochtend begeven en kan alleen de engelse en duitse ''vrije'' kanalen ontvangen via de satteliet.Jij valt natuurlijk niet te missen met je bijna 2 meterquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Supereng natuurlijk met twee onbekende Fok!kers, maar was wel gezellig
.
Er staat een mega-iPad voor de MegaTop50, en op het begin (van de opnames, niet in de uitzending) hebben we ons daar achter verstoptquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zal morgen kijken op uitzending gemist ,onze KPN tv tuner heeft het vanochtend begeven en kan alleen de engelse en duitse ''vrije'' kanalen ontvangen via de satteliet.Jij valt natuurlijk niet te missen met je bijna 2 meter![]()
Jij kunt je Sint UI ook gebruikenquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jij kunt je Sint UI ook gebruiken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Ondertussen wat zitten knutselen aan de nieuwe 3FM-webcamstream. Het is nu mogelijk om onder de webcam je eigen kwaliteit te kiezen, zodat je zelf kan voorkomen dat de stream terugschakeld naar een lagere kwaliteit.
Eindelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Ondertussen wat zitten knutselen aan de nieuwe 3FM-webcamstream. Het is nu mogelijk om onder de webcam je eigen kwaliteit te kiezen, zodat je zelf kan voorkomen dat de stream terugschakeld naar een lagere kwaliteit.
Het is overigens de bedoeling dat er nog een andere NPO-brede player voor komt. Dit is even een tijdelijke, simpele hack totdat die nieuwe player klaar is.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Maakt me niet uit, als het maar werkt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is overigens de bedoeling dat er nog een andere NPO-brede player voor komt. Dit is even een tijdelijke, simpele hack totdat die nieuwe player klaar is.
Zometeen, als de reclame is afgelopen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:46 schreef Evertjan het volgende:
hoe laat begint toppop3 ook alweer?
Godsammequote:Op zaterdag 17 november 2012 18:13 schreef henkde_j het volgende:
ALT+J![]()
[ afbeelding ]
Jawatquote:
ramon gaat de zaterdagavond doen ipv annemieke!twitter:annemieke3fm twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 20:30:51Rrrraaaaarrrrr, laatste zaterdagavondshow voor mijn verlof... Kom wel terug hoor, en @ramon3fm past ondertussen goed op de winkel!! reageer retweet
Jeeejquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
ramon gaat de zaterdagavond doen ipv annemieke!twitter:annemieke3fm twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 20:30:51Rrrraaaaarrrrr, laatste zaterdagavondshow voor mijn verlof... Kom wel terug hoor, en @ramon3fm past ondertussen goed op de winkel!! reageer retweet
![]()
![]()
Barend en wijnand gaan Annemieke vervangen op de zater en zondag ochtendquote:
Het had me meer verbaasd als 'ie gewoon in de zaal zou zijn gebleven.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Ekdom heeft het voor elkaar hoor, hij staat backstage bij Julian Velard.
ja, idd. de gearriveerd Radioster kan natuurlijk niet tussen het gepeupel staan....quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het had me meer verbaasd als 'ie gewoon in de zaal zou zijn gebleven.
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:40 schreef CindieY het volgende:
Wooooooooooooohooooooooo! Not giving in!
Goeienavondquote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:55 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen 3FM hier maar wel fucking sinterklaas smileys
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:55 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zocht ik. Ik wist de titel niet meer..quote:
Wat een bazentrack! Live is ie nóg beter.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zocht ik. Ik wist de titel niet meer..
Vind 'm inderdaad erg leuk. Typhoon is tof.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een bazentrack! Live is ie nóg beter.
Met live blazersquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een bazentrack! Live is ie nóg beter.
Huh?! Jij hier op zaterdagavond??quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:55 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is 't zaterdagavond dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Huh?! Jij hier op zaterdagavond??
*indewar*
Ik had even zoiets van "huh? Ja, toch??"quote:
Scheelt, je bent nu eerder thuis dan gisteren want er stond nu geen half-bevriezende Pino op het station te wachtenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Uitgekakt, morgen smerig uitslapen
die van mij ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van mij kan alle seizoenen mee
Ik heb nog steeds geen zaterdagavondgevoelquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had even zoiets van "huh? Ja, toch??"![]()
Toen bedacht ik me dat Sander onderweg uit m'n speakers knalde
Dat was maar een kwartiertje omquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scheelt, je bent nu eerder thuis dan gisteren want er stond nu geen half-bevriezende Pino op het station te wachten
<-Een uiterst seizoensgebonden UIquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van mij ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
sowieso. hoef 'm eigenlijk nooit te veranderenquote:
Jij hebt ook gewerkt, toch? Daar zal het vast mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen zaterdagavondgevoel
*bitchquote:
Ja, tot 5 idd. En daar heeft 't inderdaad mee te makenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij hebt ook gewerkt, toch? Daar zal het vast mee te maken hebben
Het is nog heul geen kerst niequote:Op zaterdag 17 november 2012 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn oranje Pino ook wel vind ik.
Eerst sinterklaas inderdaadquote:
Oranje alleen bij voetbal of Koninginnedag.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had het niet over de kerstversie, maar over de oranje Pino..
Oh dan valt het wel meequote:Op zaterdag 17 november 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was maar een kwartiertje om![]()
Was nu een half uur later van het werk af, crises
Godsamme, waarom luister ik altijd 3fm als ik besloten heb om niet te gaan stappenquote:
Ik ging al checken of buuf nog wakker is, maar niet dus.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Godsamme, waarom luister ik altijd 3fm als ik besloten heb om niet te gaan stappen
Nu wil ik weer
Ik heb geen zin om m'n fietsje te pakkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ging al checken of buuf nog wakker is, maar niet dus.![]()
En de laatste trein is natuurlijk ook al vertrokkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om m'n fietsje te pakken
Emmer water pakken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ging al checken of buuf nog wakker is, maar niet dus.![]()
NOG 6 MINUTENquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
En de laatste trein is natuurlijk ook al vertrokken
Rookmelders even af laten gaan. Prima manier om iedereen wakker te krijgenquote:
Ehm, nee, dat lijkt me niet verstandigquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Rookmelders even af laten gaan. Prima manier om iedereen wakker te krijgen
Ben bang dat ik niet zo snel op het station kan zijnquote:
Nou, dan zal ik m'n discolamp maar weer eens ophangenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ben bang dat ik niet zo snel op het station kan zijn
DANSEN DANSEN!quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik m'n discolamp maar weer eens ophangenGlaasje wijn erbij, muziekje erbij en gaaaaaaan
Ja, herfsttijd...quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dan valt het wel mee.
Toch nog weer druk dus?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik m'n discolamp maar weer eens ophangenGlaasje wijn erbij, muziekje erbij en gaaaaaaan
Ik wilde het niet postenquote:
Ik wil geen klappen vangenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Na gisteren weet ik wel dat het kan.
quote:
Cool dat je dat kan gebruiken iddquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, herfsttijd...![]()
Daarnaast een aantal incidenten die ik mooi voor m'n onderzoek kan gebruiken, uitlokking van agressief gedrag via social media. Tof aan de ene kant, klote aan de andere kant
Sferisch is zo'n lekker vage term, 't kan alle kanten opquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat Ekdom zei over Hey DJ klopt voor geen meter he, dat ie het sferisch vindt
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oranje alleen bij voetbal of Koninginnedag.
[ afbeelding ]
krijg je met nerds.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:37 schreef henkde_j het volgende:
Jim Vorwald is wel een beetje het kneusje van 3fm
Welnee johquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:37 schreef henkde_j het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Neuj, het betekent bolvormig.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sferisch is zo'n lekker vage term, 't kan alle kanten opIk vind die beat wel relaxt.
Ik denk dat Ekdom doelde op sfeer --> sferisch. Ofzoquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuj, het betekent bolvormig.
Heeft dus niks met het nummer te maken
O O O, meneer is ook eens op TV geweest hoorquote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat Ekdom doelde op sfeer --> sferisch. Ofzo
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
O O O, meneer is ook eens op TV geweest hoor
quote:
Precies...quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
O O O, meneer is ook eens op TV geweest hoor
Gestopt?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies...
Waarom is de Glen Mills-school gestopt?
En waarom wil je nog niet naar bed?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
hallo. ik wilde een film kijken, maar moest gapen. nu zit ik achter mn pc omdat ik nog niet naar bed wil.
Precies!quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gestopt?![]()
Dat was tenminste een school met normen en waarden
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
Mooi bagger, WeTransfer is nu 1 wit vlak. Volgens mij is de upload dus mislukt,
omdat ik volwassen ben!quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
En waarom wil je nog niet naar bed?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
Mooi bagger, WeTransfer is nu 1 wit vlak. Volgens mij is de upload dus mislukt,
Ohja, daar heb ik ook wel eens last van. Ik zat om 10 uur flink te knikkebollenquote:
ik zat ook al vroeg te knikkebollen, maar ik ga natuurlijk niet naar bed want ik ben al groot!quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, daar heb ik ook wel eens last van. Ik zat om 10 uur flink te knikkebollen
geef maar een linkje, dan laat ik je wel weten wanneer ik em binnenheb. lijkt me iig niet dat je dat bestand voor eeuwig daar laat staan toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Ik upload hem dan wel naar m'n eigen webhost. Duurt dus nog een uur en een beetje.
mietje! watje!quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:54 schreef Evertjan het volgende:
net maar weer eens alles is liefde gekeken, moet toch altijd een beetje huilen op het einde van de film
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:37 schreef henkde_j het volgende:
Da's echt wel de laatste film waarbij ik flink m'n tranen moet wegknipperen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:54 schreef Evertjan het volgende:
net maar weer eens alles is liefde gekeken, moet toch altijd een beetje huilen op het einde van de film
Gevoelsmensquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:54 schreef Evertjan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |