Mijn hemel, wat een lappen tekstquote:
Ik welquote:Op zaterdag 17 november 2012 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook, ben ook helemaal niet meer moe ook
Graag gedaan, jong!quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik welBen net in slaap gedonderd vanaf 1.20
.
Nu maar echt pitten, nogmaals bedankt!!!.
![]()
En figuurlijk ging ie 't hoekje om.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die schietpartij was dus hier letterlijk om de hoek...
he bah. iig goed dat jezelf niet geraakt bent. behalve als je de schutter was, dan had je jezelf best mogen raken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die schietpartij was dus hier letterlijk om de hoek...
en straks coca cola light break?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:02 schreef Cee het volgende:
[..]
En figuurlijk ging ie 't hoekje om.
Goedemorgen!De glazenwasser staat de ruiten van de flat te poetsen dus ik heb me verschalkt in de keuken.
dat zou kunnen ja, maar dat weet je nog niet. ik zou dus maar vast in je negligeetje klaar gaan liggenquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:05 schreef Cee het volgende:
Of zo'n kopjekoffieglazenwasser! Alleen zit ie nu nog de zesde verdieping te soppen (wheheh) dus ik heb hem nog niet gezien, misschien is het wel een gnoom.
Wat is een negligeetje?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zou kunnen ja, maar dat weet je nog niet. ik zou dus maar vast in je negligeetje klaar gaan liggen
ik ga ff boodschappen doen. Lekker met m'n Appelgroene Shopper de koude trotseren
tabee
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he bah. iig goed dat jezelf niet geraakt bent. behalve als je de schutter was, dan had je jezelf best mogen raken.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:10 schreef Cee het volgende:
Doei! Ik ga verf kopen bij de Hornbach. Dit wordt weer zo'n rock & roll weekend, ik voel 't aan m'n water. Roel en zijn ghetto-verhalen zijn er niets bij.
zoiets:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.potdorie! nou, ik heb net met mijn shopper door leeuwarden gelopen. ook aardig rock n roll dacht ik!quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:10 schreef Cee het volgende:
Doei! Ik ga verf kopen bij de Hornbach. Dit wordt weer zo'n rock & roll weekend, ik voel 't aan m'n water. Roel en zijn ghetto-verhalen zijn er niets bij.wel een veilig gevoel natuurlijk, al die extra beveiligingquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ach, probleem opgelost. Vorig jaar al drugsinval geweest. Kasten van huizen in die straat en dit huis springt er met wat extra beveiliging uit..
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Hier de hele tijd al zonquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:15 schreef Againzender het volgende:
Nou heb ik denk ik toch nog een half uurtje de zon gezien, maar grijsheid troef alweer een tijdje.
Buurtregisseur twitterde dat er deze week erg veel zelfmoordpogingen in de buurt zijn gedaan
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoiets:Ah, dat is wel iets voor Cee ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Mwah. Als ik de foto's zo zie, is ie gaan rennen, dus dan heb je nog weinig aan de beveiliging van je huis...quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel een veilig gevoel natuurlijk, al die extra beveiliging
In mijn history staan ze wel, dat bleek een ziekelijk jaloerse troll.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:22 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe hangt de sfeer er bij?
Wat is er met een overzee date topic? Iemand een linkje?
Ja, het was een enorme deceptiequote:Op zaterdag 17 november 2012 11:26 schreef alors het volgende:
[..]
In mijn history staan ze wel, dat bleek een ziekelijk jaloerse troll.
Oh, ze zijn verwijderd ivm persoonsgegevens.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:29 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kan het zo gauw even niet vinden in je ph?
getverderriequote:Op zaterdag 17 november 2012 11:35 schreef alors het volgende:
[..]
Oh, ze zijn verwijderd ivm persoonsgegevens.
Leve Google Cachequote:Op zaterdag 17 november 2012 11:35 schreef alors het volgende:
[..]
Oh, ze zijn verwijderd ivm persoonsgegevens.
Ja topquote:
oe, dat is idd verdraaid lekkere muziek. ff zien wat de reismogelijkheden zijnquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:32 schreef alors het volgende:
Ohja Rock, Enter Shikari staat in januari in de Oosterpoort. Ik weet verder niet of je fan bent van de rest van hun repertoire, maar ik moest meteen aan jou denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |