Ik weet niet waar het over ging, maar Nederlanders downloaden veel illegaalquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In verhouding is het best veel hier. Hoop ik, zonder te rekenen.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet even kieken wie Pomme ook alweer is
Met haar nummer moet dat wel lukkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat Pomme gaat verrassen, Miss Frisheid
Ben je ook voor haar?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat Pomme gaat verrassen, Miss Frisheid
UK is niet 40x NL of iets wat daar maar enigszins in de buurt komtquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap dat de verhouding anders is, maar het stond wel grappig.
Ja en dan niet zo'n lekker luie timing, maar gewoon een jezusvent-timingquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij was veel te laat iedere keer hè? Ik zat ook de hele tijd: kom op, je loopt achter, man!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]ik heb ook effe geen idee over wie t gaat
ow ja, da's Pomme, die vind ik ook leukquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die blonde stevige, ja die is wel leuk, Pomme
die appelvormigequote:Op vrijdag 16 november 2012 21:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]ik heb ook effe geen idee over wie t gaat
Ik zie de auditie nog voor me, met dat helblauwe jurkie, dat lekker stevige lijfje maar vooral die wilde frisheid van limoenen in d'r gezicht zeg maarquote:
Heb je je Sjerrrrul al gezien in de nieuwe Girls Aloud?quote:
Goeie vraag!quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Keek Floor vroeger ook zo bozig?
Ja, maar toen stond ze tegenover Raffaëla en viel het niet zo op.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, toen had ze altijd een stalen glimlach op 'r gezicht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, toen keek ze liefigquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Da's die nieuwe rockchick poging van d'r.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh? Welk nummer?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie de auditie nog voor me, met dat helblauwe jurkie, dat lekker stevige lijfje maar vooral die wilde frisheid van limoenen in d'r gezicht zeg maar![]()
![]()
En ze heeft een 'raar' nummer gekozen, dus ik ben retebenieuwd.
Gunfactor all the way in elk geval, zij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |