SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is ze gepest ofzo? dat hakt er ook nogal inquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Ze is trouwens 1.80, en weegt gewoon 60 kg.volgens mij zit het tussen haar oren.
Nou zo groot en zwaar zal haar hoofd niet zijn lijkt me..quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Ze is trouwens 1.80, en weegt gewoon 60 kg.volgens mij zit het tussen haar oren.
Oei als dat vet tussen haar oren zit ben ik bang dat ze er met babyvoeding niet komt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Volgens mij wel, want vroeger was ze wel mollig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is ze gepest ofzo? dat hakt er ook nogal in
ja dat blijft je toch altijd bij, vooral de angst om weer gepest te worden vanwege je lichaamquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want vroeger was ze wel mollig.
No one likes a fatty.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want vroeger was ze wel mollig.
Ik neem aan dat dit een retorische vraag was.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, wats mis met die figuren
Ze vinden het ook geil en zoquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, wats mis met die figuren
runway copquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een retorische vraag was.
zo ranzigquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze vinden het ook geil en zo_ toekijken hoe iemand aan zo'n slang allemaal van dat puree binnenwerkt
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]hoe kunnen mensen dat geil vinden
Klote, of je moet helemaal moeite gaan doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
eens je er op staat kom je er ook nooit meer af
ja precies, wie doet dat tegenwoordig nou nogquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Klote, of je moet helemaal moeite gaan doen.
Ja maar dat ga ik je niet vertellen omdat je een irritant pleurisventje bent.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:41 schreef AppelCake het volgende:
Kleurlenzen gekocht!
Heeft iemand een idee hoe lenzen werken?
dan kun je beter gewoon wiet rokenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:41 schreef AppelCake het volgende:
Kleurlenzen gekocht!
in je oog douwen, als je begint te tranen doe je het foutquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:41 schreef AppelCake het volgende:
Kleurlenzen gekocht!
Jouquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jou mening doet mij pijn.
[..]
[..]
Jullie ken ik niet goed genoeg.
Je kent me amper.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik je niet vertellen omdat je een irritant pleurisventje bent.
jouquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jou mening doet mij pijn.
[..]
[..]
Jullie ken ik niet goed genoeg.
Kan je nagaan dat je dan nu al dat gevoel bij mij (en anderen) oproept.quote:
Eerst olijfolie in dat bakje doen waar ze in liggen, daarin laten weken. Na een kwartier zout instrooien, kwartier wachten en in je ogen doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:41 schreef AppelCake het volgende:
Kleurlenzen gekocht!
Precies, dat had ik ook.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat doet pijn aan mijn ogen
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eerst olijfolie in dat bakje doen waar ze in liggen, daarin laten weken. Na een kwartier zout instrooien, kwartier wachten en in je ogen doen.
oftewelquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik mijn ogen niet mooi genoeg vind...
quote:
ik ook niet maar om daarvoor nou te gaan pielen met lenzenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Veel kinderen uit mijn klas hebben kleurlenzen zonder reden en ik wil er niet buitenvallen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ook niet maar om daarvoor nou te gaan pielen met lenzen
wat een liefdequote:Op vrijdag 16 november 2012 17:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel voor hem doen.
Meeloper.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Veel kinderen uit mijn klas hebben kleurlenzen zonder reden en ik wil er niet buitenvallen.
bah kuddedierenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Veel kinderen uit mijn klas hebben kleurlenzen zonder reden en ik wil er niet buitenvallen.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sterf aan aids.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
daar ben je nog te jong voorquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Alleen als ik de aids van jou krijg.
That's what she said..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
That's what she said..ik moest glimlachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
je treft het weer vandaagquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 meiden aan het lachen gekregen vandaag.. score!
Vanavond gaat hij weer gelukkig naar bed, met de gedachte dat morgen ook misschien wel zo'n mooie dag weer gaat worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je treft het weer vandaag
dat is zo fijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vanavond gaat hij weer gelukkig naar bed, met de gedachte dat morgen ook misschien wel zo'n mooie dag weer gaat worden.
wie is WP?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je wat ook fijn zou zijn als jij verteld wie zijn kloon je bent.. misschien WP.. ?
Oh sorry, ben de regels in de VBL SC gewend daar moet je bij het voorstellen ook pics van je tieten laten zien als dame.quote:
kijken minderjarigen meequote:Op vrijdag 16 november 2012 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, aardig koppie, pics van je tieten dan..
Ik heb een prive DM en PM boxquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kijken minderjarigen mee
Ja, ik gebruik de DM box vooral erg veelquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is fijn dat je dat hebt
Ik mag je nu alquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is fijn dat je dat hebt
bedankt voor deze zeer nuttige infoquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik de DM box vooral erg veel
Ik ben een geo-haters-lover.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij mag iedereen die mij negeert of negatief naar mij reageert.. jij geo-hater
ik reageer niet negatief, ik neem mezelf in beschermingquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij mag iedereen die mij negeert of negatief naar mij reageert.. jij geo-hater
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik reageer niet negatief, ik neem mezelf in bescherming
Je wil de illusie dat het niet zo is nog even ophouden of wat?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:26 schreef ChesterPerry het volgende:
Je moet niet stiff doen tegen dames op FOK geo... zometeen denken ze dat er alleen maar autisten zitten her...
Is ook onzin.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je wil de illusie dat het niet zo is nog even ophouden of wat?
dat weet ik allangquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:26 schreef ChesterPerry het volgende:
Je moet niet stiff doen tegen dames op FOK geo... zometeen denken ze dat er alleen maar autisten zitten her...
Hij wilt tongzoenen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
Hmm zeg maar dat hij er een lucht kusje van moet maken of mag ruilen voor een boks.
Aangenaam ben een van de weinige die nog buitenkomtquote:
Buitenkomen is overratedquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:30 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Aangenaam ben een van de weinige die nog buitenkomt
zit al 2 jaar op FOK! maar kom ook wel eens buitenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:30 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Aangenaam ben een van de weinige die nog buitenkomt
Wat was je vorige account dan..quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zit al 2 jaar op FOK! maar kom ook wel eens buiten
Met 1 fokker.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Luister naar deze vrouw.. zij heeft ervaring.
Sarcasme, stomme autist dat je bent.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met 1 fokker.
ZOVEEL ERVARING !11!1!!!1 HOLY SHIT
Mijn sarcasme, stomme debiel dat je er rond loopt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sarcasme, stomme autist dat je bent.
Wel eerst een mouth wash he..quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja natuurlijk, maar daarna is ook fijn
Achja.. eiwitjes goed voor de mucles..quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee joh, meteen gaan met die banaan
Was sarcastisch, zie mijn PI kut.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Luister naar deze vrouw.. zij heeft ervaring.
ik drink eiwitshakes, 10 kilo kwijt nuquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Achja.. eiwitjes goed voor de mucles..
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was sarcastisch, zie mijn PI kut.
Ik drink ook eiwitshakes, 6 kilo erbij nuquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik drink eiwitshakes, 10 kilo kwijt nu
hoe dan? dat wil ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik drink ook eiwitshakes, 6 kilo erbij nu
Trainen, ik wil gainen niet afvallenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe dan? dat wil ik niet
ja maar ik train ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Trainen, ik wil gainen niet afvallen
Wrm zoveel a maajtequote:Op vrijdag 16 november 2012 18:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik drink eiwitshakes, 10 kilo kwijt nu
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is niet veel, moet nog minstens 14 kilo kwijt
wat is je lengte en gewicht gappiequote:
Ectoquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:41 schreef Bendoe het volgende:
Trug van het trainene jonge biseps gepompt vor die chickies jwt hoe ga je anderes hosslen dn g ik weet het nuet
inderdaadquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fatty alert..
[ afbeelding ]
1,70 en 79quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:41 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
wat is je lengte en gewicht gappie
De meet is al lang begonnen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:41 schreef Bendoe het volgende:
Trug van het trainene jonge biseps gepompt vor die chickies jwt hoe ga je anderes hosslen dn g ik weet het nuet
BMI's zijn onzin geloof mijquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn ideale gewicht is volgens zo'n bmi site 61
Ik heb precies dezelfde hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou een bmi van 28 is wel ernstig
ja dat is teveel want ik wil van mn buik afquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:47 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde hoorhet ligt puur aan je vetpercentage
tja waarschijnlijk heeft iemand dat tegen jou gezegd waardoor je dat nu denkt maar is niet zo hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:48 schreef promisionxexposed het volgende:
ja dat is teveel want ik wil van mn buik
Knijpen wil ik wel doen maar kussen niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Krijg je ook niet. Ha. Lekker voor je. Puh. Tss. Kiss my ass.
Mag niet dan geef ik je aan als aanrander en ga ik huilen voor de politie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Knijpen wil ik wel doen maar kussen niet.
Alsof ik jou zou willen meetenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mag niet dan geef ik je aan als aanrander en ga ik huilen voor de politie.
5 jaar lang jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
tja waarschijnlijk heeft iemand dat tegen jou gezegd waardoor je dat nu denkt maar is niet zo hoor
Duidelijkheidquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Bij jou is dat sowieso overduidelijk ja.
Jij was niet op de NB meet dus ik heb je niet gemeet hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ontken maar eens dat je mij hebt gemeet.
Dat weet de politie niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij was niet op de NB meet dus ik heb je niet gemeet hoor.
Ze prikken ook...quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:54 schreef Beach het volgende:
Passen je lenzen dus mooi bij je brein en gedrag.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:54 schreef Beach het volgende:
Passen je lenzen dus mooi bij je brein en gedrag.
meestal is dat niet de bedoeling van lenzen, doe ze uit voor je blind wordt.quote:
Ach ik laat je gewoon verdwijnen voordat je verhaal kan doen in de rechtbank.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mwe... mwehehehe... muwhaha... MUWHAHAHAHAHAHA
AIVD ingelicht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach ik laat je gewoon verdwijnen voordat je verhaal kan doen in de rechtbank.
Zo wazig zie ik ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
meestal is dat niet de bedoeling van lenzen, doe ze uit voor je blind wordt.
oh, denk waarschuw je evenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zo wazig zie ik ook weer niet hoor.
Pics van je ogen nuquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zo wazig zie ik ook weer niet hoor.
Ik ga nu ook sporten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:41 schreef Bendoe het volgende:
Ik ga over een kwartier sgat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga nu ook sporten.
GTL baby, jwz.
Ik ben hem kwijt...quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet je telefoon 24/7 bij je hebben
Lekker squattenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga nu ook sporten.
GTL baby, jwz.
Ik hoop dat je over de bal struikelt en je nek breekt, maar niet doodgaan, alleen verlamd rakenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Basketbal jwz.
Helemaal geweldig met mijn lenzen nu.
Godverdommequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je over de bal struikelt en je nek breekt, maar niet doodgaan, alleen verlamd raken
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je over de bal struikelt en je nek breekt, maar niet doodgaan, alleen verlamd raken
squatten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:07 schreef Snowbells het volgende:
Kan je niet thuis gewoon squatten of zo?
Hindoe squats kan. Maar je kan ook een barbell (stang) kopen met wat gewicht ja voor thuis.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:07 schreef Snowbells het volgende:
Kan je niet thuis gewoon squatten of zo?
Als je goede genen hebt niet nee maar toch, erg belangrijk om wel te doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar hoef je niet perse voor te squatten
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jwz, hoe kan ik anders mooiboys hosselen, ja toch.
ja dat heb ik gelukkig welquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je goede genen hebt niet nee maar toch, erg belangrijk om wel te doen.
Het kan altijd beter.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar hoef je niet perse voor te squatten
Ja, hij voelde het gelukkig niet meer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
Angel-Joy is paar jaar terug nog gebeurd bij handbal of basketbal, wilde iemand de bal tegen houden in zijn sprong maar die ander was te lomp/duwde harder toen viel hij plat op ze rug, dwarslaesie
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat heb ik gelukkig weldoe andere oefeningen voor mijn bilspieren en dat werkt wel goed
Nu laat hij zich overal heen rijden omdat hij een dwars lazy heeftquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, hij voelde het gelukkig niet meer.
Ik heb eens mijn enkelband verrekt met basketbal, ik voelde het 2 weken lang!!!!
Sporten, kus.
Ik had je willen troosten en een knuffel willen geven maar ik houd me maar afzijdig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt me aan het huilen gemaakt
Wat voor mongolenklas heb jij.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat iedereen van mijn klas dat doet.
ik kan er ook niks aan doen dat ik groen/grijze ogen hebquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had je willen troosten en een knuffel willen geven maar ik houd me maar afzijdig.
Die kleur ogen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat ik groen/grijze ogen heb
Blauwe ogen hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind blauw mooier, misschien ook maar kleurlenzen kopen
Ik heb zelf ook groen/grijs..quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat ik groen/grijze ogen heb
Vind ik ook.quote:
He wat bedoel je daarmee bitch.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Past wel bij je karakter.. flets.
bruin vind ik ook niks hebben, blauwquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Maar blauw is het mooist (bij vrouwen) dicht daar achter grond en ver weg staat bruin.
Meestvoorkomende kleur als ik me niet vergis.quote:
Daarom.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meestvoorkomende kleur als ik me niet vergis.
Mwa, vaak zat bruine ogen gezien die ik mooi vond. Maar je hebt een punt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom.
Komt erg veel voor, niks speciaal en ook gewoon niet tof.
Ik zie vaak niet eens welke kleur ogen iemand heeftquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, vaak zat bruine ogen gezien die ik mooi vond. Maar je hebt een punt.
Ik let eerder op het haar of zo..quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie vaak niet eens welke kleur ogen iemand heeft
Als je er niet op let zie je het vrij snel over het hoofd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie vaak niet eens welke kleur ogen iemand heeft
Ik kijk eerder naar de borsten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik let eerder op het haar of zo..
xquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omdat mannen voorspelbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |