5 jaar lang jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
tja waarschijnlijk heeft iemand dat tegen jou gezegd waardoor je dat nu denkt maar is niet zo hoor
Duidelijkheidquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Bij jou is dat sowieso overduidelijk ja.
Jij was niet op de NB meet dus ik heb je niet gemeet hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ontken maar eens dat je mij hebt gemeet.
Dat weet de politie niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij was niet op de NB meet dus ik heb je niet gemeet hoor.
Ze prikken ook...quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:54 schreef Beach het volgende:
Passen je lenzen dus mooi bij je brein en gedrag.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:54 schreef Beach het volgende:
Passen je lenzen dus mooi bij je brein en gedrag.
meestal is dat niet de bedoeling van lenzen, doe ze uit voor je blind wordt.quote:
Ach ik laat je gewoon verdwijnen voordat je verhaal kan doen in de rechtbank.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mwe... mwehehehe... muwhaha... MUWHAHAHAHAHAHA
AIVD ingelicht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach ik laat je gewoon verdwijnen voordat je verhaal kan doen in de rechtbank.
Zo wazig zie ik ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
meestal is dat niet de bedoeling van lenzen, doe ze uit voor je blind wordt.
oh, denk waarschuw je evenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zo wazig zie ik ook weer niet hoor.
Pics van je ogen nuquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zo wazig zie ik ook weer niet hoor.
Ik ga nu ook sporten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:41 schreef Bendoe het volgende:
Trug van het trainene jonge biseps gepompt vor die chickies jwt hoe ga je anderes hosslen dn g ik weet het nuet
Ik ga over een kwartier sgat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga nu ook sporten.
GTL baby, jwz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |