bedankt voor deze zeer nuttige infoquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik de DM box vooral erg veel
Ik ben een geo-haters-lover.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij mag iedereen die mij negeert of negatief naar mij reageert.. jij geo-hater
ik reageer niet negatief, ik neem mezelf in beschermingquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij mag iedereen die mij negeert of negatief naar mij reageert.. jij geo-hater
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik reageer niet negatief, ik neem mezelf in bescherming
Je wil de illusie dat het niet zo is nog even ophouden of wat?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:26 schreef ChesterPerry het volgende:
Je moet niet stiff doen tegen dames op FOK geo... zometeen denken ze dat er alleen maar autisten zitten her...
Is ook onzin.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je wil de illusie dat het niet zo is nog even ophouden of wat?
dat weet ik allangquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:26 schreef ChesterPerry het volgende:
Je moet niet stiff doen tegen dames op FOK geo... zometeen denken ze dat er alleen maar autisten zitten her...
Hij wilt tongzoenen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
Hmm zeg maar dat hij er een lucht kusje van moet maken of mag ruilen voor een boks.
Aangenaam ben een van de weinige die nog buitenkomtquote:
Buitenkomen is overratedquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:30 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Aangenaam ben een van de weinige die nog buitenkomt
zit al 2 jaar op FOK! maar kom ook wel eens buitenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:30 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Aangenaam ben een van de weinige die nog buitenkomt
Wat was je vorige account dan..quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zit al 2 jaar op FOK! maar kom ook wel eens buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |