Vanavond gaat hij weer gelukkig naar bed, met de gedachte dat morgen ook misschien wel zo'n mooie dag weer gaat worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je treft het weer vandaag
dat is zo fijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vanavond gaat hij weer gelukkig naar bed, met de gedachte dat morgen ook misschien wel zo'n mooie dag weer gaat worden.
wie is WP?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je wat ook fijn zou zijn als jij verteld wie zijn kloon je bent.. misschien WP.. ?
Oh sorry, ben de regels in de VBL SC gewend daar moet je bij het voorstellen ook pics van je tieten laten zien als dame.quote:
kijken minderjarigen meequote:Op vrijdag 16 november 2012 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, aardig koppie, pics van je tieten dan..
Ik heb een prive DM en PM boxquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kijken minderjarigen mee
Ja, ik gebruik de DM box vooral erg veelquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is fijn dat je dat hebt
Ik mag je nu alquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is fijn dat je dat hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |