Meeloper.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Veel kinderen uit mijn klas hebben kleurlenzen zonder reden en ik wil er niet buitenvallen.
bah kuddedierenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Veel kinderen uit mijn klas hebben kleurlenzen zonder reden en ik wil er niet buitenvallen.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sterf aan aids.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
daar ben je nog te jong voorquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Alleen als ik de aids van jou krijg.
That's what she said..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
That's what she said..ik moest glimlachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
je treft het weer vandaagquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 meiden aan het lachen gekregen vandaag.. score!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |