SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is ze gepest ofzo? dat hakt er ook nogal inquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Ze is trouwens 1.80, en weegt gewoon 60 kg.volgens mij zit het tussen haar oren.
Nou zo groot en zwaar zal haar hoofd niet zijn lijkt me..quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Ze is trouwens 1.80, en weegt gewoon 60 kg.volgens mij zit het tussen haar oren.
Oei als dat vet tussen haar oren zit ben ik bang dat ze er met babyvoeding niet komt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Volgens mij wel, want vroeger was ze wel mollig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is ze gepest ofzo? dat hakt er ook nogal in
ja dat blijft je toch altijd bij, vooral de angst om weer gepest te worden vanwege je lichaamquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want vroeger was ze wel mollig.
No one likes a fatty.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want vroeger was ze wel mollig.
Ik neem aan dat dit een retorische vraag was.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, wats mis met die figuren
Ze vinden het ook geil en zoquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, wats mis met die figuren
runway copquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een retorische vraag was.
zo ranzigquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze vinden het ook geil en zo_ toekijken hoe iemand aan zo'n slang allemaal van dat puree binnenwerkt
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]hoe kunnen mensen dat geil vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |