quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:46 schreef bambino het volgende:
Ik had nu alsnog lapo
Gaat nergens over dit
Dan had je het nieuwe topic moeten maken! Tssk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:46 schreef bambino het volgende:
Ik had nu alsnog lapo
Gaat nergens over dit
Kun je niet regelen dat deze sc mag blijven bestaan, ik wil jullie hier niet allemaal missen na vandaag!quote:
Was in overlegquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:47 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dan had je het nieuwe topic moeten maken! Tssk.
75 voor sint. Veeeel te duur.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:46 schreef rickyszz het volgende:
Ik zocht nog een sinterklaas cadeau maar is een beetje duur dacht ik zo
Woow nog best goedkoop! http://www.bax-shop.nl/di(...)ls.html#.UKZgAc2UJKAquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:46 schreef rickyszz het volgende:
Ik zocht nog een sinterklaas cadeau maar is een beetje duur dacht ik zo
Andere zoeken? Zit er in GC niet een normale SC?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:47 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Kun je niet regelen dat deze sc mag blijven bestaan, ik wil jullie hier niet allemaal missen na vandaag!
Nou ééntje danquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:47 schreef bambino het volgende:
Ik mocht geen topic openen van een modje
Dus dacht sla 1 over
Ja als er meer van hier komen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Andere zoeken? Zit er in GC niet een normale SC?
TV SC is ook altijd leuk, maar dan eigenlijk alleen op de zondagavond.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:48 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja als er meer van hier komen.
Tussen nu en 0:00 uur.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:48 schreef Ailuranthrope het volgende:
We kunnen gaan wedden wanneer de doos komt!Qua tijd
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:48 schreef Karina het volgende:
TV SC is ook altijd leuk, maar dan eigenlijk alleen op de zondagavond.
Daar ben ik ook bang voor ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:50 schreef Ailuranthrope het volgende:
De volgende hunt ben ik wel weer hier te vinden denk ik!
De CIA heeft FOK! gehackt!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:49 schreef bambino het volgende:
Lol, krijg weer een mailtje van Amerikaanse ambassade dat er binnenkort een protest is
Hoe die lui aan mijn email komen is me een raadsel, ben nog maar 1 keer bij de ambassade geweest voor een nieuw paspoort, en nooit me email opgegeven
Ik ook niet. Met dit en met serious request en dat soort dingen. Niet echt SC omdat het dan over 1 ding gaat eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:49 schreef Lyza666 het volgende:
Normaal lurk ik meer dan ik post eigenlijk. Ben niet zo'n SC'er.
Heeft niks met Fok te makenquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet. Met dit en met serious request en dat soort dingen. Niet echt SC omdat het dan over 1 ding gaat eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Daarom, hunt tijdens serious requestquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:51 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh dan ga ik daar ook wel heen.
Als ik pizza win krijg je hem,quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:51 schreef Karina het volgende:
Ik moet zo eten maken eigenlijk ik kreijg honger, maar ik durf niet
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:51 schreef bambino het volgende:
Hier het mailtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen we heengaan
![]()
OK kan ik blijven zittenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:52 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Als ik pizza win krijg je hem,
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
OK kan ik blijven zittenMoet de pizza niet net komen als de box op het scherm verschijnt, dan mag hij even wachten.
Schuiven ze hem wel door de brievenbus johquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
OK kan ik blijven zittenMoet de pizza niet net komen als de box op het scherm verschijnt, dan mag hij even wachten.
Ach die ene seconde totdat je de database error ziet wil hij vast wel even wachten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
No thanksquote:
Komt altijd geniepigquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:53 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]En als de doos geniepig komt?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:53 schreef bambino het volgende:
[..]
No thanks
Ik krijg de mail juist als beveiliging dat ik er voor moet oppassen
Krijg ze wel vaker. Maar deze is niet specifiek gericht aan de ambassade.
Heb 1 keer een mail gehad dat ik een bepaalde week niet mocht komen vanwege demonstranten tegen Amerika.
Ja moest er nog een bijkomen, zo'n timer.quote:
Ik heb daar jaren geleden vlak naast gewerkt (boven de ANWB). Altijd wat te zienquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:53 schreef bambino het volgende:
[..]
No thanks
Ik krijg de mail juist als beveiliging dat ik er voor moet oppassen
Krijg ze wel vaker. Maar deze is niet specifiek gericht aan de ambassade.
Heb 1 keer een mail gehad dat ik een bepaalde week niet mocht komen vanwege demonstranten tegen Amerika.
Hoffenlich.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:54 schreef Guul het volgende:
nou, dat was het... eindelijk weekend.
Nu weer over op mobiel, dus box zal zo wel komen.
Gisteren ook het geval!
Hehe, ben nog nooit in Den haag geweest. Alleen in Amsterdam 1 keer voor een nieuw paspoort.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb daar jaren geleden vlak naast gewerkt (boven de ANWB). Altijd wat te zien
Was in Amsterdam, naast het consulaat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe, ben nog nooit in Den haag geweest. Alleen in Amsterdam 1 keer voor een nieuw paspoort.
Wat een security daarniet normaal.
Donequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:55 schreef Sheffield het volgende:
Kopen jullie allemaal ff een kofferset, dan kan de box doorkomen!
Me beide ouders waren toen mee, ik moest kiezen of ik 1 van de 2 mee wilde hebben. 2 mocht niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Was in Amsterdam, naast het consulaat.
Heb jij je gordijnen de afgelopen 2 dagen al opengehad?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:57 schreef bambino het volgende:
Eckt fokkers komen nooit buiten, dus niemand wil deze
Iddquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:57 schreef Karina het volgende:
[..]Ach kan gebeuren na 2 dagen hunten
Klopt!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:57 schreef bambino het volgende:
Ik ben vanmorgen buiten geweest, boodschappen gehaald, maar snel weer naar binnenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:57 schreef bambino het volgende:
fixed, neequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Heb jij je gordijnen de afgelopen 2 jaar al opengehad?
Eng hequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen buiten geweest, boodschappen gehaald, maar snel weer naar binnen
Nachtmerries dat je de doos krijgt en er alleen een briefje in zit met database error!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Idd![]()
In me slaap vannacht hoor ik continu DINGDING ... DINGDING
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Nachtmerries dat je de doos krijgt en er alleen een briefje in zit met database error!
Lift?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef Lyza666 het volgende:
Ik moet straks nog op de fiets. Fucking koud man, niet bepaald zin in.
Maar dan krijg je weer sociale interactie met de bezorgerquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja volgende keer bestel ik wel bij ALbert
Ik laat mijn vader altijd openen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer sociale interactie met de bezorger
Voor de deur laten zettenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik bedoelde met mijn auto.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee m'n fiets past niet in de lift.
Not sure if seriousquote:
Oh ja dat is ook weer eng... vragen of hij het bij de deur wil achterlatenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Leuk he fokquote:
Ja het kan snel gedaan met hem net als de trolleysquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:02 schreef Karina het volgende:
Gisteren kwam de box rond half 6 toch? Kan me niet voorstellen dat hij weer om die tijd komt... Even snel iets opwarmen dan maar.
Na deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |