Eng hequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen buiten geweest, boodschappen gehaald, maar snel weer naar binnen
Nachtmerries dat je de doos krijgt en er alleen een briefje in zit met database error!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Idd![]()
In me slaap vannacht hoor ik continu DINGDING ... DINGDING
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Nachtmerries dat je de doos krijgt en er alleen een briefje in zit met database error!
Lift?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef Lyza666 het volgende:
Ik moet straks nog op de fiets. Fucking koud man, niet bepaald zin in.
Maar dan krijg je weer sociale interactie met de bezorgerquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja volgende keer bestel ik wel bij ALbert
Ik laat mijn vader altijd openen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer sociale interactie met de bezorger
Voor de deur laten zettenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik bedoelde met mijn auto.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee m'n fiets past niet in de lift.
Not sure if seriousquote:
Oh ja dat is ook weer eng... vragen of hij het bij de deur wil achterlatenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Leuk he fokquote:
Ja het kan snel gedaan met hem net als de trolleysquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:02 schreef Karina het volgende:
Gisteren kwam de box rond half 6 toch? Kan me niet voorstellen dat hij weer om die tijd komt... Even snel iets opwarmen dan maar.
Na deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |