No thanksquote:
Komt altijd geniepigquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:53 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]En als de doos geniepig komt?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:53 schreef bambino het volgende:
[..]
No thanks
Ik krijg de mail juist als beveiliging dat ik er voor moet oppassen
Krijg ze wel vaker. Maar deze is niet specifiek gericht aan de ambassade.
Heb 1 keer een mail gehad dat ik een bepaalde week niet mocht komen vanwege demonstranten tegen Amerika.
Ja moest er nog een bijkomen, zo'n timer.quote:
Ik heb daar jaren geleden vlak naast gewerkt (boven de ANWB). Altijd wat te zienquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:53 schreef bambino het volgende:
[..]
No thanks
Ik krijg de mail juist als beveiliging dat ik er voor moet oppassen
Krijg ze wel vaker. Maar deze is niet specifiek gericht aan de ambassade.
Heb 1 keer een mail gehad dat ik een bepaalde week niet mocht komen vanwege demonstranten tegen Amerika.
Hoffenlich.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:54 schreef Guul het volgende:
nou, dat was het... eindelijk weekend.
Nu weer over op mobiel, dus box zal zo wel komen.
Gisteren ook het geval!
Hehe, ben nog nooit in Den haag geweest. Alleen in Amsterdam 1 keer voor een nieuw paspoort.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb daar jaren geleden vlak naast gewerkt (boven de ANWB). Altijd wat te zien
Was in Amsterdam, naast het consulaat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe, ben nog nooit in Den haag geweest. Alleen in Amsterdam 1 keer voor een nieuw paspoort.
Wat een security daarniet normaal.
Donequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:55 schreef Sheffield het volgende:
Kopen jullie allemaal ff een kofferset, dan kan de box doorkomen!
Me beide ouders waren toen mee, ik moest kiezen of ik 1 van de 2 mee wilde hebben. 2 mocht niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Was in Amsterdam, naast het consulaat.
Heb jij je gordijnen de afgelopen 2 dagen al opengehad?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:57 schreef bambino het volgende:
Eckt fokkers komen nooit buiten, dus niemand wil deze
Iddquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:57 schreef Karina het volgende:
[..]Ach kan gebeuren na 2 dagen hunten
Klopt!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:57 schreef bambino het volgende:
Ik ben vanmorgen buiten geweest, boodschappen gehaald, maar snel weer naar binnenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:57 schreef bambino het volgende:
fixed, neequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Heb jij je gordijnen de afgelopen 2 jaar al opengehad?
Eng hequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen buiten geweest, boodschappen gehaald, maar snel weer naar binnen
Nachtmerries dat je de doos krijgt en er alleen een briefje in zit met database error!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Idd![]()
In me slaap vannacht hoor ik continu DINGDING ... DINGDING
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Nachtmerries dat je de doos krijgt en er alleen een briefje in zit met database error!
Lift?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef Lyza666 het volgende:
Ik moet straks nog op de fiets. Fucking koud man, niet bepaald zin in.
Maar dan krijg je weer sociale interactie met de bezorgerquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja volgende keer bestel ik wel bij ALbert
Ik laat mijn vader altijd openen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer sociale interactie met de bezorger
Voor de deur laten zettenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik bedoelde met mijn auto.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee m'n fiets past niet in de lift.
Not sure if seriousquote:
Oh ja dat is ook weer eng... vragen of hij het bij de deur wil achterlatenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Leuk he fokquote:
Ja het kan snel gedaan met hem net als de trolleysquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:02 schreef Karina het volgende:
Gisteren kwam de box rond half 6 toch? Kan me niet voorstellen dat hij weer om die tijd komt... Even snel iets opwarmen dan maar.
Na deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |