nee dat hjad ik door maar ik wil geen lange termijn gevolgen ondervinden maar ik heb ook geen zin naar dokterpost te rijden als ze dan niks kunnen vinden denken ze ook idioot want was weinigquote:Op donderdag 15 november 2012 21:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik denk niet dat je er direct aan dood gaat.
zelfs voor zo weinig?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:06 schreef mega-worstje het volgende:
snel naar de eerste hulp en je maag leeg laten pompen.
wat bedoel je hier mee? niet veel nee maar ik weet niet of klein beetje al schadelijk isquote:Op donderdag 15 november 2012 21:07 schreef Pakspul het volgende:
Zat er twee liter water aan je duim? Nee, dan komt het wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Kijk op het internet of het giftig of schadelijk isquote:Op donderdag 15 november 2012 21:07 schreef amenth het volgende:
[..]
wat bedoel je hier mee? niet veel nee maar ik weet niet of klein beetje al schadelijk is
Ik bedoel hiermee dat je er zo weinig soda aan je duim zat dat er onmogelijk wat kan gebeuren. Als je een blok soda opvreet of een liter er van opdrinkt dan kan er mogelijk wat gebeuren, maar soda in water is al verdund.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:07 schreef amenth het volgende:
[..]
wat bedoel je hier mee? niet veel nee maar ik weet niet of klein beetje al schadelijk is
oke thx manquote:Op donderdag 15 november 2012 21:10 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik bedoel hiermee dat je er zo weinig soda aan je duim zat dat er onmogelijk wat kan gebeuren. Als je een blok soda opvreet of een liter er van opdrinkt dan kan er mogelijk wat gebeuren, maar soda in water is al verdund.
ehow.comquote:Op donderdag 15 november 2012 21:10 schreef amenth het volgende:
als deze site betrouwbaar is hoef ik niet te gaan
Treatment for Poisoning
If small amounts are swallowed, Medline Plus recommends drinking a glass of water or milk. If the person is vomiting or having difficulty swallowing, he needs medical attention right away. In this case, call 911 or the Poison Control Center. In cases severe enough to warrant an emergency room visit, health care providers will monitor vital signs such as heartbeat and respiratory rate, administer fluids, and treat symptoms. If you have to go to the emergency room, bring the container containing the sodium carbonate so that health care providers can determine the best course of treatment.
zie 1e zin maar is die site goed
http://www.ehow.com/about_6527502_sodium-carbonate-toxicity.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.cdc.gov/niosh/ipcsndut/ndut1044.htmlOp zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
bedankt zijn er nog universitaire mensen die het kunnen bevestigenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:11 schreef huize het volgende:
Soda is een base. Je maag bevat maagzuur. Nu zal de hoeveelheid die je op je duim hebt gehad dermate weinig zijn dat je er last van zult krijgen op korte danwel lange termijn, daarvoor regelt de maag zn eigen zuurtegraad.
Een glaasje water drinken voor je mond en keel te spoelen is meer dan afdoende.
yepquote:Op donderdag 15 november 2012 21:12 schreef amenth het volgende:
[..]
bedankt zijn er nog universitaire mensen die het kunnen bevestigen
Ja dat kan ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:12 schreef amenth het volgende:
[..]
Jups. Ikquote:Op donderdag 15 november 2012 21:12 schreef amenth het volgende:
[..]
wat studeer jequote:Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jups. Ik
Ga maarrustige verder met je leven
Nee lul, ga nou niet 1,5 liter water drinken; dat is schadelijker voor je dan een duimpje met wat opgeloste sodaquote:Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef amenth het volgende:
[..]
wat studeer je
ik ga nu 1.5 liter water drinken en dan joint roken voor de stress
Een glas is genoeg hoor, straks moet je weer een topic openen om te vragen of teveel water drinken schadelijk is.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef amenth het volgende:
[..]
wat studeer je
TS is morgen dood door een watervergiftigingquote:Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef amenth het volgende:
[..]
wat studeer je
Ow, en ik studeer helemaal nix meer; ben 13 jaar geleden afgestudeert. Niets medisch, maar wel universitairquote:Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef amenth het volgende:
[..]
wat studeer je
drink al jaren 1 liter in 1x zelfs chocomelk enzo dus dat is geen probleem weet niet hoe je bij die onzin komtquote:Op donderdag 15 november 2012 21:16 schreef Pakspul het volgende:
[..]
TS is morgen dood door een watervergiftiging
maakt niet uit, door de joint droog je toch uitquote:Op donderdag 15 november 2012 21:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee lul, ga nou niet 1,5 liter water drinken; dat is schadelijker voor je dan een duimpje met wat opgeloste soda
Sprak de user die overweegt naar de HAP te rijden voor een duimpje verdunde sodaquote:Op donderdag 15 november 2012 21:17 schreef amenth het volgende:
drink al jaren 1 liter in 1x zelfs chocomelk enzo dus dat is geen probleem weet niet hoe je bij die onzin komt
sociale wetenschap is geen echte wetenschap!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, en ik studeer helemaal nix meer; ben 13 jaar geleden afgestudeert. Niets medisch, maar wel universitair
watervergiftiging onzin?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:17 schreef amenth het volgende:
[..]
drink al jaren 1 liter in 1x zelfs chocomelk enzo dus dat is geen probleem weet niet hoe je bij die onzin komt
Ik weet niet hij jij bij die onzin komt dat je van 1 ''duimpje'' soda schadelijke gevolgen kan hebben.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:17 schreef amenth het volgende:
[..]
Door 1,5 liter water een watervergiftiging oplopenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Pakspul het volgende:
[..]
sociale wetenschap is geen echte wetenschap!
[..]
watervergiftiging onzin?
watervergiftiging is wel een beetje onzin, want het is niet giftig. En je moet volgens mij 20 liter drinken om je osmose uit belans te laten brengen. Maar succes met 20 liter water drinken.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Pakspul het volgende:
[..]
sociale wetenschap is geen echte wetenschap!
[..]
watervergiftiging onzin?
Het moet vast wel lukken bij een uitgemergeld afrikaantje.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Door 1,5 liter water een watervergiftiging oplopen.
Die droomt om een vorm van zout binnen te krijgen.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Het moet vast wel lukken bij een uitgemergeld afrikaantje.
er staat toch niet voor niks op "naar dokter gaan bij inslikken en etiket meenemen" dat staat op water niet "overmatig water gebruik naar dokter"quote:Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sprak de user die overweegt naar de HAP te rijden voor een duimpje verdunde soda
Think againquote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef trigt013 het volgende:
[..]
watervergiftiging is wel een beetje onzin, want het is niet giftig. En je moet volgens mij 20 liter drinken om je osmose uit belans te laten brengen. Maar succes met 20 liter water drinken.
Zeewater zatquote:Op donderdag 15 november 2012 21:21 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Die droomt om een vorm van zout binnen te krijgen.
Zucht...quote:Op donderdag 15 november 2012 21:21 schreef amenth het volgende:
[..]
er staat toch niet voor niks op "naar dokter gaan bij inslikken en etiket meenemen" dat staat op water niet "overmatig water gebruik naar dokter"
maar het was die soda ie je ook gebruikt om schoon te maken misschien denken jullie andere en k had best veel in glas gedaan met niet heel veel water dus het was zeker niet heel weinig qua oplosheid, is het dan nog steeds niet erg?
dat zeg ik, maar het is geen letterlijke vorm van vergiftiging. Je brengt de capillaire werking van het lichaam uit balans, dat is wat anders dan een gifstof tot je nemen.quote:
soda is toch zout daar zijn er best veel vanquote:Op donderdag 15 november 2012 21:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zucht...
Hoeveel soorten soda ken jij eigenlijk?
Het ging me eigenlijk hier om:quote:Op donderdag 15 november 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Staat niet bij bij welke dosering het schadelijk is anders?
Hoeveel teveel is, hangt van verschillende omstandigheden af. Maar voor je denkt dat ik in de paniek schiet: TS gaat vast niet dood van 1,5 liter waterquote:Waterintoxicatie wordt vaak onderschat omdat men niet gelooft dat ook water in grotere hoeveelheden giftig kan zijn.
Zit je te fappen op al die aandachtquote:Op donderdag 15 november 2012 21:26 schreef amenth het volgende:
ik heb nu wel last van me hart hij gaat snel of komt dat door stress
nee normaal ben ik nooit bang vor situaties maar dit is ergste wat ik dit jarar heb mee gemaakt dacht dat ik dood zou gaan, nog steeds beetjequote:Op donderdag 15 november 2012 21:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zit je te fappen op al die aandacht
Doe even normaal zegquote:Op donderdag 15 november 2012 21:26 schreef amenth het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef amenth het volgende:
[..]
nee normaal ben ik nooit bang vor situaties maar dit is ergste watr ik dit jara heb mee gemaakt dacht dat ik dood zou gaan
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef amenth het volgende:
[..]
nee normaal ben ik nooit bang vor situaties maar dit is ergste wat ik dit jarar heb mee gemaakt dacht dat ik dood zou gaan, nog steeds beetje
Dan heb je best een jaar gehad dat gladjes verliep. Ik bedoel: als een duimpje soda het ergste is dat je is overkomen, dan ben je een gezegend mensquote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef amenth het volgende:
nee normaal ben ik nooit bang vor situaties maar dit is ergste watr ik dit jara heb mee gemaakt dacht dat ik dood zou gaan
Ga maar vast afscheid nemen van naasten, dit duurt niet meer lang.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:26 schreef amenth het volgende:
nee dan maar dood dan sta ik toch voor lul man wie slikt er nou soda doorquote:Op donderdag 15 november 2012 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan heb je best een jaar gehad dat gladjes verliep. Ik bedoel: als een duimpje soda het ergste is dat je is overkomen, dan ben je een gezegend mens
Maar als je zo bang bent dat je laatste uren geslagen hebben, dan moet je de HAP ff bellen
En welke helft is dat danquote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef trigt013 het volgende:
Om water dodelijk te laten zijn moet je 7,2 liter achter elkaar opdrinken en binnen houden. En dan is bij iemand van 80kg de helft overleden.
Zo is datquote:Op donderdag 15 november 2012 21:31 schreef amenth het volgende:
nee dan maar dood dan sta ik toch voor lul man wie slikt er nou soda door
ja vast ook veel troep maar dat slik je niet inquote:Op donderdag 15 november 2012 21:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
De tering.. Heb je enig id wat je inademd als je over straat loopt.. Of loop je met zon mondkapje ? Haha
Soda heeft een toxine gehalte van 4090mg/kg dus jij moet ongeveer 327 gram opeten om dood neer te vallen. Dat is ongeveer evenveel als tabak.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:31 schreef amenth het volgende:
[..]
nee dan maar dood dan sta ik toch voor lul man wie slikt er nou soda door
gvd, ik dacht dat die vriend van Scherbatsky uit How I met you mother domme opmerkingen maakte, maar deze zijn ook van hoog niveauquote:Op donderdag 15 november 2012 21:35 schreef amenth het volgende:
[..]
ja vast ook veel troep maar dat slik je niet in
Ja dat werk wel goed....goed tip SpecialKquote:Op donderdag 15 november 2012 21:36 schreef SpecialK het volgende:
Soda ofwel natriumbicarbonaat is licht giftig mij een lage dosis en kan een dodelijk hoge bloeddruk veroorzaken. De enige manier om het gif tegen te gaan is door een half potje kaneelpoeder op te eten. Zonder water. Droog kaneelpoeder neemt natriumbicarbonaat in zich op en neutraliseert de giftige uitwerkingen.
op die site stond juist een lage bloeddruk.. wat studeer jequote:Op donderdag 15 november 2012 21:36 schreef SpecialK het volgende:
Soda ofwel natriumbicarbonaat is licht giftig mij een lage dosis en kan een dodelijk hoge bloeddruk veroorzaken. De enige manier om het gif tegen te gaan is door een half potje kaneelpoeder op te eten. Zonder water. Droog kaneelpoeder neemt natriumbicarbonaat in zich op en neutraliseert de giftige uitwerkingen.
kun je dit even uitleggen zodat ik het ook begrijp sorry ben niet zo thuis in de universitaire termenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:36 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Soda heeft een toxine gehalte van 4090mg/kg dus jij moet ongeveer 327 gram opeten om dood neer te vallen. Dat is ongeveer evenveel als tabak.
SpecialK studeert medicijnen...quote:Op donderdag 15 november 2012 21:38 schreef amenth het volgende:
[..]
op die site stond juist een lage bloeddruk.. wat studeer je
Welke site? Askjeeves?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:38 schreef amenth het volgende:
[..]
op die site stond juist een lage bloeddruk.. wat studeer je
Dat je pas dood neervalt bij 327 gram soda, maar heb je de kaneel al gevonden? Is wel belangrijk hoor om het gif te neutraliseren.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:39 schreef amenth het volgende:
[..]
kun je dit even uitleggen zodat ik het ook begrijp sorry ben niet zo thuis in de universitaire termen
Je kan dan wel geneeskunde studeren, maar Google zei dat ik met een biefstuk onder mijn kussen moest slapenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Welke site? Askjeeves?
Ik studeer geneeskunde.
Dat is alleen als je soda anaal hebt ingenomen.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:41 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je kan dan wel geneeskunde studeren, maar Google zei dat ik met een biefstuk onder mijn kussen moest slapen
Daar heb ik geen ervaring meequote:Op donderdag 15 november 2012 21:41 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Dat is alleen als je soda anaal hebt ingenomen.
heb je hier een bron van dan rij ik naar nachtwinkel zoquote:Op donderdag 15 november 2012 21:54 schreef SpecialK het volgende:
Kaneel man, doe het nou maar gewoon kan in ieder geval geen kwaad.
Ja indien je kaneel inneemt om het gif te neutraliseren.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:53 schreef amenth het volgende:
even de situatie evalueren
http://www.google.nl/imgr(...)1t:429,r:1,s:0,i:109
dit is de soda, een eetlepel hiervan in glas water waar me duim in zat(warm water), is het nog steeds 90% zeker dat ik dit overleef zonder inwendige problemen?
gemiddeld 3 liter per uur zonder inname van zout en suiker en/of zonder voedselinname.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef trigt013 het volgende:
Om water dodelijk te laten zijn moet je 7,2 liter achter elkaar opdrinken en binnen houden. En dan is bij iemand van 80kg de helft overleden.
Dit gaat over ineens...niet over langere tijd.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
gemiddeld 3 liter per uur zonder inname van zout en suiker en/of zonder voedselinname.
geen ideequote:
Ai, die is hartstikke caustisch. Als ik jou was zou ik een liter warme melk met een flinke korrel zout opdrinken om te neutraliseren. Als je snel handelt kan de maagschade nog wel meevallen.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:21 schreef amenth het volgende:
[..]
geen idee
deze
http://www.google.nl/imgr(...)1t:429,r:1,s:0,i:109
maar mn maag borrelt nu heel tijd dat kan toh niet goed zijn
ben je nou serieus of niet want dat zie ik niet meer zo goed aangezien dat verdfeeld is hierquote:Op donderdag 15 november 2012 22:23 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ai, die is hartstikke caustisch. Als ik jou was zou ik een liter warme melk met een flinke korrel zout opdrinken om te neutraliseren. Als je snel handelt kan de maagschade nog wel meevallen.
Nee, serieus, Caustische soda is behoorlijk gevaarlijk, kijk maar op wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Natriumhydroxidequote:Op donderdag 15 november 2012 22:24 schreef amenth het volgende:
[..]
ben je nou serieus of niet want dat zie ik niet meer zo goed aangezien dat verdfeeld is hier
Daar helpt geen glaasje warme melk aanquote:Op donderdag 15 november 2012 22:53 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik las eerst trouwens sofa en zag het voor me
Studeer jij nu ook ineens geneeskunde?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar helpt geen glaasje warme melk aan
Ben je altijd al zo'n faalhaas geweest?quote:
tot nu toe is dit mn grootste faal me maag spaced mquote:Op donderdag 15 november 2012 22:57 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Studeer jij nu ook ineens geneeskunde?
[..]
Ben je altijd al zo'n faalhaas geweest?
Is het nodig denk jequote:Op donderdag 15 november 2012 22:57 schreef Pakspul het volgende:
Studeer jij nu ook ineens geneeskunde?
Dat doe je jezelf aan.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:58 schreef amenth het volgende:
[..]
tot nu toe is dit mn grootste faal me maag spaced m
In dit geval niet.quote:
wat voor klachten hadden die en wat doen ze er aan in ziekehuisquote:Op donderdag 15 november 2012 23:04 schreef Ferdii het volgende:
Hbo-v hier
Diverse mensen op de spoed eisende hulp gezien hier door soda inname (zout was op, dus maar soda in pannetje met pasta gedaan)
Kan dus zeker schadelijk zijn, ook in kleine hoeveelheden
Irritatie in de maag, opboerend/borrelend gevoel, misselijkheid, en gastritis.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:10 schreef amenth het volgende:
[..]
wat voor klachten hadden die en wat doen ze er aan in ziekehuis
Roept de zolder autist met wajongquote:Op donderdag 15 november 2012 23:10 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Stop hier maar met lezen, deze mensen kunnen nog net onder begeleiding een luier vervangen
Moet jij niet iemand zijn billen wassen?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:18 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Roept de zolder autist met wajong
Meer dan voldoende of afdoende. Niet tegelijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:11 schreef huize het volgende:
Soda is een base. Je maag bevat maagzuur. Nu zal de hoeveelheid die je op je duim hebt gehad dermate weinig zijn dat je er last van zult krijgen op korte danwel lange termijn, daarvoor regelt de maag zn eigen zuurtegraad.
Een glaasje water drinken voor je mond en keel te spoelen is meer dan afdoende.
ik ook maar nog steeds last van maag en hofdpijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:07 schreef broccolitaart het volgende:
Ik heb zo vaak per ongeluk een beetje soda binnengekregen. Ik leef nog steeds.
als je t even goed uitlegd dan vertrouw ik je wel, niemand hefet tot nu toe berkeneing gegeven dat het niet schadelijk isquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:39 schreef HansWurst het volgende:
Ga ik mijn tijd verspillen om voor TS helemaal rekenkundig uit te leggen dat dit niet gevaarlijk is (wat hij gezien zijn niveau van comments toch niet gaat volgen)? Of vestig ik mijn hoop op natuurlijke selectie door een anaal ingevoerde overdosis kaneel, zoals door anderen eerder gesuggereerd?
Toch maar het laatste denk ik.
Ik weet bijna zeker dat het gewoon tussen je oren zit!!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:34 schreef amenth het volgende:
[..]
ik ook maar nog steeds last van maag en hofdpijn
ik voel m toch borrelenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:52 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat het gewoon tussen je oren zit!!!
Wacht maar tot de diarree begint. Die kan dagen aanhouden, vaak komt er ook bloed en slijm mee.quote:
t wordt al minderquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:59 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wacht maar tot de diarree begint. Die kan dagen aanhouden, vaak komt er ook bloed en slijm mee.
wtf?? wat voor univeristeit zit jij nou weer hoe kan je zon berekening nou snappen ff serieus maar thx manquote:
k weet niet welke dosering ik genomen hadquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:20 schreef NietDoen het volgende:
TS soda lost zichzelf op, als je onevenredig keer de inname opnieuw neemt heft het elkaar op. Komt erop neer dat je zo'n 4,5 cl soda extra moet nemen.
Al verlamming's verschijnselen???quote:Op donderdag 15 november 2012 21:03 schreef amenth het volgende:
hallo
ik heb een ontsteken duim dus ik las op internet dat je hem dan in warm water met soda zout moet doen, dit had ik 10 minuten gedaan maar daarna deed ik mn vinger even in mn mond automatisme om hem droog te maken nu heb ik het beetje doorgeslikt, is dit erg? het was sowieso niet zo veel maar er staat wel dat het schadelijk is op internet..
kga zo naar mac dan eet ik vast wel toevallig iets wat het countertquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:32 schreef superoperator het volgende:
[..]
Al verlamming's verschijnselen???
Baasquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:35 schreef HansWurst het volgende:
Nou goede oefening of ik het nog kan (lang geleden dit rekenen)
De dichtheid van natriumhydroxide is 1,09 kg/dm^3 en een eetlepel heeft een volume van 15 ml. De massa zout is dus ongeveer 0,01635 kg (massa = dichtheid * volume). Om uit te rekenen hoeveel gram je binnen hebt gekregen moeten we eerst de verdunning van het water erbij halen. Daarvoor is de hoeveelheid mol van belang. Dat is n = m/M = 0,01635 / 40 = 0.00040875 mol. De concentratie per liter is dan c = n/V = 0,00040875 / 2 = 0,000204375 mol/l. Je hebt verder waarschijnlijk minder dan een theelepel binnen gekregen (= 5 ml). Dat is n = V*c = 0,005*0,000204375 = 0,000001021875 mol. Hiermee kun je weer de binnengekregen hoeveelheid massa zout berekenen... dat is m = n*M = 0,000001021875 * 40 = 0,000040875 kg!!
Dat is dus 40,875 mg natriumhydroxide en waarschijnlijk minder
Als je nu een MSDS van natriumhydroxide erbij pakt staat er dat 50% van een bepaalde hoeveelheid ratten doodgaat wanneer ze meer dan 2 gram zout per kg lichaamsgewicht binnenkrijgen. Dit kun je vertalen naar mensen. Als je dus laten we eens zeggen 70 kg weegt moet je meer dan 140 gram binnenkrijgen om een 50% kans te hebben om dood te gaan. Dat is 3425x zoveel dan jij hebt binnengekregen. Het is dus echt helemaal niets!!
Nou dat was weer eens leukVolgens mij ben ik nog een beetje gekker dan de TS dat ik dit uberhaupt doe :/
Koop een elektrische PH meter. Wel snel doen!quote:
wat is ph en wrm zou ik daar een meter voor kopen ik vertrouw die ene berekening hiero wel ziet er goed uitquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:09 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Koop een elektrische PH meter. Wel snel doen!
Die berekening klopt niet jonguh!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:10 schreef amenth het volgende:
[..]
wat is ph en wrm zou ik daar een meter voor kopen ik vertrouw die ene berekening hiero wel ziet er goed uit
beargumenteer dat eerst maarquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Die berekening klopt niet jonguh!
Nu wil je wel argumenten?quote:
ja maar kben niet leeggepompt dus weet nie of ik bijhoudende effecten krijgtquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:54 schreef penny-wise het volgende:
Ach TS, heb in mijn jeugd 2 keer waspoeder opgevreten en toen moesten ze mijn maag leegpompen.
Nou, ben er nog steeds en stink niet meer uit mijn muil.
amenth ik heb ook keer soda gegeten lang geleden ik ging toen uit me zelf kotsen heb jij gekotstquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:58 schreef amenth het volgende:
Nou, ben er nog steeds en stink niet meer uit mijn muil.
nee man ik wou t zelf opwekken maar ik las dat dat slecht was hoe hete jij het gegeten danquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
amenth ik heb ook keer soda gegeten lang geleden ik ging toen uit me zelf kotsen heb jij gekotst
gewwoon puur dacht dat het suiker was togquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:13 schreef amenth het volgende:
[..]
nee man ik wou t zelf opwekken maar ik las dat dat slecht was hoe hete jij het gegeten dan
was je stoned dan lijk meer op zoutquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewwoon puur dacht dat het suiker was tog
Serhatquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:17 schreef amenth het volgende:
[..]
was je stoned dan lijk meer op zout
gaat wel weer goedfquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Serhathoe gaat het nu met je mattie?
van je dm, ja man echt irritant, maar komt wel weer goed man, ik heb alleen als ik in ochtend wakker word en zie me vriendin liggen dat ik dan ff zin heb maar voor de rest niet manquote:
aii klote man, gebruik je nog anabolen? heeft dat trouwens invloed tijdens mma dat je reactietijd wat langer duurt? mattie francisco uit maashaven gebruikt laatste tijd niet meer en is ook sneller geworden zegt ie, maar sterkte komt wel weer goed broer, en anders idd dokter over tijd anders is wel klote zeker na uitgaan ik voel met je mee man, zo lekker chickie laatst, en het deed me gewoon niks man, pas toen ze zich uitkleed en op bed ging liggen kwam het heel klein beetje, maar nog minimaal man vergeleken vroeger.,quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |