nee dat hjad ik door maar ik wil geen lange termijn gevolgen ondervinden maar ik heb ook geen zin naar dokterpost te rijden als ze dan niks kunnen vinden denken ze ook idioot want was weinigquote:Op donderdag 15 november 2012 21:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik denk niet dat je er direct aan dood gaat.
zelfs voor zo weinig?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:06 schreef mega-worstje het volgende:
snel naar de eerste hulp en je maag leeg laten pompen.
wat bedoel je hier mee? niet veel nee maar ik weet niet of klein beetje al schadelijk isquote:Op donderdag 15 november 2012 21:07 schreef Pakspul het volgende:
Zat er twee liter water aan je duim? Nee, dan komt het wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Kijk op het internet of het giftig of schadelijk isquote:Op donderdag 15 november 2012 21:07 schreef amenth het volgende:
[..]
wat bedoel je hier mee? niet veel nee maar ik weet niet of klein beetje al schadelijk is
Ik bedoel hiermee dat je er zo weinig soda aan je duim zat dat er onmogelijk wat kan gebeuren. Als je een blok soda opvreet of een liter er van opdrinkt dan kan er mogelijk wat gebeuren, maar soda in water is al verdund.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:07 schreef amenth het volgende:
[..]
wat bedoel je hier mee? niet veel nee maar ik weet niet of klein beetje al schadelijk is
oke thx manquote:Op donderdag 15 november 2012 21:10 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik bedoel hiermee dat je er zo weinig soda aan je duim zat dat er onmogelijk wat kan gebeuren. Als je een blok soda opvreet of een liter er van opdrinkt dan kan er mogelijk wat gebeuren, maar soda in water is al verdund.
ehow.comquote:Op donderdag 15 november 2012 21:10 schreef amenth het volgende:
als deze site betrouwbaar is hoef ik niet te gaan
Treatment for Poisoning
If small amounts are swallowed, Medline Plus recommends drinking a glass of water or milk. If the person is vomiting or having difficulty swallowing, he needs medical attention right away. In this case, call 911 or the Poison Control Center. In cases severe enough to warrant an emergency room visit, health care providers will monitor vital signs such as heartbeat and respiratory rate, administer fluids, and treat symptoms. If you have to go to the emergency room, bring the container containing the sodium carbonate so that health care providers can determine the best course of treatment.
zie 1e zin maar is die site goed
http://www.ehow.com/about_6527502_sodium-carbonate-toxicity.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.cdc.gov/niosh/ipcsndut/ndut1044.htmlOp zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
bedankt zijn er nog universitaire mensen die het kunnen bevestigenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:11 schreef huize het volgende:
Soda is een base. Je maag bevat maagzuur. Nu zal de hoeveelheid die je op je duim hebt gehad dermate weinig zijn dat je er last van zult krijgen op korte danwel lange termijn, daarvoor regelt de maag zn eigen zuurtegraad.
Een glaasje water drinken voor je mond en keel te spoelen is meer dan afdoende.
yepquote:Op donderdag 15 november 2012 21:12 schreef amenth het volgende:
[..]
bedankt zijn er nog universitaire mensen die het kunnen bevestigen
Ja dat kan ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:12 schreef amenth het volgende:
[..]
Jups. Ikquote:Op donderdag 15 november 2012 21:12 schreef amenth het volgende:
[..]
wat studeer jequote:Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jups. Ik
Ga maarrustige verder met je leven
Nee lul, ga nou niet 1,5 liter water drinken; dat is schadelijker voor je dan een duimpje met wat opgeloste sodaquote:Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef amenth het volgende:
[..]
wat studeer je
ik ga nu 1.5 liter water drinken en dan joint roken voor de stress
Een glas is genoeg hoor, straks moet je weer een topic openen om te vragen of teveel water drinken schadelijk is.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef amenth het volgende:
[..]
wat studeer je
TS is morgen dood door een watervergiftigingquote:Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef amenth het volgende:
[..]
wat studeer je
Ow, en ik studeer helemaal nix meer; ben 13 jaar geleden afgestudeert. Niets medisch, maar wel universitairquote:Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef amenth het volgende:
[..]
wat studeer je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |