Studeer jij nu ook ineens geneeskunde?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar helpt geen glaasje warme melk aan
Ben je altijd al zo'n faalhaas geweest?quote:
tot nu toe is dit mn grootste faal me maag spaced mquote:Op donderdag 15 november 2012 22:57 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Studeer jij nu ook ineens geneeskunde?
[..]
Ben je altijd al zo'n faalhaas geweest?
Is het nodig denk jequote:Op donderdag 15 november 2012 22:57 schreef Pakspul het volgende:
Studeer jij nu ook ineens geneeskunde?
Dat doe je jezelf aan.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:58 schreef amenth het volgende:
[..]
tot nu toe is dit mn grootste faal me maag spaced m
In dit geval niet.quote:
wat voor klachten hadden die en wat doen ze er aan in ziekehuisquote:Op donderdag 15 november 2012 23:04 schreef Ferdii het volgende:
Hbo-v hier
Diverse mensen op de spoed eisende hulp gezien hier door soda inname (zout was op, dus maar soda in pannetje met pasta gedaan)
Kan dus zeker schadelijk zijn, ook in kleine hoeveelheden
Irritatie in de maag, opboerend/borrelend gevoel, misselijkheid, en gastritis.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:10 schreef amenth het volgende:
[..]
wat voor klachten hadden die en wat doen ze er aan in ziekehuis
Roept de zolder autist met wajongquote:Op donderdag 15 november 2012 23:10 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Stop hier maar met lezen, deze mensen kunnen nog net onder begeleiding een luier vervangen
Moet jij niet iemand zijn billen wassen?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:18 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Roept de zolder autist met wajong
Meer dan voldoende of afdoende. Niet tegelijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:11 schreef huize het volgende:
Soda is een base. Je maag bevat maagzuur. Nu zal de hoeveelheid die je op je duim hebt gehad dermate weinig zijn dat je er last van zult krijgen op korte danwel lange termijn, daarvoor regelt de maag zn eigen zuurtegraad.
Een glaasje water drinken voor je mond en keel te spoelen is meer dan afdoende.
ik ook maar nog steeds last van maag en hofdpijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:07 schreef broccolitaart het volgende:
Ik heb zo vaak per ongeluk een beetje soda binnengekregen. Ik leef nog steeds.
als je t even goed uitlegd dan vertrouw ik je wel, niemand hefet tot nu toe berkeneing gegeven dat het niet schadelijk isquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:39 schreef HansWurst het volgende:
Ga ik mijn tijd verspillen om voor TS helemaal rekenkundig uit te leggen dat dit niet gevaarlijk is (wat hij gezien zijn niveau van comments toch niet gaat volgen)? Of vestig ik mijn hoop op natuurlijke selectie door een anaal ingevoerde overdosis kaneel, zoals door anderen eerder gesuggereerd?
Toch maar het laatste denk ik.
Ik weet bijna zeker dat het gewoon tussen je oren zit!!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:34 schreef amenth het volgende:
[..]
ik ook maar nog steeds last van maag en hofdpijn
ik voel m toch borrelenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:52 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat het gewoon tussen je oren zit!!!
Wacht maar tot de diarree begint. Die kan dagen aanhouden, vaak komt er ook bloed en slijm mee.quote:
t wordt al minderquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:59 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wacht maar tot de diarree begint. Die kan dagen aanhouden, vaak komt er ook bloed en slijm mee.
wtf?? wat voor univeristeit zit jij nou weer hoe kan je zon berekening nou snappen ff serieus maar thx manquote:
k weet niet welke dosering ik genomen hadquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:20 schreef NietDoen het volgende:
TS soda lost zichzelf op, als je onevenredig keer de inname opnieuw neemt heft het elkaar op. Komt erop neer dat je zo'n 4,5 cl soda extra moet nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |