Doe even normaal zegquote:Op donderdag 15 november 2012 21:26 schreef amenth het volgende:
ik heb nu wel last van me hart hij gaat snel of komt dat door stress
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef amenth het volgende:
[..]
nee normaal ben ik nooit bang vor situaties maar dit is ergste watr ik dit jara heb mee gemaakt dacht dat ik dood zou gaan
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef amenth het volgende:
[..]
nee normaal ben ik nooit bang vor situaties maar dit is ergste wat ik dit jarar heb mee gemaakt dacht dat ik dood zou gaan, nog steeds beetje
Dan heb je best een jaar gehad dat gladjes verliep. Ik bedoel: als een duimpje soda het ergste is dat je is overkomen, dan ben je een gezegend mensquote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef amenth het volgende:
nee normaal ben ik nooit bang vor situaties maar dit is ergste watr ik dit jara heb mee gemaakt dacht dat ik dood zou gaan
Ga maar vast afscheid nemen van naasten, dit duurt niet meer lang.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:26 schreef amenth het volgende:
ik heb nu wel last van me hart hij gaat snel of komt dat door stress
nee dan maar dood dan sta ik toch voor lul man wie slikt er nou soda doorquote:Op donderdag 15 november 2012 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan heb je best een jaar gehad dat gladjes verliep. Ik bedoel: als een duimpje soda het ergste is dat je is overkomen, dan ben je een gezegend mens
Maar als je zo bang bent dat je laatste uren geslagen hebben, dan moet je de HAP ff bellen
En welke helft is dat danquote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef trigt013 het volgende:
Om water dodelijk te laten zijn moet je 7,2 liter achter elkaar opdrinken en binnen houden. En dan is bij iemand van 80kg de helft overleden.
Zo is datquote:Op donderdag 15 november 2012 21:31 schreef amenth het volgende:
nee dan maar dood dan sta ik toch voor lul man wie slikt er nou soda door
ja vast ook veel troep maar dat slik je niet inquote:Op donderdag 15 november 2012 21:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
De tering.. Heb je enig id wat je inademd als je over straat loopt.. Of loop je met zon mondkapje ? Haha
Soda heeft een toxine gehalte van 4090mg/kg dus jij moet ongeveer 327 gram opeten om dood neer te vallen. Dat is ongeveer evenveel als tabak.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:31 schreef amenth het volgende:
[..]
nee dan maar dood dan sta ik toch voor lul man wie slikt er nou soda door
gvd, ik dacht dat die vriend van Scherbatsky uit How I met you mother domme opmerkingen maakte, maar deze zijn ook van hoog niveauquote:Op donderdag 15 november 2012 21:35 schreef amenth het volgende:
[..]
ja vast ook veel troep maar dat slik je niet in
Ja dat werk wel goed....goed tip SpecialKquote:Op donderdag 15 november 2012 21:36 schreef SpecialK het volgende:
Soda ofwel natriumbicarbonaat is licht giftig mij een lage dosis en kan een dodelijk hoge bloeddruk veroorzaken. De enige manier om het gif tegen te gaan is door een half potje kaneelpoeder op te eten. Zonder water. Droog kaneelpoeder neemt natriumbicarbonaat in zich op en neutraliseert de giftige uitwerkingen.
op die site stond juist een lage bloeddruk.. wat studeer jequote:Op donderdag 15 november 2012 21:36 schreef SpecialK het volgende:
Soda ofwel natriumbicarbonaat is licht giftig mij een lage dosis en kan een dodelijk hoge bloeddruk veroorzaken. De enige manier om het gif tegen te gaan is door een half potje kaneelpoeder op te eten. Zonder water. Droog kaneelpoeder neemt natriumbicarbonaat in zich op en neutraliseert de giftige uitwerkingen.
kun je dit even uitleggen zodat ik het ook begrijp sorry ben niet zo thuis in de universitaire termenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:36 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Soda heeft een toxine gehalte van 4090mg/kg dus jij moet ongeveer 327 gram opeten om dood neer te vallen. Dat is ongeveer evenveel als tabak.
SpecialK studeert medicijnen...quote:Op donderdag 15 november 2012 21:38 schreef amenth het volgende:
[..]
op die site stond juist een lage bloeddruk.. wat studeer je
Welke site? Askjeeves?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:38 schreef amenth het volgende:
[..]
op die site stond juist een lage bloeddruk.. wat studeer je
Dat je pas dood neervalt bij 327 gram soda, maar heb je de kaneel al gevonden? Is wel belangrijk hoor om het gif te neutraliseren.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:39 schreef amenth het volgende:
[..]
kun je dit even uitleggen zodat ik het ook begrijp sorry ben niet zo thuis in de universitaire termen
Je kan dan wel geneeskunde studeren, maar Google zei dat ik met een biefstuk onder mijn kussen moest slapenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Welke site? Askjeeves?
Ik studeer geneeskunde.
Dat is alleen als je soda anaal hebt ingenomen.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:41 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je kan dan wel geneeskunde studeren, maar Google zei dat ik met een biefstuk onder mijn kussen moest slapen
Daar heb ik geen ervaring meequote:Op donderdag 15 november 2012 21:41 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Dat is alleen als je soda anaal hebt ingenomen.
heb je hier een bron van dan rij ik naar nachtwinkel zoquote:Op donderdag 15 november 2012 21:54 schreef SpecialK het volgende:
Kaneel man, doe het nou maar gewoon kan in ieder geval geen kwaad.
Ja indien je kaneel inneemt om het gif te neutraliseren.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:53 schreef amenth het volgende:
even de situatie evalueren
http://www.google.nl/imgr(...)1t:429,r:1,s:0,i:109
dit is de soda, een eetlepel hiervan in glas water waar me duim in zat(warm water), is het nog steeds 90% zeker dat ik dit overleef zonder inwendige problemen?
gemiddeld 3 liter per uur zonder inname van zout en suiker en/of zonder voedselinname.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef trigt013 het volgende:
Om water dodelijk te laten zijn moet je 7,2 liter achter elkaar opdrinken en binnen houden. En dan is bij iemand van 80kg de helft overleden.
Dit gaat over ineens...niet over langere tijd.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
gemiddeld 3 liter per uur zonder inname van zout en suiker en/of zonder voedselinname.
geen ideequote:
Ai, die is hartstikke caustisch. Als ik jou was zou ik een liter warme melk met een flinke korrel zout opdrinken om te neutraliseren. Als je snel handelt kan de maagschade nog wel meevallen.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:21 schreef amenth het volgende:
[..]
geen idee
deze
http://www.google.nl/imgr(...)1t:429,r:1,s:0,i:109
maar mn maag borrelt nu heel tijd dat kan toh niet goed zijn
ben je nou serieus of niet want dat zie ik niet meer zo goed aangezien dat verdfeeld is hierquote:Op donderdag 15 november 2012 22:23 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ai, die is hartstikke caustisch. Als ik jou was zou ik een liter warme melk met een flinke korrel zout opdrinken om te neutraliseren. Als je snel handelt kan de maagschade nog wel meevallen.
Nee, serieus, Caustische soda is behoorlijk gevaarlijk, kijk maar op wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Natriumhydroxidequote:Op donderdag 15 november 2012 22:24 schreef amenth het volgende:
[..]
ben je nou serieus of niet want dat zie ik niet meer zo goed aangezien dat verdfeeld is hier
Daar helpt geen glaasje warme melk aanquote:Op donderdag 15 november 2012 22:53 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik las eerst trouwens sofa en zag het voor me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |