inderdaad, en al dat overdrijven steeds bij die amerikanen. bij iedere docu gaat het bijna compleet de mist in, maar komt het uiteindelijk tóch weer goedquote:Op donderdag 15 november 2012 22:14 schreef iFok. het volgende:
god bless you and god bless the united states of america!
Dat moet er altijd bij he!
Gelukkig doen wij in Nederland niks anders dan zeiken.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
inderdaad, en al dat overdrijven steeds bij die amerikanen. bij iedere docu gaat het bijna compleet de mist in, maar komt het uiteindelijk tóch weer goed![]()
Net armageddonquote:
wij zijn tenminste eerlijk. heb geen zin in toneelspelen, dan ging ik wel naar een musical.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:17 schreef Abed het volgende:
[..]
Gelukkig doen wij in Nederland niks anders dan zeiken.
Hij draait niet, de aarde draaitquote:
Nope, Oostenrijker. Want Red Bull is Oostenrijksquote:Op donderdag 15 november 2012 22:20 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht eerst dat hij een Amerikaan was.
De stem over de beelden heen.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:24 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Wat is een voice-over? Bedoel je de trailer of de reclame?
Die commentator/verteller?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
De stem over de beelden heen.
Ja die, dat was typerend voor NGC/Discovery.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:26 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Die commentator/verteller?
O ja die zuigt indd.
En in co-productie met de BBC. Valt me tegen van ze.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja die, dat was typerend voor NGC/Discovery.
kun je wel je begrafenisverzekering opzeggenquote:Op zondag 18 november 2012 21:26 schreef dat_zeg_ik_toch het volgende:
Mensen al gehoord van het 'ruimte dorp plan' dat er ligt om op Mars een aantal space woningen te bouwen?
Zal 24/7 gefilmd worden in de vorm van een soap voor onze 'BigBrotherlovers' ik hoorde dat het wel een enkele reis gaat worden ivm de reistijd van 9 maanden haha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |