inderdaad, en al dat overdrijven steeds bij die amerikanen. bij iedere docu gaat het bijna compleet de mist in, maar komt het uiteindelijk tóch weer goedquote:Op donderdag 15 november 2012 22:14 schreef iFok. het volgende:
god bless you and god bless the united states of america!
Dat moet er altijd bij he!
Gelukkig doen wij in Nederland niks anders dan zeiken.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
inderdaad, en al dat overdrijven steeds bij die amerikanen. bij iedere docu gaat het bijna compleet de mist in, maar komt het uiteindelijk tóch weer goed![]()
Net armageddonquote:
wij zijn tenminste eerlijk. heb geen zin in toneelspelen, dan ging ik wel naar een musical.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:17 schreef Abed het volgende:
[..]
Gelukkig doen wij in Nederland niks anders dan zeiken.
Hij draait niet, de aarde draaitquote:
Nope, Oostenrijker. Want Red Bull is Oostenrijksquote:Op donderdag 15 november 2012 22:20 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht eerst dat hij een Amerikaan was.
De stem over de beelden heen.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:24 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Wat is een voice-over? Bedoel je de trailer of de reclame?
Die commentator/verteller?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
De stem over de beelden heen.
Ja die, dat was typerend voor NGC/Discovery.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:26 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Die commentator/verteller?
O ja die zuigt indd.
En in co-productie met de BBC. Valt me tegen van ze.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja die, dat was typerend voor NGC/Discovery.
kun je wel je begrafenisverzekering opzeggenquote:Op zondag 18 november 2012 21:26 schreef dat_zeg_ik_toch het volgende:
Mensen al gehoord van het 'ruimte dorp plan' dat er ligt om op Mars een aantal space woningen te bouwen?
Zal 24/7 gefilmd worden in de vorm van een soap voor onze 'BigBrotherlovers' ik hoorde dat het wel een enkele reis gaat worden ivm de reistijd van 9 maanden haha
Een team dat maanden/jaren aan zijn spullen werkt en meneer komt binnen en loopt alleen maar te kankeren. Ze denken dat het door de angst komt maar ik heb gewoon de indruk dat het een naar arrogant mannetje is. En kom, hij is gevallen, meer niet.quote:
In dit geval een omlaaggevallen klootzak.quote:Op maandag 19 november 2012 14:30 schreef lipper het volgende:
[..]
Een team dat maanden/jaren aan zijn spullen werkt en meneer komt binnen en loopt alleen maar te kankeren. Ze denken dat het door de angst komt maar ik heb gewoon de indruk dat het een naar arrogant mannetje is. En kom, hij is gevallen, meer niet.
.
Door die hele docu heb ik juist het idee dat hij op de dag zelf ff dat ding in kruipt naar boven gaat, naar beneden flikkert en zijn leven lang met de eer loopt te strijken.
Om sbs6 te quoten: het is gewoon een omhooggevallen klootzak
Fucking vetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:29 schreef knep het volgende:
Flinke schop![]()
![]()
![]()
POV beelden eindelijk vrijgegeven, geweldig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |