Begint op een film te lijken.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zijn wat doorgeschoten in het drama-gehalte idd. :/
Mwoa, hij werd ontslagen door de mensen boven hem toch? Omdat hij zich niet aan de planning kon houden? Volgens mij was z'n team nog wel tevreden met hemquote:Op donderdag 15 november 2012 22:06 schreef iFok. het volgende:
Eerst ontslagen worden door je eigen groep, en dan toch weer de leiding op je nemen. Lijkt me lastig en eigenlijk niet slim.
En dit is nu de reden waarom ze hem sowieso wilden laten springen. Reken maar dat Redbull flinke druk op hem gezet heeftquote:Op donderdag 15 november 2012 22:07 schreef E.T. het volgende:
Er mag van mij best een hoop niks in de docu zitten.. zolang ze Felix dan maar wel laten zien
Hij lijkt op Beckham, of niet?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:07 schreef E.T. het volgende:
Er mag van mij best een hoop niks in de docu zitten.. zolang ze Felix dan maar wel laten zien
Lijkt op een hoofdschakelaarquote:Op donderdag 15 november 2012 22:09 schreef MaxMark het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet waar die rode knop buiten de deur voor dient
Iemand?
Absoluut niet!quote:
Gewoon even spugen. Doe je ook altijd bij je duikbril. Even zo'n dikke rochel er uit gooienquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |