Ja maar de verzendkosten zijn veel te hoog in verhouding. 6 euro en dat ding kost 10 euro.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:21 schreef essnhills het volgende:
Zo'n ding is dan nog wel leuk als cadeautje
Dat blijft jammerquote:Op donderdag 15 november 2012 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar de verzendkosten zijn veel te hoog in verhouding. 6 euro en dat ding kost 10 euro.
Ja das wel weer jammer..quote:Op donderdag 15 november 2012 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar de verzendkosten zijn veel te hoog in verhouding. 6 euro en dat ding kost 10 euro.
Crap ik zie het.quote:
Daarom wou ik hem ook met zo'n gratis verzendingscode van facebook kopen, maar was blijkbaar te laat.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe tsquote:Op donderdag 15 november 2012 14:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Crap ik zie het.
Karina![]()
Fix please
Eerst -> eerste
hehe mijn handen jeukten alquote:Op donderdag 15 november 2012 14:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Crap ik zie het.
Karina![]()
Fix please
Eerst -> eerste
Staan die codes erop? Ik vind ibood ook leuk op FBquote:Op donderdag 15 november 2012 14:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Daarom wou ik hem ook met zo'n gratis verzendingscode van facebook kopen, maar was blijkbaar te laat.
quote:
dank dankquote:
Oh ja dan is het wel te doen met een goedkoop item met hoge verzendkosten.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Daarom wou ik hem ook met zo'n gratis verzendingscode van facebook kopen, maar was blijkbaar te laat.
quote:
Hier, alleen ook druk met andere dingen bezig.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:24 schreef essnhills het volgende:
Over TS'ers gesproken.. waar is koelkast gebleven?
Haha, dat houdt hij makkelijk. Zolang je zelf maar niet op de fles gaat lopen drukkenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:24 schreef Zorro het volgende:
Al het gewicht op de hals van de fles... Ik zou doodsbang zijn voor breken![]()
Ikea?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:24 schreef essnhills het volgende:
Over TS'ers gesproken.. waar is koelkast gebleven?
moet die makkelijk kunnen hebben zolang er geen kerfvorming is.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:24 schreef Zorro het volgende:
Al het gewicht op de hals van de fles... Ik zou doodsbang zijn voor breken![]()
Nee hoorquote:
Xenos!quote:
Ga het niet elke post bijhoudenquote:
You are the weakest link, GOODBYEquote:
Hema?quote:
Etosquote:
Jij gaat door voor de wasmachinequote:
Vorige hunt eentje gekocht, bevalt prima hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 14:27 schreef tralalala het volgende:
Geen 30 jaar garantie, ik sla over.
Hoe bevalt het voetbalspel trouwens?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de wasmachine
trekpleisterquote:
Goedquote:Op donderdag 15 november 2012 14:28 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Hoe bevalt het voetbalspel trouwens?
jumboquote:
Schoenenreus.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:28 schreef bambino het volgende:
Ik mis zeeman en scapino voor de rugzak
Ik wil een pooltafel kopen, kan het alleen nergens kwijt en weet niet of die kleine niet echte dingen zegmaar wel goed zijnquote:
Ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:31 schreef EDMAN- het volgende:
Oei, net besteld. Dom?(ik weet verzendkosten, maarja)
Ik mis thuisbezorgd, je kan toch niet zomaar wegquote:Op donderdag 15 november 2012 14:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Poll: Sluip Pol, waar wat halen tijdens de hunt
• BurgerKing
• McDonalds
• KFC
Tussenstand:
[ afbeelding ]
subwayquote:Op donderdag 15 november 2012 14:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Poll: Sluip Pol, waar wat halen tijdens de hunt
• BurgerKing
• McDonalds
• KFC
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:33 schreef Melleyn het volgende:
Of we doen net als bij het einde van een schoolreisje dat we allemaal onder onze stoel gaan zitten als bambino terug komt en net doen alsof we er niet zijn
Ik pas nét niet onder de bank.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:33 schreef Melleyn het volgende:
Of we doen net als bij het einde van een schoolreisje dat we allemaal onder onze stoel gaan zitten als bambino terug komt en net doen alsof we er niet zijn
Waarom geen fok layout? fix maar opnieuwquote:Op donderdag 15 november 2012 14:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Gefixt!
Poll: Sluip Pol
• BurgerKing
• McDonalds
• KFC
• Subway ^_^
• Thuisbezorgd/Just-Eat
• Febo
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik mis de schoonmoeder optie!quote:Op donderdag 15 november 2012 14:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Gefixt!
Poll: Sluip Pol
• BurgerKing
• McDonalds
• KFC
• Subway ^_^
• Thuisbezorgd/Just-Eat
• Febo
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:31 schreef EDMAN- het volgende:
Oei, net besteld. Dom?(ik weet verzendkosten, maarja)
quote:
quote:
Tukkers hequote:Op donderdag 15 november 2012 14:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat probeer ik hem ook al 3 hunts duidelijk te maken.
@!#@$!@#!@$!$!@$quote:Op donderdag 15 november 2012 14:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat probeer ik hem ook al 3 hunts duidelijk te maken.
Heel veel zelfs.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:35 schreef Karina het volgende:
Ik had even rookpauze, maar volgens mij weer niets gemist
Net PM verstuurd en teruggehad. Valt mee gelukkigquote:
doe is liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:36 schreef OhNoes het volgende:
[..]
doe is liefwie is doe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Net PM verstuurd en teruggehad. Valt mee gelukkig
Dit!quote:
Omdat iemand niet goed is in grammatica, betekend het niet direct dat je dom bent.quote:
Don't carequote:
Hehe, ik vind het knap als iemand heel goed is in Nederlands. Het is en blijft een lastige taal. Sommige zijn er goed in, sommige niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:39 schreef OhNoes het volgende:
Slechte grammatica is wel echt verschrikkelijk trouwens, dan zit je op het hbo () en verwacht je een beetje niveau, maar nee hoor. Verslagen moet je zelf maar nalopen om al hun spellingsfouten eruit te halen.
Groepsopdrachten
Hebben ze nog nooit van spellingscontrole gehoord dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:39 schreef OhNoes het volgende:
Slechte grammatica is wel echt verschrikkelijk trouwens, dan zit je op het hbo () en verwacht je een beetje niveau, maar nee hoor. Verslagen moet je zelf maar nalopen om al hun spellingsfouten eruit te halen.
Groepsopdrachten
Op de uni hetzelfde hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 14:39 schreef OhNoes het volgende:
Groepsopdrachten
quote:
Daar hoor ik mevrouw Bork ook veel over klagen, niet alleen hbo maar ook op de universiteit is het droevig gesteld.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:39 schreef OhNoes het volgende:
Groepsopdrachten
Oh ja diequote:Op donderdag 15 november 2012 14:42 schreef Melleyn het volgende:
Het is wel 'the original' GreenPan ja
Kopuh kopuh kopuh man!quote:Op donderdag 15 november 2012 14:42 schreef Melleyn het volgende:
Het is wel 'the original' GreenPan ja
Ze wisten niet eens wat dropbox was, en hadden uitleg nodig om het te kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Hebben ze nog nooit van spellingscontrole gehoord dan?
Maar wel een stuk minder groepswerk, en een sneller tempo en niet eeuwen op hetzelfde onderwerp blijven doorhameren. Geen onderwerpen buiten beschouwing laten indien er een vraag over is omdat het toch niet in het lesplan staat.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op de uni hetzelfde hoorDroevig is het..
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben even geswitchedIk zat Veronica te luisteren, nu dit maar even.
Ik zie hetquote:
Jupquote:
De hoeveelheid groepswerk is erg afhankelijk van de studie. De studie die ik doe heeft daar toevallig weer erg veel van.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:43 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ze wisten niet eens wat dropbox was, en hadden uitleg nodig om het te kunnen gebruiken.
[..]
Maar wel een stuk minder groepswerk, en een sneller tempo en niet eeuwen op hetzelfde onderwerp blijven doorhameren. Geen onderwerpen buiten beschouwing laten indien er een vraag over is omdat het toch niet in het lesplan staat.
Ugh, ik kom toch om te leren? Krijg ik een antwoord in de richting van: "Dit ga ik niet uitleggen want dit hoeven jullie niet te maken"
Meer mensen hier last van?quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
()
? Ik lag er heel even uit, FOK! was traaagquote:Op donderdag 15 november 2012 14:46 schreef OhNoes het volgende:
'Heerlijk die foute uren, mijn hele leven vliegt voorbij.'
Karina?
Dat zei iemand op q-musicquote:Op donderdag 15 november 2012 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
? Ik lag er heel even uit, FOK! was traaag
Ik ook, zodat de buren deze muziek niet kunnen horen.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:48 schreef Karina het volgende:
[..]
OwIk heb het heel zacht staan, zodat ik NET de muziek kan horen.
De uitputting is nabij.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:48 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik moest er nog om lachen ook.
Zucht.
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:48 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik moest er nog om lachen ook.
Zucht.
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga weer voor een tijdje. Tot straks.
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga weer voor een tijdje. Tot straks.
En het foute uur duurt maar tot 8 uur vanavondquote:
0100-0700 denk ikquote:Op donderdag 15 november 2012 14:51 schreef bambino het volgende:
48 maar komt nog wel een pauze denk ik (hoop ik)
Hoop hetquote:
Vorige keer kwamen er de 2e dag ook nog gewoon nieuwe dingen.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:51 schreef Karina het volgende:
Morgen komen toch alleen de restjes van vandaag ben ik bang.
Wasda?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:51 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb wel Modern Talking gemist zie ik
Shit. 2 dagen nauwelijks werkenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Vorige keer kwamen er de 2e dag ook nog gewoon nieuwe dingen.
Ik hoop een beetje op nog een box op de 2e dag, maar ben er bang voor.
Weet je wat ik mis? De MP3 spelersquote:Op donderdag 15 november 2012 14:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Vorige keer kwamen er de 2e dag ook nog gewoon nieuwe dingen.
Ik hoop een beetje op nog een box op de 2e dag, maar ben er bang voor.
Die tijd ligt ruim achter me. Doe mij maar een fijn hotelletje of appartementje aan een zonovergoten kust. Ergens.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Kamperen rond/tijdens festivalsieder jaar weer
Snap ikquote:Op donderdag 15 november 2012 14:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die tijd ligt ruim achter me. Doe mij maar een fijn hotelletje of appartementje aan een zonovergoten kust. Ergens.
Die komen allemaal morgenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je wat ik mis? De MP3 spelers
Nu vraag ik me wel af hoe oud je bentquote:Op donderdag 15 november 2012 14:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die tijd ligt ruim achter me. Doe mij maar een fijn hotelletje of appartementje aan een zonovergoten kust. Ergens.
Maar iedereen doet mee! (met leipe mocro flavourquote:
Voor games vind ik hem wel mee vallen, en boeken.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bol is dan ook niet een heel goedkope webshop. Toch?
Dat mag.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Nu vraag ik me wel af hoe oud je bent
18 natuurlijk!quote:Op donderdag 15 november 2012 14:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Nu vraag ik me wel af hoe oud je bent
volgens haar profiel naam is ze geboren in juni '66quote:
Nuut.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:57 schreef bambino het volgende:
[..]
volgens haar profiel naam is ze geboren in juni '66
Lyza 6-'66quote:
6 juni 2006 toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:57 schreef bambino het volgende:
[..]
volgens haar profiel naam is ze geboren in juni '66
Fixedquote:
Hahahahaquote:
Hoezo voor vrouwen?quote:
4 dubbelquote:
En ik had het nog wel 2 keer besteld xDquote:Op donderdag 15 november 2012 15:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, maar om zoveel batterijen in 1x te kopen? Die krijg ik in geen jaar op.
Flauwe grap? M'n vriendin gebruikt alleen batterijen voor haar vibratorquote:Op donderdag 15 november 2012 15:00 schreef bambino het volgende:
[..]
Hoezo voor vrouwen?
(ik heb deze vorige keer 2x gekocht namelijk)
Hm. Ik twijfel wel een beetje. Gaat toch nog best wel hard doorgaans. Maar die AAA zijn dan wel weer ruk. Toch maar action batterijen halen.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, maar om zoveel batterijen in 1x te kopen? Die krijg ik in geen jaar op.
Een eckte bazin als jij hebt toch minimaal 20 liter drank op voorraadquote:Op donderdag 15 november 2012 15:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Pff, straks moet ik nog naar de slijterij..
Haha okquote:Op donderdag 15 november 2012 15:02 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Flauwe grap? M'n vriendin gebruikt alleen batterijen voor haar vibrator(en nee dat komt niet door mijn slechte skills)
Na al die shotjes is dat inmiddels een stuk minderquote:Op donderdag 15 november 2012 15:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Een eckte bazin als jij hebt toch minimaal 20 liter drank op voorraad
xbox zuigt ookquote:Op donderdag 15 november 2012 15:02 schreef Melleyn het volgende:
Die xboxcontrollers van mij vreten wel batterijen
Gaan die dingen niet lekken als ze oud worden? Heb ik weleens gehad namelijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:02 schreef bambino het volgende:
[..]
En ik had het nog wel 2 keer besteld xD
ben de komende 4 jaar voorzien
..ik praat niet meer tegen jou.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:03 schreef bambino het volgende:
[..]
xbox zuigt ook
PS3 heeft gewoon accu met oplader
De AA zitten nog in plastic, de AAA nog in de doosjes. Dus geen idee.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaan die dingen niet lekken als ze oud worden? Heb ik weleens gehad namelijk.
haha beetje een miskoop dusquote:Op donderdag 15 november 2012 15:03 schreef bambino het volgende:
[..]
De AA zitten nog in plastic, de AAA nog in de doosjes. Dus geen idee.
Heb er nog geen 1 nodig gehad
fixed part 2 of 2quote:
Overigens heeft xbox dat ook, maar ik ben te lui om ze op te laden.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:03 schreef bambino het volgende:
[..]
xbox zuigt ook
PS3 heeft gewoon accu met oplader
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:03 schreef bambino het volgende:
[..]
De AA zitten nog in plastic, de AAA nog in de doosjes. Dus geen idee.
Heb er nog geen 1 nodig gehad
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Jij koopt ook echt om het kopen hè.
Nou ja als je ze niet gebruiktquote:Op donderdag 15 november 2012 15:04 schreef EDMAN- het volgende:
Hoezo miskoop? Die man hoeft nooit meer batterijen te kopen
NOG nietquote:
Is misschien wel uit te rekenen, 1 batterij per 'tijd'quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:04 schreef bambino het volgende:
[..]
ik geef al mijn geld aan Melleyn
Ik moet zeggen, je bent iig niet egoïstisch.quote:
dat Philips sensuele massage dingquote:Op donderdag 15 november 2012 15:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie weet komt er iets leuks voorbij waar batterijen in moeten
fixedquote:Op donderdag 15 november 2012 15:06 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, je bent iig niet egoïstisch.
(post 10322 )
Oh ja dat rare ding van vorige keerquote:Op donderdag 15 november 2012 15:06 schreef OhNoes het volgende:
[..]
dat Philips sensuele massage ding
600 van vandaag slimmerikquote:
quote:
Foto als het klaar isquote:Op donderdag 15 november 2012 15:09 schreef essnhills het volgende:
Sorry mensen, ik ben ondertussen druk aan het knutselen hier
fixedquote:Op donderdag 15 november 2012 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Foto als het klaar isMet jou erin.
Sorryquote:
quote:
Klopt ik wil de doos, en ik hoop dat er een laptop in zit.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:11 schreef bambino het volgende:
Die batterijen schieten ook voor geen duracell konijntje op
Box van 900 euro met laptop van 500 ?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:12 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Klopt ik wil de doos, en ik hoop dat er een laptop in zit.
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:12 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Klopt ik wil de doos, en ik hoop dat er een laptop in zit.
Zijn de boxen 900 euro?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Box van 900 euro met laptop van 500 ?
Ach, waarom niet? Zal nog verkopen ookquote:
Mijn kameraad en broeder laten we erop hopen, de doos is nog niet geweest laten we erop drinken dat hij na die klote batterijne komt/quote:
Ik denk, wat bedoel je.. maar kwam net gabbertje voorbij ja?quote:
Hehe nee. Maar tot nu toe 50 en 100, daar zit echt geen laptop in (muv dora kindernotebook misschien)quote:
Zit er een huis inquote:Op donderdag 15 november 2012 15:13 schreef OhNoes het volgende:
[..]
ik heb horen zeggen dat er vannacht een box komt van om en nabij de 3k
En daar zit dan een auto inquote:Op donderdag 15 november 2012 15:13 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Oh in de op van ander topic stond dat er soms een laptop in zat.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe nee. Maar tot nu toe 50 en 100, daar zit echt geen laptop in (muv dora kindernotebook misschien)
Kijk dan wordt het al wat krap, moet ik ff met wat geld gaan schuiven op rekeningenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:13 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Salutequote:Op donderdag 15 november 2012 15:13 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Mijn kameraad en broeder laten we erop hopen, de doos is nog niet geweest laten we erop drinken dat hij na die klote batterijne komt/
Jepquote:Op donderdag 15 november 2012 15:13 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik denk, wat bedoel je.. maar kwam net gabbertje voorbij ja?
Mijn collega;s willen die 'satanzender' niet op
Doos is al 2 keer geweest hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 15:13 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Mijn kameraad en broeder laten we erop hopen, de doos is nog niet geweest laten we erop drinken dat hij na die klote batterijne komt/
jammer genoeg weet je niet van te voren wat er in zit...quote:Op donderdag 15 november 2012 15:14 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Daar doe ik het ook wel voor.
Verkapt kijk mij rijk zijn postquote:Op donderdag 15 november 2012 15:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Kijk dan wordt het al wat krap, moet ik ff met wat geld gaan schuiven op rekeningen
Dat zal ik dan weer niet kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |