@!#@$!@#!@$!$!@$quote:Op donderdag 15 november 2012 14:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat probeer ik hem ook al 3 hunts duidelijk te maken.
Heel veel zelfs.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:35 schreef Karina het volgende:
Ik had even rookpauze, maar volgens mij weer niets gemist
Net PM verstuurd en teruggehad. Valt mee gelukkigquote:
doe is liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:36 schreef OhNoes het volgende:
[..]
doe is liefwie is doe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Net PM verstuurd en teruggehad. Valt mee gelukkig
Dit!quote:
Omdat iemand niet goed is in grammatica, betekend het niet direct dat je dom bent.quote:
Don't carequote:
Hehe, ik vind het knap als iemand heel goed is in Nederlands. Het is en blijft een lastige taal. Sommige zijn er goed in, sommige niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:39 schreef OhNoes het volgende:
Slechte grammatica is wel echt verschrikkelijk trouwens, dan zit je op het hbo () en verwacht je een beetje niveau, maar nee hoor. Verslagen moet je zelf maar nalopen om al hun spellingsfouten eruit te halen.
Groepsopdrachten
Hebben ze nog nooit van spellingscontrole gehoord dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:39 schreef OhNoes het volgende:
Slechte grammatica is wel echt verschrikkelijk trouwens, dan zit je op het hbo () en verwacht je een beetje niveau, maar nee hoor. Verslagen moet je zelf maar nalopen om al hun spellingsfouten eruit te halen.
Groepsopdrachten
Op de uni hetzelfde hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 14:39 schreef OhNoes het volgende:
Groepsopdrachten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |