Hoezo voor vrouwen?quote:
4 dubbelquote:
En ik had het nog wel 2 keer besteld xDquote:Op donderdag 15 november 2012 15:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, maar om zoveel batterijen in 1x te kopen? Die krijg ik in geen jaar op.
Flauwe grap? M'n vriendin gebruikt alleen batterijen voor haar vibratorquote:Op donderdag 15 november 2012 15:00 schreef bambino het volgende:
[..]
Hoezo voor vrouwen?
(ik heb deze vorige keer 2x gekocht namelijk)
Hm. Ik twijfel wel een beetje. Gaat toch nog best wel hard doorgaans. Maar die AAA zijn dan wel weer ruk. Toch maar action batterijen halen.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, maar om zoveel batterijen in 1x te kopen? Die krijg ik in geen jaar op.
Een eckte bazin als jij hebt toch minimaal 20 liter drank op voorraadquote:Op donderdag 15 november 2012 15:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Pff, straks moet ik nog naar de slijterij..
Haha okquote:Op donderdag 15 november 2012 15:02 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Flauwe grap? M'n vriendin gebruikt alleen batterijen voor haar vibrator(en nee dat komt niet door mijn slechte skills)
Na al die shotjes is dat inmiddels een stuk minderquote:Op donderdag 15 november 2012 15:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Een eckte bazin als jij hebt toch minimaal 20 liter drank op voorraad
xbox zuigt ookquote:Op donderdag 15 november 2012 15:02 schreef Melleyn het volgende:
Die xboxcontrollers van mij vreten wel batterijen
Gaan die dingen niet lekken als ze oud worden? Heb ik weleens gehad namelijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:02 schreef bambino het volgende:
[..]
En ik had het nog wel 2 keer besteld xD
ben de komende 4 jaar voorzien
..ik praat niet meer tegen jou.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:03 schreef bambino het volgende:
[..]
xbox zuigt ook
PS3 heeft gewoon accu met oplader
De AA zitten nog in plastic, de AAA nog in de doosjes. Dus geen idee.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaan die dingen niet lekken als ze oud worden? Heb ik weleens gehad namelijk.
haha beetje een miskoop dusquote:Op donderdag 15 november 2012 15:03 schreef bambino het volgende:
[..]
De AA zitten nog in plastic, de AAA nog in de doosjes. Dus geen idee.
Heb er nog geen 1 nodig gehad
fixed part 2 of 2quote:
Overigens heeft xbox dat ook, maar ik ben te lui om ze op te laden.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:03 schreef bambino het volgende:
[..]
xbox zuigt ook
PS3 heeft gewoon accu met oplader
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:03 schreef bambino het volgende:
[..]
De AA zitten nog in plastic, de AAA nog in de doosjes. Dus geen idee.
Heb er nog geen 1 nodig gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |