Ja maar de verzendkosten zijn veel te hoog in verhouding. 6 euro en dat ding kost 10 euro.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:21 schreef essnhills het volgende:
Zo'n ding is dan nog wel leuk als cadeautje
Dat blijft jammerquote:Op donderdag 15 november 2012 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar de verzendkosten zijn veel te hoog in verhouding. 6 euro en dat ding kost 10 euro.
Ja das wel weer jammer..quote:Op donderdag 15 november 2012 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar de verzendkosten zijn veel te hoog in verhouding. 6 euro en dat ding kost 10 euro.
Crap ik zie het.quote:
Daarom wou ik hem ook met zo'n gratis verzendingscode van facebook kopen, maar was blijkbaar te laat.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe tsquote:Op donderdag 15 november 2012 14:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Crap ik zie het.
Karina![]()
Fix please
Eerst -> eerste
hehe mijn handen jeukten alquote:Op donderdag 15 november 2012 14:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Crap ik zie het.
Karina![]()
Fix please
Eerst -> eerste
Staan die codes erop? Ik vind ibood ook leuk op FBquote:Op donderdag 15 november 2012 14:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Daarom wou ik hem ook met zo'n gratis verzendingscode van facebook kopen, maar was blijkbaar te laat.
quote:
dank dankquote:
Oh ja dan is het wel te doen met een goedkoop item met hoge verzendkosten.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Daarom wou ik hem ook met zo'n gratis verzendingscode van facebook kopen, maar was blijkbaar te laat.
quote:
Hier, alleen ook druk met andere dingen bezig.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:24 schreef essnhills het volgende:
Over TS'ers gesproken.. waar is koelkast gebleven?
Haha, dat houdt hij makkelijk. Zolang je zelf maar niet op de fles gaat lopen drukkenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:24 schreef Zorro het volgende:
Al het gewicht op de hals van de fles... Ik zou doodsbang zijn voor breken![]()
Ikea?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:24 schreef essnhills het volgende:
Over TS'ers gesproken.. waar is koelkast gebleven?
moet die makkelijk kunnen hebben zolang er geen kerfvorming is.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:24 schreef Zorro het volgende:
Al het gewicht op de hals van de fles... Ik zou doodsbang zijn voor breken![]()
Nee hoorquote:
Xenos!quote:
Ga het niet elke post bijhoudenquote:
You are the weakest link, GOODBYEquote:
Hema?quote:
Etosquote:
Jij gaat door voor de wasmachinequote:
Vorige hunt eentje gekocht, bevalt prima hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 14:27 schreef tralalala het volgende:
Geen 30 jaar garantie, ik sla over.
Hoe bevalt het voetbalspel trouwens?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de wasmachine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |