SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hč wat?!quote:Op donderdag 15 november 2012 09:48 schreef Etcetera het volgende:
Dat is beter dan een 'hihihi we gaan rare dingen posten om borstkanker awareness te creeren, maar niemand snapt het dus hihihihi het is extra leuk'-actie
Niet dat ik jou ervoor aanzag om aan zoiets mee te doen B.
quote:Hey, Verno. I took a few clippings out of my quills to do a little comparison. Look at this, the grass seems to be greener over here.
die zit er leuk in ja.quote:
Geen Ophelia doenquote:
quote:De ex-directeur van Gelredome in Arnhem wil niet dat hij de rest van zijn leven het etiket 'moordenaar' moet dragen.
Als het hem enkel gaat om wat de maatschappij en zijn kinderen denken, dan kan ik hem geruststellen: Of je nu bent veroordeeld voor doodslag of voor moord, de gemiddelde mens gooit dat allemaal op één hoop. Zeker als ze de rest van het verhaal kennen. En ik denk niet dat die kinderen nu denken "Ooh, papa heeft mama alleen doodgemaakt, niet vermoord. Stukken minder ergquote:De ex-directeur gaat volgens zijn raadsman ''zwaar gebukt'' onder wat er is gebeurd. Hij vindt het vooral tegenover zijn kinderen van belang dat hij geen moordenaar wordt genoemd.
Die had ik pas toch al beantwoord voor je?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wie is de burgemeester van Wezel.....
weet ik, maar ik de grap is te flauw en moet dus gemaakt worden.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:22 schreef Mark het volgende:
[..]
Die had ik pas toch al beantwoord voor je?Lag tussen Beuningen en Nijmegen, dus het werd een clash tussen Bruls en Van Eert
http://maps.google.nl/map(...)DQBg&ved=0CAUQ_AUoAA
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
Het leek een gezond meisje te zijn![]()
![]()
!!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
![]()
Enjoy.quote:
Volgens de Engelse kranten raakte hij de bal op ongeveer 2.40 meter van de grond. Die hoogte haal ik met mn handen net aanquote:
Goed nieuws !quote:Op donderdag 15 november 2012 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
![]()
Alleen de video doet het niet./quote:Op donderdag 15 november 2012 18:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens de Engelse kranten raakte hij de bal op ongeveer 2.40 meter van de grond. Die hoogte haal ik met mn handen net aan
[..]
Goed nieuws !
http://www.dumpert.nl/med(...)c_pwnt_engeland.htmlquote:Op donderdag 15 november 2012 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alleen de video doet het niet./
Ja?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, oef, ik vind het stiekem toch echt wel héél leuk dat het een meisje is hoor
Cliché enzo, maar toch
Wat gaaf en lief.quote:
ja!quote:
![]()
Nog een keertje van de andere kant gefilmd dan:quote:Op donderdag 15 november 2012 18:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bam die goal van Ibrahimovic was inderdaad spectaculair
![]()
Eindelijk ook gezien nu.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nog een keertje van de andere kant gefilmd dan:
![]()
Ha ik zei hetquote:Op donderdag 15 november 2012 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
jij?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kunnen we wedjes leggen over wie de volgende zwangere zal zijn (of al is?) MaJo lijkt me een goede kans makenEtc? Soempie weer?
laten we toch hopen van nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Je vergeet B.ertha!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kunnen we wedjes leggen over wie de volgende zwangere zal zijn (of al is?) MaJo lijkt me een goede kans makenEtc? Soempie weer?
er gaat echt wel iemand zwanger zijn in 5 jaarquote:Op donderdag 15 november 2012 22:08 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga bijna voor mijn volgende spiraal dus nog vijf jaar
Ik mezelf wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
er gaat echt wel iemand zwanger zijn in 5 jaarIk sluit zelfs mezelf niet uit
Ik ook.quote:
Hm.... dan denk ik dat je het toch nog even zwaar krijgt als je hier de komende 5 jaar nog rondhangtquote:Op donderdag 15 november 2012 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Als er niemand meer zwanger raakt, vind ik het ook niet erg trouwens...
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb hier het Margriet kookboek, dat geeft het volgende aan:quote:
Ja i know, maar dan moet ik weer weten hoeveel bakpoeder enzo... en ik weet ook niet of ik bakpoeder in huis heb.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zelfrijzend bakmeel = bloem + bakpoeder
Hallo, je ex heeft al een hond én gaat trouwen! Huphup.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hallo, je ex heeft al een hond én gaat trouwen! Huphup.
Met de standaarddosering volgens het pakje bakpoeder zou je goed moeten zitten.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja i know, maar dan moet ik weer weten hoeveel bakpoeder enzo... en ik weet ook niet of ik bakpoeder in huis heb.
It's all in de verhoudingen he
Ja ik heb al een site gevonden die aangeeft dat 1 tl bakpoeder per 100 g bloem goed zou moeten zijnquote:Op donderdag 15 november 2012 22:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Met de standaarddosering volgens het pakje bakpoeder zou je goed moeten zitten.
[..]
Eentje vrij ...quote:Op donderdag 15 november 2012 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ik heb al een site gevonden die aangeeft dat 1 tl bakpoeder per 100 g bloem goed zou moeten zijn
Hoest daar, heb je je handen even vrij?
Tietquote:Op donderdag 15 november 2012 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
da's ook heel wat toch...
En op de ander ligt je dochter?
dank!quote:Op donderdag 15 november 2012 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb hier het Margriet kookboek, dat geeft het volgende aan:
- 100 g zachte boter
- 125 g bruine basterdsuiker
- 2 tl speculaaskruiden
- mespuntje zout
- 250 g zelfrijzend bakmeel
- scheutje melk
Hm... het valt me nu pas op dat er zelfrijzend bakmeel staat, en ik heb bloem in huis. Eens kijken of ik ook een recept heb dat bloem gebruikt
7 kilo.quote:
Maar nu al wat lichter gok ik.quote:
Jaquote:
Het is ook balen maar gelukkig is tenminste een deel wel geredquote:Op donderdag 15 november 2012 21:13 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh MaJo, dat lijkt me echt niet tof
Heb net alle foto's van mn oude laptop op mn harde schijf gezet, was een opluchting toen het erop stond want dat doe ik ook lang niet vaak genoeg... Nu nog de foto's van mn telefoon.
En thx voor de leuke reacties allemaal
hoeft helemaal niet per se als je er verder nog niet aan toe bentquote:Op donderdag 15 november 2012 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is ook balen maar gelukkig is tenminste een deel wel geredIk heb wel weer een harde les geleerd: vaker backuppen!
En de kans dat ik de volgende zwangere ben zit er dik in, ik ben na Diaan de oudste vrouw in dit topic dus het zal er toch wel een keer van moeten komen
Pics!quote:Op donderdag 15 november 2012 23:30 schreef MaJo het volgende:
Net echt lekker gesport, ben nu helemaal rozigLekker kopje koffie en dan zo naar bed
En mannen: het cliche dat vrouwen naakt in de kleedkamer met elkaar over hun borsten staan te praten is waar![]()
Grappig, als mannen praten wij ook over blote vrouwenborsten in de kleedkamerquote:Op donderdag 15 november 2012 23:30 schreef MaJo het volgende:
Net echt lekker gesport, ben nu helemaal rozigLekker kopje koffie en dan zo naar bed
En mannen: het cliche dat vrouwen naakt in de kleedkamer met elkaar over hun borsten staan te praten is waar![]()
quote:
Ik dacht dat ik wel leergeld had betaald voor de hele SCquote:Op donderdag 15 november 2012 23:29 schreef MaJo het volgende:
Ik heb wel weer een harde les geleerd: vaker backuppen!
Ik ben er wel aan toequote:Op donderdag 15 november 2012 23:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hoeft helemaal niet per se als je er verder nog niet aan toe bent
He jammer, had net mijn camera niet bij de handquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig, als mannen praten wij ook over blote vrouwenborsten in de kleedkamer
Je zou het denken hequote:Op donderdag 15 november 2012 23:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel leergeld had betaald voor de hele SC
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:41 schreef MaJo het volgende:
He jammer, had net mijn camera niet bij de hand
Volgens mij ben ik datquote:Op donderdag 15 november 2012 23:29 schreef MaJo het volgende:
ik ben na Diaan de oudste vrouw in dit topi
Leek me ook. Maar jij hebt al geworpenquote:
Ik zat even te twijfelen, jij bent net iets ouder dan ik dan? Ik ben 30quote:
Binnen vijf jaar wil ik nog wel een keer hoor...quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leek me ook. Maar jij hebt al geworpen
+2quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zat even te twijfelen, jij bent net iets ouder dan ik dan? Ik ben 30
Heel waar, maar ik mag nog even nietquote:Tijd voor een goede tuk
slaap excuus, tiet zat toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
He jammer, had net mijn camera niet bij de hand
Nee hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 23:30 schreef MaJo het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:36 schreef Mark het volgende:
[..]
[..]
Dat zou je toch zeggen hequote:Op donderdag 15 november 2012 23:36 schreef Mark het volgende:
[..]
vind ik ook, daarom wilde ik het jullie graag even laten wetenquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vind ik ook, daarom wilde ik het jullie graag even laten weten
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vind ik ook, daarom wilde ik het jullie graag even laten weten
Touchpads kun je ook softwarematig uitzetten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grrr, wat heb ik toch een hekel aan touchpads. Als ik een volgende laptop koop wordt dat misschien een Lenovo, alleen omdat die zo'n knopje hebben en je dus het touchpad uit kunt zetten
Mijn Dell e6320 heeft dat ook gewoon hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grrr, wat heb ik toch een hekel aan touchpads. Als ik een volgende laptop koop wordt dat misschien een Lenovo, alleen omdat die zo'n knopje hebben en je dus het touchpad uit kunt zetten
Klopt, maar dan moet ik hem weer handmatig aanzetten wanneer ik dat ding wil gebruiken (ik heb zelden een muis aangesloten). Met zo'n ministick hoeft dat nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Touchpads kun je ook softwarematig uitzetten.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:38 schreef Mark het volgende:
Ministick? Hier heeft hij hele andere bijnamen
De bijnaam ken ik, maar ik wil het hier SFW houdenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:38 schreef Mark het volgende:
Ministick? Hier heeft hij hele andere bijnamen
mijn HP laptop heeft ook een "knopje" en ik kan het touchpad ook uitzettenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh, die tweede is met zo'n asymmetrische opstaande kraag of niet? Heb ik er ook 2 van, heerlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:12 schreef Etcetera het volgende:
2 truien
https://www.dropbox.com/s/0shtozhnbqzxlj3/IMAG0001.jpg
Deze vind ik echt gaafhij is alleen wat dun
https://www.dropbox.com/s/2tv5xsx01so2tzr/IMAG0002.jpg
En deze is juist weer lekker dik, en ik heb geen sjaal nodig want de kraag is best dik
quote:Een Britse metroreiziger heeft op video vastgelegd hoe nagenoeg niemand een vinger uitsteekt als een man midden in een volle Londense metro onwel wordt en bewusteloos ineen zakt. Het duurt uiteindelijk 15 lange minuten voordat iemand zich om het slachtoffer bekommert.
ik weet niet wat erger is, dat niemand iets doet of dat iemand het filmt zonder iets te doenquote:
Net zo schandelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:53 schreef Bart het volgende:
[..]
ik weet niet wat erger is, dat niemand iets doet of dat iemand het filmt zonder iets te doen
Maar als je het filmpje bekijkt dan lijkt het er echt niet op dat 'ie zijn kinderen in de gaten aan het houden is.quote:De filmer heeft zijn video op YouTube gezet en spreekt in het begeleidend commentaar schande van het gedrag van zijn medereizigers . Maar hij bood zelf ook geen enkele hulp en bleef gewoon doorfilmen. Zijn weinig overtuigende excuus: hij kon niets doen omat hij zijn twee kinderen bij zich had.
Nicequote:Op vrijdag 16 november 2012 14:12 schreef Etcetera het volgende:
2 truien
En deze is juist weer lekker dik, en ik heb geen sjaal nodig want de kraag is best dik
Sowieso, mensenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:56 schreef Bart het volgende:
Sommige mensen. Schande durven spreken over anderen
.
quote:
Rightquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:56 schreef Bart het volgende:
Sommige mensen. Schande durven spreken over anderen
.
Linkje van Nem.quote:
ga ik later even lezenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:22 schreef Soempie het volgende:
Ik moet lachen om jullie. En om die katten.![]()
R&P / Daten overzee
Mooi topic.
What da fuck did I just read? Even doorheen zitten bladeren...wát een topicquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:22 schreef Soempie het volgende:
R&P / Daten overzee
Mooi topic.
Zo'n kraag inderdaadquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, die tweede is met zo'n asymmetrische opstaande kraag of niet? Heb ik er ook 2 van, heerlijk
hhhhmmmm, meatpies.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben in Amsterdam en wist nog niet of ik hier zou eten kom ik net langs de pieminister lopen. Met een aardig assortiment lekkere pies![]()
Nu moet ik wel
Die mr porky pie klinkt wel erg lekker.quote:
Wauw, dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had de Deerstalker. Een wildpie.
Ik wil zo'n shirtjequote:Op vrijdag 16 november 2012 17:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had de Deerstalker. Een wildpie.
Zit nu aan de koffie bij de Coffeecompany en daar verkopen ze ook shirtjes boor babys met als opdruk: Sleep is overrated. Leuk om te geven aan oudrrs met slecht slapende kinderen
ze hebben ze ook in jou maat. Dus je kan kiezen voor wie je het koopt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wil zo'n shirtje![]()
vind ze hilarisch!
Binnenkort maar even langs de CC hier, dat is sowieso nooit een verkeerd idee
Dat was echt al een trol duidelijk van de 3e post ofzoquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:22 schreef Soempie het volgende:
R&P / Daten overzee
Mooi topic.
klinkt goedquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:06 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben Australian Masterchef gekeken, op een gegeven moment kwam er een gerecht voorbij: kipvleugeltjes uit de oven. Met colahet zag er echt lekker uit: zoetig, dikke laag marinade, zwaar ongezond, echt perfect. Met cola
![]()
ik vond het niet echt lekker klinken eigenlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:06 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben Australian Masterchef gekeken, op een gegeven moment kwam er een gerecht voorbij: kipvleugeltjes uit de oven. Met colahet zag er echt lekker uit: zoetig, dikke laag marinade, zwaar ongezond, echt perfect. Met cola
![]()
Leek me ook lekker! En grappig dat Matt Preston ging koken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:06 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Julia. Zuurpruim is niet het goede woord, geloof ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:14 schreef Etcetera het volgende:
Was leuk om te zien inderdaaden welke blonde zuurpruim
![]()
Sheldon blijft staan!quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gevonden:
http://www.dumpert.nl/med(...)_reclames_fake_.html
![]()
ging dus over de Nokia pure view. Dus ik weet niet zeker of dat filmpje van jou echt met een nokia gefilmd is Wiebel
http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_N8quote:The independent film "Olive" which is the first feature length film of about 90 minutes to be made entirely with a cell phone uses the Nokia N8 along with an old fashioned video camera attachment with a 35 mm lens made exclusively for the device and to trick the audience by not realizing it was made from the Nokia N8. The directors of the film Hooman Khalili and Pat Gilles were given help by Bill O’Keefe who funded the film for 500,000 and was premiered at Sundance Film Festival.
het zal ook niet onmogelijk zijn maar met reclames heb ik meestal zo mijn twijfelsquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:22 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_N8
Ik geloof wel zeker dat de N8 dat echt kan, maar de persoon die hem gebruikt maakt veel uit, want ik krijg er echt zulke mooie beelden/films niet uit.
Ik vind haar wel okay eigenlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Julia. Zuurpruim is niet het goede woord, geloof ik.
Tijdens de BBQ wedstrijd bij Jack Daniels in de USA een paar weken geleden gebruikten de deelnemers ook vaak cola om de marinade voor het vlees te bereiden. Was voor mij ook een WTF momentje...quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:06 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Nog een maand, dan is het 6 dagen lang EkstraWeekend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:39 schreef Etcetera het volgende:
Woohooo Ilse de Lange bij EkstraWeekend!
Ze heeft iets misplaatst arrogants over zich, vind ik.quote:
Geen idee, ik heb niet alle afleveringen gevolgdquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft iets misplaatst arrogants over zich, vind ik.
Weet iemand waardoor Amina (de islamitische stevige dame) er uit is gevoogen tijdens mijn vakantie? Die had ik al potentiële winnares ingeschat...
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
Hebben jullie de US versie gezien met die blinde vrouw?
Is het ook, de cola dikt in en levert een verrassend mooie, wat zoete smaak op.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga dat echt maken, lijkt me machtig lekker
Nee, was die op de NL TV?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
Hebben jullie de US versie gezien met die blinde vrouw?
quote:
Nope, op youtube. Die moeten jullie gaan kijken. Echt de moeite.quote:
quote:Our Week of Oatmeal
The week of oatmeal. I am very much hoping my kids talk about this week for years to come.
Presenting our children with meals has become tedious lately. "What is this?" and "Could you make this any healthier?" and "Seriously mom this looks like it grew feet and walked out of the garden, can we have something with a crust?" Ok so that insult was actually creative, but usually it is more along the lines of a turned up nose or rolled eyes. And some of these meals were basic fare not lovely baked fish or eggplant parm, the last straw was roasted chicken!
SO not a mother to be a martyr, the Otis kids are enjoying oatmeal for the week. Yes they will have veggies and fruit for snacks and other meals, I am quite sure they will not parish (although I have heard arguments that they might).
Old fashioned oats with raisins, cinnamon and real cream. 5 nights this week. No meat, no veggies, no spices and no curve balls. Oatmeal it is.
Day 3 kids were looking longingly at our marinated beef tips with asian slaw. Yesterday the fish looked possible.
My hope is that I get my table back, my polite eaters. My kids who are game to try a new food and polite to the cook who prepared it.
Kids can slide into bad habits as quickly as adults. I simply lost my patience with subtle and not so subtle slams on my cooking. SO if you have some eaters with less than ideal manners try a week of oatmeal.
TV kijken via de PC is nog steeds niet mijn ding...quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Nope, op youtube. Die moeten jullie gaan kijken. Echt de moeite.
Het gaat om seizoen 3.
Ja, arrogantie en een soort kilheid?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft iets misplaatst arrogants over zich, vind ik.
Weet iemand waardoor Amina (de islamitische stevige dame) er uit is gevoogen tijdens mijn vakantie? Die had ik al potentiële winnares ingeschat...
Bazinga!quote:
Sexloos...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, arrogantie en een soort kilheid?
Ook, maar dat is nu niet iets wat mij zou moeten storen.quote:
De liefde van de man gaat door de maag, toch?quote:
Die was gisteren in de kookstudio toch, moest ze voor hem koken.quote:
Net5, iedere werkdag van 18.00 tot 19.00 uur.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee waar jullie het over hebben
ah, als de foto overeenkomt met hoe ze zich gedraagt snap ik het denk ik welquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:00 schreef MadMaster het volgende:
www.masterchef.com.au/julia-taylor-bio.htm
Was benieuwd of het een kookopdracht of een raad het ingredient-test was...quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Amina is volgens mij vorige week eruit gevlogen toch? Met die opdracht waar er twee uit gingen van de drie.
Ik vond haar niet leuk trouwens.
Met een eend kan je ook weinig mis doen...quote:GoedenavondIk heb de Lelijke Eendentocht overleefd
Het was met een kookopdracht...quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was benieuwd of het een kookopdracht of een raad het ingredient-test was...
[..]
Nou... dat schakelen, is wel even wennen. En vooral van de 2 naar de 1.quote:Met een eend kan je ook weinig mis doen...
jij zat toch als een van de eersten bij de AKQ senioren?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
LB wat leuk een lief klein babymeisjeen nog mooier dat alles goed is
![]()
![]()
Ik had nooit bedacht dat ik hier de oudste vrouwelijke poster was.Binnen 5 jaar hier geen zwangerschap. Wrs nooit meer... a.s. maandag 39 jaar en krijg dan spiraaltje. "Leuk cadeautje"
Gesloten boek dan.
Ja, dat is ook weer waar inderdaad...quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jij zat toch als een van de eersten bij de AKQ senioren?
AKQ SC = AKQ Senioren Clubquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jij zat toch als een van de eersten bij de AKQ senioren?
Ikke? Nee, hoor... hoezo?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben je bang dat we de slingers vergeten?
Ow ging meer over het "cadeautje" en leeftijd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat je meldt dat je maandag jarig bent
weet ik, zit maar wat te emmerenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ging meer over het "cadeautje" en leeftijd.
Leuke meid ook.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
weet ik, zit maar wat te emmeren
Erg leuke meid.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuke meid ook.Maar ik denk niet dat ze gaat winnen?
Ik ben dit jaar niet voor iemand.
Alleen bij (vrijwel) stilstand gedaan hoop ik?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was met een kookopdracht...
[..]
Nou... dat schakelen, is wel even wennen. En vooral van de 2 naar de 1.
ik heb bij red end tinu kip met cola gegeten! Was lekkerquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:06 schreef Etcetera het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
LB wat leuk een lief klein babymeisjeen nog mooier dat alles goed is
![]()
![]()
Ik had nooit bedacht dat ik hier de oudste vrouwelijke poster was.Binnen 5 jaar hier geen zwangerschap. Wrs nooit meer... a.s. maandag 39 jaar en krijg dan spiraaltje. "Leuk cadeautje"
Gesloten boek dan.
Jij een nieuwe woning?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:33 schreef wyccie het volgende:
LB, JoJo, sinds een paar weken nieuwe woning.
Envoor het minimeisje.
Van Oof al een naam? Ik heb geen pm gehad?
Of course. Was ook meegegeven als instructie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:36 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Alleen bij (vrijwel) stilstand gedaan hoop ik?
ah, ok. Vandaar. Dacht dat je twee jaar geleden verhuisd was en dat ik dat volledig gemist hadquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:33 schreef wyccie het volgende:
Envoor het minimeisje.
Oh wat leuk wyccie! Fijn, nieuwe ruimtes inrichtenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:33 schreef wyccie het volgende:
Envoor het minimeisje.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Laat je m ook echt op je verjaardag plaatsen?
Had ook gekund als LB niet naar een Floorplanner had gevraagd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah, ok. Vandaar. Dacht dat je twee jaar geleden verhuisd was en dat ik dat volledig gemist had
Ik geef er toch graag een positieve draai aan.quote:Opvrijdag 16 november 2012 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo vlak voor je 40ste komen er meerdere in zo'n neerwaartse spiraal terecht...
Bedankt.quote:
Het lijkt of ik nog steeds in de verhuizing zit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:41 schreef Soempie het volgende:
Wat leuk wyccie! En die plattegrond zag er goed uit. Heb je het er naar je zin?
Nee, ik heb geen trap. Wel een ladder, maar die snap ik wel.quote:
Link kopieren en plakken in adresbalk van je browser, anders werkt 'ie inderdaad niet...quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bedankt.
Naam had ik toch anders verwacht, en ik kan helaas niet zien hoe mini-Oof eruitziet, maar dat komt vast wel
Bedankt, maar huis zou ik het niet willen noemen. :pquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
Wyccie, wat leuk. Gefeliciteerd met je nieuwe huis!!
Ah, ja, dom van me. Gelukt, bedankt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Link kopieren en plakken in adresbalk van je browser, anders werkt 'ie inderdaad niet...
Maar wel kamer met 2 slaapkamers toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bedankt, maar huis zou ik het niet willen noemen. :p
[..]
Leuke truien!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:12 schreef Etcetera het volgende:
2 truien
Ik heb het een paar keer gemaakt, alleen met kipfilet in plaats van met vleugels. Voor de saus was geloof ik ook nog ketchup, mosterd en bruine suiker nodig. De kip wordt er heerlijk mals van en krijgt inderdaad een lekkere smaak mee. Zorg er wel voor dat je cola met suiker neemt en kunstmatige zoetstoffen vermijdt: die schijnen erg bitter te worden bij verhittingquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:06 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Thanksquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leuke truien!![]()
En hoezo sportschool, je bent hartstikke slank?!?
Ik heb volgens mij altijd cola met suikerquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gemaakt, alleen met kipfilet in plaats van met vleugels. Voor de saus was geloof ik ook nog ketchup, mosterd en bruine suiker nodig. De kip wordt er heerlijk mals van en krijgt inderdaad een lekkere smaak mee. Zorg er wel voor dat je cola met suiker neemt en kunstmatige zoetstoffen vermijdt: die schijnen erg bitter te worden bij verhitting
Die bedoel ikquote:Op zaterdag 17 november 2012 08:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij altijd cola met suikerin elk geval de 'regular' variant
Niet zo gek toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:45 schreef wyccie het volgende:
Het lijkt of ik nog steeds in de verhuizing zit.
* Its-Jojo-4you ziet een diepindenacht woest pepernotenmakende LB voor zichquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:33 schreef LadyBlack het volgende:
Straks de intocht
Had gistermiddag nog deeg willen maken voor de pepernoten, was ik dat vergetenDus toen maar nog gedaan toen ik om 00:20 thuiskwam
Beetje gehaast gewerkt, en nu heb ik misschien mn keukenmachientje gesloopt
Die vervolgens in slaap valt als de uitzending net een minuut bezig isquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
* Its-Jojo-4you ziet een diepindenacht woest pepernotenmakende LB voor zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |