SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hè wat?!quote:Op donderdag 15 november 2012 09:48 schreef Etcetera het volgende:
Dat is beter dan een 'hihihi we gaan rare dingen posten om borstkanker awareness te creeren, maar niemand snapt het dus hihihihi het is extra leuk'-actie
Niet dat ik jou ervoor aanzag om aan zoiets mee te doen B.
quote:Hey, Verno. I took a few clippings out of my quills to do a little comparison. Look at this, the grass seems to be greener over here.
die zit er leuk in ja.quote:
Geen Ophelia doenquote:
quote:De ex-directeur van Gelredome in Arnhem wil niet dat hij de rest van zijn leven het etiket 'moordenaar' moet dragen.
Als het hem enkel gaat om wat de maatschappij en zijn kinderen denken, dan kan ik hem geruststellen: Of je nu bent veroordeeld voor doodslag of voor moord, de gemiddelde mens gooit dat allemaal op één hoop. Zeker als ze de rest van het verhaal kennen. En ik denk niet dat die kinderen nu denken "Ooh, papa heeft mama alleen doodgemaakt, niet vermoord. Stukken minder ergquote:De ex-directeur gaat volgens zijn raadsman ''zwaar gebukt'' onder wat er is gebeurd. Hij vindt het vooral tegenover zijn kinderen van belang dat hij geen moordenaar wordt genoemd.
Die had ik pas toch al beantwoord voor je?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wie is de burgemeester van Wezel.....
weet ik, maar ik de grap is te flauw en moet dus gemaakt worden.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:22 schreef Mark het volgende:
[..]
Die had ik pas toch al beantwoord voor je?Lag tussen Beuningen en Nijmegen, dus het werd een clash tussen Bruls en Van Eert
http://maps.google.nl/map(...)DQBg&ved=0CAUQ_AUoAA
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
Het leek een gezond meisje te zijn![]()
![]()
!!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
![]()
Enjoy.quote:
Volgens de Engelse kranten raakte hij de bal op ongeveer 2.40 meter van de grond. Die hoogte haal ik met mn handen net aanquote:
Goed nieuws !quote:Op donderdag 15 november 2012 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
![]()
Alleen de video doet het niet./quote:Op donderdag 15 november 2012 18:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens de Engelse kranten raakte hij de bal op ongeveer 2.40 meter van de grond. Die hoogte haal ik met mn handen net aan
[..]
Goed nieuws !
http://www.dumpert.nl/med(...)c_pwnt_engeland.htmlquote:Op donderdag 15 november 2012 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alleen de video doet het niet./
Ja?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, oef, ik vind het stiekem toch echt wel héél leuk dat het een meisje is hoor
Cliché enzo, maar toch
Wat gaaf en lief.quote:
ja!quote:
![]()
Nog een keertje van de andere kant gefilmd dan:quote:Op donderdag 15 november 2012 18:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bam die goal van Ibrahimovic was inderdaad spectaculair
![]()
Eindelijk ook gezien nu.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nog een keertje van de andere kant gefilmd dan:
![]()
Ha ik zei hetquote:Op donderdag 15 november 2012 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
jij?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kunnen we wedjes leggen over wie de volgende zwangere zal zijn (of al is?) MaJo lijkt me een goede kans makenEtc? Soempie weer?
laten we toch hopen van nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Je vergeet B.ertha!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kunnen we wedjes leggen over wie de volgende zwangere zal zijn (of al is?) MaJo lijkt me een goede kans makenEtc? Soempie weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |