Ah, de Franse oplossing. Daar gaat het gelukkig veel beter met de immigratie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:05 schreef LXIV het volgende:
Binnenkort wordt het letterlijk "onmeetbaar" en daarmee is het probleem dan ook opgelost (in politieke zin)
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-geregistreerd.dhtml
En als je niet registreert, dan bestaat het ook niet. Dat wist Orwell al te vertellen in 1984
Niet halal genoeg?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat soort debielen heb je ook ja. No way dat ik bij een islamitische slager wat haal, ben je niet goed?
Bij een halal slager zal ik idd ook geen vlees halen, maar ik moet zeggen dat ik tegenwoordig ook veel minder vlees consumeer vanwege het dierenleed en overconsumptie van vlees.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat soort debielen heb je ook ja. No way dat ik bij een islamitische slager wat haal, ben je niet goed?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Feitelijk zijn er geen problemen met Noord-Afrikanen. In de buitenwijken wonen jongeren met een gezagsprobleem tov de Franse staat.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah, de Franse oplossing. Daar gaat het gelukkig veel beter met de immigratie.
Gast, jij woont toch zelf in een boerendorp? De grote steden zijn volledig op etniciteit verdeelt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat merk ik eigenlijk alleen op Fok! en de boerendorpen waar 2 Marokkaanse gezinnen wonen.
Ik ken hem. Met het ministerie en de newspeak.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Feitelijk zijn er geen problemen met Noord-Afrikanen. In de buitenwijken wonen jongeren met een gezagsprobleem tov de Franse staat.
Je moet echt 1984 eens lezen, HSG. Als je dat nog niet gedaan had. Een eye-opener.
Niet meer, nu ook in Rotterdam.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gast, jij woont toch zelf in een boerendorp? De grote steden zijn volledig op etniciteit verdeelt.
Ik heb een hekel aan de islam, dan ga ik toch geen geld uitgeven in een winkel waar met koeieletters islamitisch op staat?quote:
Same story. Blank in buitenwijken van noord en centrum, de rest swa.quote:
Vlees kopen dat zogenaamd door een toverspreuk anders is gewordenquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
Je mist heerlijke merguez, lamsgehakt en koteletten, ouwe.
Wie is er nou debiel, zielige xenofoob?
Dus overal waar een marokkaanse uitbater op zit kom jij niet?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de islam, dan ga ik toch geen geld uitgeven in een winkel waar met koeieletters islamitisch op staat?
Tja, als je de Afrikaanderwijk een buitenwijk wilt noemen...quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Same story. Blank in buitenwijken van noord en centrum, de rest swa.
Als er geen 'islamitisch' boven staat wens ik de beste man veel succes toe en ben ik blij dat hij eigen ondernemer is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:43 schreef freeeman het volgende:
[..
Maar een marokkaanse visboer is toch weinig mis mee?
Inderdaad, stel dat je DOOD GAAT AAN ISLAMITUS!quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Laat de varkens uit de slagers en Scheveningen wegblijven! Lam is lekker.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vlees kopen dat zogenaamd door een toverspreuk anders is gewordenhet is te triest voor woorden. Whats next? Katholieke apotheken?
Weet je wat je pas mist daar? Varkensrollade
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja dat is ook echt een blanke wijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tja, als je de Afrikaanderwijk een buitenwijk wilt noemen...
Kauft nicht bei Judenquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als er geen 'islamitisch' boven staat wens ik de beste man veel succes toe en ben ik blij dat hij eigen ondernemer is.
He, jij durft geen vlees te eten zonder toverspreuk omdat je bang bent dat de grote boze tovenaar je na je dood straftquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, stel dat je DOOD GAAT AAN ISLAMITUS!
Sjaarloos zitten ook veel blanken. Eignelijk zitten ze overal in R'dam. Best wel eng.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja dat is ook echt een blanke wijk
Als er iets fascistisch is, is het de islam wel.quote:
Zegt iemand die geen vlees durft te eten van een slagerij waar ISLAMITISCH boven staat. Nee, dat is rationeel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
He, jij durft geen vlees te eten zonder toverspreuk omdat je bang bent dat de grote boze tovenaar je na je dood straft
Al die islamitische ondernemers huilen zichzelf 's avonds in slaap omdat ze de inkomsten van DHG missen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, stel dat je DOOD GAAT AAN ISLAMITUS!
Ik durf het wel maar weiger daar geld aan uit te geven.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zegt iemand die geen vlees durft te eten van een slagerij waar ISLAMITISCH boven staat. Nee, dat is rationeel.
Alle Islamitische slagers hebben baarden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Buiten dat is zo'n slager met ongetrimde baard smerig
Die_Hofstadtgruppe met een helder inzicht.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als er iets fantastisch is, is het de islam wel.
Ik voelde me er de 1e dag al ontheemd en bedrogen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja dat is ook echt een blanke wijk
Dus dat is je enige argument?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
He, jij durft geen vlees te eten zonder toverspreuk omdat je bang bent dat de grote boze tovenaar je na je dood straft
Je eet dus helemaal geen vlees? Dat iemand het uit principiële redenen niet eet, kan ik nog wel begrijpen. Maar de argumentatie van D_H raken kant noch anus.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:03 schreef freeeman het volgende:
[..]
Dus dat is je enige argument?
Van mij mag halal slachten ook verboden worden op basis van het feit dat het dieronvriendelijk is.
Maar goed, ik ben ook voor het verbieden van Bio-industrie waar dier wreedheden plaats vinden.
Het hele bestaan van 'islamitische' winkels is natuurlijk al kolder en een stap terug in de tijd. Vrijwillig afzonderen. Niet raar ook voor een inherent haatdragende ideologie.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:03 schreef freeeman het volgende:
[..]
Dus dat is je enige argument?
Van mij mag halal slachten ook verboden worden op basis van het feit dat het dieronvriendelijk is.
Maar goed, ik ben ook voor het verbieden van Bio-industrie waar dier wreedheden plaats vinden.
Klopt. Net als Thaise massagesalons, Chinese restaurants, Donnerzaakjes, Joodse scholen etc. Allemaal haatdragende mensen, vrijwillige afzondering.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het hele bestaan van 'islamitische' winkels is natuurlijk al kolder en een stap terug in de tijd. Vrijwillig afzonderen. Niet raar ook voor een inherent haatdragende ideologie.
Jawel maar ik ben sterk aan het minderen en steeds meer biologisch.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je eet dus helemaal geen vlees?
Zoiets triests als jij heb ik sinds Kees22 niet meer meegemaakt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kosjer vlees eet je dus ook niet?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het hele bestaan van 'islamitische' winkels is natuurlijk al kolder en een stap terug in de tijd. Vrijwillig afzonderen. Niet raar ook voor een inherent haatdragende ideologie.
Neequote:Op zaterdag 17 november 2012 11:08 schreef freeeman het volgende:
[..]
Kosjer vlees eet je dus ook niet?
Een nationaliteit kan je niet met een religie vergelijken. Landen bestaan, goden niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt. Net als Thaise massagesalons, Chinese restaurants, Donnerzaakjes, Joodse scholen etc. Allemaal haatdragende mensen, vrijwillige afzondering.
Jij eet geen varkensvlees omdat dat niet mag van je verzonnen godje. Dat vind je wel een goede argumentatie?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je eet dus helemaal geen vlees? Dat iemand het uit principiële redenen niet eet, kan ik nog wel begrijpen. Maar de argumentatie van D_H raken kant noch anus.
Ga jij nou maar lekker religieuze verzuiling supporterenquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:09 schreef El_Matador het volgende:
Dhs is de Haagse hoop in bange dagen. Tot de tanden toe bewapend halalslag(ad)ers af... een.held pur sang. "Opdat die vuilen zwarten zullen verdweijnen!"
Ik steun graag iemand die de heerljkste BBQ bij mij mogelijk maakt ja.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker religieuze verzuiling supporteren
Problemen benoemen lijkt me zeer waardevol. Problemen afschuiven naar andere landen lijkt mij een onzalig plan.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:20 schreef Boldface het volgende:
Verder praat je niet over één en dezelfde groep mensen. Je praat over een eerste generatie die hier kwam en hard heeft gewerkt voor z'n centen. En je praat over nakomelingen die in veel gevallen niet of nauwelijks werken én bovengemiddeld veel crimineel gedrag vertonen. Linksom of rechtsom zullen we iets moeten met die groep. Ik zie niet in wat er mis is met de dreiging van het Nederlandse paspoort verliezen - en de consequenties daarvan dragen.
Euh Marokko heeft ons bewust opgezadeld met dit probleem.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Problemen benoemen lijkt me zeer waardevol. Problemen afschuiven naar andere landen lijkt mij een onzalig plan.
Zeker daar waar het gaat om 2e of 3e generatie immigranten moet je gewoon constateren dat ze Nederlander zijn en dus volgens het Nederlanse recht moeten worden bestraft. Je kunt je vraagtekens zetten of de Nederlandse wetgeving momenteel voorziet in het bestrijden van de veelal door schoffies gepleegde criminaliteit maar het uitzetten van een deel van de overlastplegers is misbruik maken van de dubbele nationaliteit ipv het probleem zelf oplossen.
Het is dus prima om dingen bij hun naam te noemen om zodoende te komen tot de kern van het probleem waardoor je een gerichte aanpak kunt verzinnen en uitvoeren, maar het is idioot om ONS probleem naar Marokko te verschuiven. Marokko heeft de criminaliteit niet gecreeerd, deze criminaliteit is gecreeerd door een door Nederland slecht doordacht integratiebeleid uit de jaren 60/70.
Sterker nog, het is gewoon ronduit asociaal te noemen om anderen met ons probleem op te zadelen, het voelt bijna aan als het dumpen van ons nucleair afval in een 3e wereldland...ow wacht..dat doen wij westerlingen ook....nou dan heb ik niets gezegd...doe maar gewoon voort zo.
Bbq zonder varkensvlees omdat het niet van het godje magquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik steun graag iemand die de heerljkste BBQ bij mij mogelijk maakt ja.
De vermeende ideologie van hem interesseert mij net zo weinig als de mijne hem. We delen een passie voor lekker vlees.
Ja, van jou had ik geen ander antwoord verwacht, hofstadtgruppe. Laat wel duidelijk zijn dat ik je waardeer als user.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een zalig simpel wereldbeeld houdt u erop na. Ik zou er bijna jaloers op worden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:37 schreef freeeman het volgende:
Euh Marokko heeft ons bewust opgezadeld met dit probleem.De koning zat in de maag met een volkje waar ze niks mee konden. Toen bleek dat Nederland arbeiders nodig had hebben we deze zeer gemakkelijk gekregen.Ik vind ook niet dat wij maar steeds zoveel moeite moeten doen om tegen elke prijs problemen op te lossen die wij niet creeeren. Als er een mogelijkheid is, of is te creeeren, om de relschoppers terug te sturen dan zou dat moeten worden aangegrepen.Het zou bovendien ook voor de marokkaanse gemeenschap veel beter zijn als de rotte appels het land worden uitgeschopt.
Volkje? Dat volkje beslaat 50 tot 60% procent van de Marokkaanse bevolking. In Europa zijn er misschien net 3 a 4 miljoen Marokkanen verspreid over de diverse landen. Een klein deel van de Berbers. De meesten zitten nog gewoon in Marokko en andere Noord-Afrikaanse landen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:37 schreef freeeman het volgende:
[..]
Euh Marokko heeft ons bewust opgezadeld met dit probleem.
De koning zat in de maag met een volkje waar ze niks mee konden. Toen bleek dat Nederland arbeiders nodig had hebben we deze zeer gemakkelijk gekregen.
Ik vind ook niet dat wij maar steeds zoveel moeite moeten doen om tegen elke prijs problemen op te lossen die wij niet creeeren. Als er een mogelijkheid is, of is te creeeren, om de relschoppers terug te sturen dan zou dat moeten worden aangegrepen.
Het zou bovendien ook voor de marokkaanse gemeenschap veel beter zijn als de rotte appels het land worden uitgeschopt.
Wat het nog vergeten te vermelden. De criminele Marokkanen/allochtonen mogen hard worden aangepakt. Daarom was ik zelf blij dat ze 'Badr Hari' hebben opgesloten voor een kleine 3 maanden. Kan hij gedurende die periode in ieder geval niks schadelijks uitvoeren, behalve in de gevangenis, maar ik neem aan dat het een streng bewaakte gevangenis betreft. Die klerenkast laat je zeker geen cel delen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:37 schreef freeeman het volgende:
Het zou bovendien ook voor de marokkaanse gemeenschap veel beter zijn als de rotte appels het land worden uitgeschopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |