Trustenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik ga naar bed. deze keer wel voor twaalven! slaap lekker allemaal
Slaap lekkerquote:Op woensdag 14 november 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik ga naar bed. deze keer wel voor twaalven! slaap lekker allemaal
Tenentrekkenquote:
quote:
Euupphoooriiiaaaaquote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom er door MUZ achter dat Zweden toch wel een heel mooi muziekland is.
ABBAquote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom er door MUZ achter dat Zweden toch wel een heel mooi muziekland is.
quote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]![]()
Nog klappen gevangen vandaag?
NEJquote:
Ja die ook. ABBA, Lykke Li, Refused, Kent, Tallest Man On Earth, Robyn, Fever Ray, The Hives, Mando Diao.quote:
Welles! Als ik ooit getrouwd was, dan hadden ze op m'n bruiloft mogen spelenquote:
Mando Diao Zweeds ja? Wist ik niet johquote:Op donderdag 15 november 2012 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die ook. ABBA, Lykke Li, Refused, Kent, Tallest Man On Earth, Robyn, Fever Ray, The Hives, Mando Diao.
En dan begin ik nog niet over Zweedse metal.
Hoeveel had je ervoor over gehad?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Welles! Als ik ooit getrouwd was, dan hadden ze op m'n bruiloft mogen spelen
Ja daar ben ik redelijk zeker vanquote:Op donderdag 15 november 2012 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mando Diao Zweeds ja? Wist ik niet joh
Geen idee! Ik vrees dat ze al met ruzie uit elkaar waren voordat ik op een huwbare leeftijd wasquote:Op donderdag 15 november 2012 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel had je ervoor over gehad?
Misschien ben je het zelfs nog wel eens met m'n Zweedse metalkeuze.quote:
Tja. Beetje jammer. Had er gewoon eentje laten optreden?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee! Ik vrees dat ze al met ruzie uit elkaar waren voordat ik op een huwbare leeftijd was
Zou best kunnen, meestal ben ik niet vies van een stevig potje metalquote:Op donderdag 15 november 2012 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien ben je het zelfs nog wel eens met m'n Zweedse metalkeuze.
Wel death metal en doom metal natuurlijk. We doen het niet voor de saaie vormen.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou best kunnen, meestal ben ik niet vies van een stevig potje metal
Maakte ie ook grapjes over kerst dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
Erik van Muiswinkel was geweldig vanavond in Hoofddorp! Gaat dat zien met kerst op Ned3. Ik heb zitten gieren van het lachen
Tja... Dan had Agnetha, Bjorn, Benny of Annifrid drie jaloerse mensen achter zich aan gehadquote:Op donderdag 15 november 2012 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja. Beetje jammer. Had er gewoon eentje laten optreden?
Buiten z'n politieke acties een geweldig cabaretier.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
Erik van Muiswinkel was geweldig vanavond in Hoofddorp! Gaat dat zien met kerst op Ned3. Ik heb zitten gieren van het lachen
Ik ben snel tevredenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel death metal en doom metal natuurlijk. We doen het niet voor de saaie vormen.
En daar komt al het goede uit Zweden. Bijna dan.
BOOOOOOORN TO BE WIHIIIIIIILD
quote:
Ik heb hem al mee uitgevraagd, maar kerst wil niet met mij op de bank zittenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
Vind ik ook!quote:Op donderdag 15 november 2012 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang metal maar niet de elite is. ABBA is net zo leuk.
We beginnen het vaker en vaker eens te worden.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Mensen met een brede musselkanaal
Ik voel me top verder, niet ziekig!quote:Op donderdag 15 november 2012 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We beginnen het vaker en vaker eens te worden.Zijn we ziek?
Pech kerst wegquote:Op donderdag 15 november 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem al mee uitgevraagd, maar kerst wil niet met mij op de bank zitten
Geen brede musselkanaal?quote:
Ik niet.quote:
Geeft niks, ik haat kerst. Ik wil hem niet eens op de bank, misschien leuk voor een reboundquote:
Kerstquote:Op donderdag 15 november 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, ik haat kerst. Ik wil hem niet eens op de bank, misschien leuk voor een rebound
Dat heel erg jaquote:Op donderdag 15 november 2012 00:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
KerstHeerlijk dat je dan zo met je vuist op tafel kan slaan en zeggen: EN NU!!! IS HET GEZELLIG!!!!
Herken ik wel, maar gelukkig is dat hier niet zo. Het is ook best gezelligquote:Op donderdag 15 november 2012 00:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
KerstHeerlijk dat je dan zo met je vuist op tafel kan slaan en zeggen: EN NU!!! IS HET GEZELLIG!!!!
Kaasfonduetjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhquote:Op donderdag 15 november 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Herken ik wel, maar gelukkig is dat hier niet zo. Het is ook best gezellig![]()
Gourmetten
Alt-Jquote:Op donderdag 15 november 2012 00:27 schreef wolfrolf het volgende:
Daarnet in de auto trouwens overgeschakeld naar Mark Labrand want die prententieuze live bagger die Roos ging draaien is in de auto al helemaal niet aan te horen.
En vervolgens een week lang stank in je huis, een spekgladde vloer, je overhemd vol met vetvlekken O, O, O wat een dolle boel!quote:Op donderdag 15 november 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Herken ik wel, maar gelukkig is dat hier niet zo. Het is ook best gezellig![]()
Gourmetten
Het kan zomaar een top band zijn, maar live muziek moet je toch vooral... live horen denk ik.quote:
Paar jaar terug voor het eerst gedaan, er zat wijn in de kaasdrabquote:Op donderdag 15 november 2012 00:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kaasfonduetjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhh
Te veel Kirsch in de kaasfondue is ook geen succes.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Paar jaar terug voor het eerst gedaan, er zat wijn in de kaasdrab![]()
Nee gatver. Hou opquote:Op donderdag 15 november 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Paar jaar terug voor het eerst gedaan, er zat wijn in de kaasdrab![]()
Je moet beter je huis luchtenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En vervolgens een week lang stank in je huis, een spekgladde vloer, je overhemd vol met vetvlekken O, O, O wat een dolle boel!
Echt een vreselijke band, maar dit nummer kan ik wel waarderen.quote:
Rondspringende knoopjes en allesquote:Op donderdag 15 november 2012 00:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wel een (te) strak blouseje hoop ik
Getverquote:Op donderdag 15 november 2012 00:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Te veel Kirsch in de kaasfondue is ook geen succes.
Volgens mij is er nog een nummer die ik wel leuk vind, maar voor de rest? Mwah.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt een vreselijke band, maar dit nummer kan ik wel waarderen.
Neen, een heerlijke slobberende kersttrui. Met rendiertjes en kerstmannetjes en 2 rode puntenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wel een (te) strak blouseje hoop ik
quote:Op donderdag 15 november 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, een heerlijke slobberende kersttrui. Met rendiertjes en kerstmannetjes en 2 rode punten
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, sorry... Ik bewaar mezelf voor Rolf
Doel behaaldquote:Op donderdag 15 november 2012 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Ja wat kan ik daar nog op reageren
Zo'n truiquote:Op donderdag 15 november 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, een heerlijke slobberende kersttrui. Met rendiertjes en kerstmannetjes en 2 rode punten
Volgens mij was er vanmiddag geconcludeerd dat dat te warm is.quote:
Gecombineerd met een goudkleurige legging en van die rode rendierhoorntjes in m'n haarquote:
Geen idee, ik negeer die site sinds een paar maandenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
Oh shitzzzz is er iBood hunt?!?!!1
HOLY SH*quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Gecombineerd met een goudkleurige legging en van die rode rendierhoorntjes in m'n haar
Niet duur, maar ik spaar nog even door voor een Galaxy S 3. M'n oude Galaxy S moet nog maar even meegaanquote:Op donderdag 15 november 2012 00:42 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
3,2" Android 2.3.3.![]()
![]()
![]()
![]()
¤120!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
Het is wel duur voor zo'n matig toestel hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet duur, maar ik spaar nog even door voor een Galaxy S 3. M'n oude Galaxy S moet nog maar even meegaan
Volgens mij zijn ze bij de Kijkshop duurderquote:Op donderdag 15 november 2012 00:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is wel duur voor zo'n matig toestel hoor
Dan wordt je nog harder opgelicht dusquote:Op donderdag 15 november 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bij de Kijkshop duurder
Och ja, ik hoef er toch geen eenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan wordt je nog harder opgelicht dus
Dat moet een hoax zijn. Naam van de providert??quote:Op donderdag 15 november 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Och ja, ik hoef er toch geen een![]()
Ik kreeg trouwens net een advertentie van een nieuwe mobiele provider, voor ¤0,50 per dag onbeperkt sms en internet...
Betrouwbaar of is er een catch?
Geen idee, ik F5 me sufquote:Op donderdag 15 november 2012 00:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat moet een hoax zijn. Naam van de providert??
Ja, die!quote:Op donderdag 15 november 2012 00:52 schreef wolfrolf het volgende:
Bliep. https://www.bliep.nl/#/home
http://www.bliep.nl/static/pdf/tariff.pdf
Ik gok op gigantisch hoge belkostenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die!
Toch maar eens in verdiepen, is niet echt duur
Wie belt er nou nog?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik gok op gigantisch hoge belkosten
Zit wat in. Maar soms ontkom je er niet aan, en is het efficienterquote:
http://www.bellen.com/nie(...)-provider-bliep.aspxquote:Op donderdag 15 november 2012 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die!
Toch maar eens in verdiepen, is niet echt duur
Ik bel nooitquote:Op donderdag 15 november 2012 00:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik gok op gigantisch hoge belkosten
Bellen kost je 25 cpmquote:Op donderdag 15 november 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bel nooit![]()
En als ik al moet bellen, dan zorg ik dat ik ergens bij een vast toestel zit, of ik gebruik Viber
Slaap lekker!quote:Op donderdag 15 november 2012 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slapen
Vanaf over 3 weken trouwens elke dag 8.30![]()
Mja, als ik mijn verbruiklijst zie bij HI, dan staat hij bij bellen aan het eind van de maand nog op 0quote:Op donderdag 15 november 2012 00:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bellen kost je 25 cpm
Gebeld worden is gratiesh
Volgens mij zou 25 cent per minuut voordeliger zijn dan m'n huidige bundelquote:Op donderdag 15 november 2012 00:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bellen kost je 25 cpm
Gebeld worden is gratiesh
Slaap lekker!quote:Op donderdag 15 november 2012 01:00 schreef wolfrolf het volgende:
Kutjebef om 7 uur gaat hier de wekker. Ik duik maar eens onder die wol
doeieieeeeeeeeeee
" Veel winkels verkopen *bliep tegoed. En omdat *bliep gebruik maakt van het netwerk van t-mobile, kan je ook een t-mobile opwaardeerbon gebruiken."quote:Op donderdag 15 november 2012 01:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kan alleen niet vinden welk netwerk *Bliep gebruikt.
quote:Vandaar ook dat de zes leden die in de Raad van Commissarissen zitten allemaal nog ontzettend jong zijn. Het jongste lid is zelfs nog maar twaalf jaar oud. Het bedrijf wordt overigens wel gewoon geleid door volwassenen.
Baas. Nu alquote:Op donderdag 15 november 2012 01:04 schreef wolfrolf het volgende:
Tot slot nog ff dit http://plazilla.com/bliep(...)-de-voor--en-nadelen
Doei!
[..]
Vind het als een uit de hand gelopen schoolproject klinken.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Baas. Nu al![]()
Ik denk er nog even over na, zelfs met het hoogste tarief ben ik goedkoper uit dan bij de meeste abonnementen! Daarnaast veel meer dataverbruik mogelijk, het lijkt me wel wat
Sorry schat, maar dan kan je beter Simyo overwegen. Das tenminste wel betrouwbaar en KPN netwerk.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Baas. Nu al![]()
Ik denk er nog even over na, zelfs met het hoogste tarief ben ik goedkoper uit dan bij de meeste abonnementen! Daarnaast veel meer dataverbruik mogelijk, het lijkt me wel wat
Dat wel, maar als ik de kosten zo eens afweeg dan zou ik best voor een euro een simkaart willen aanschaffen om het te proberenquote:Op donderdag 15 november 2012 01:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind het als een uit de hand gelopen schoolproject klinken.
Zal ik ook eens bekijken! In december loopt m'n huidige abonnement af (ook aardig gunstig, onbeperkt internet) en alle abonnementsvormen die ik tijdens het zoeken tegenkom zijn bezopen duur... Zit nu op ¤30, maar als ik een nieuw abonnement af zou willen sluiten met mijn dataverbruik, dan kom ik ergens op ¤70 pm te zittenquote:Op donderdag 15 november 2012 01:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sorry schat, maar dan kan je beter Simyo overwegen. Das tenminste wel betrouwbaar en KPN netwerk.
Bliep is vage shit
Leifvvvvvquote:Op donderdag 15 november 2012 07:26 schreef Evertjan het volgende:
goedemorgen heerlijk wakker worden met een poesje
[ afbeelding ]
probeer met Simyo maar eens een 0909 of 0906 nummer te bellen. toch Sirolf?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sorry schat, maar dan kan je beter Simyo overwegen. Das tenminste wel betrouwbaar en KPN netwerk.
Bliep is vage shit
Ik vond z'n eigen nummer ook slecht... Hij zong zo vals als een kraaiquote:Op donderdag 15 november 2012 08:53 schreef Vinniiee het volgende:
Wat vind ik dit een slechte cover zeg![]()
Die heb ik niet eens gehoordquote:Op donderdag 15 november 2012 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond z'n eigen nummer ook slecht... Hij zong zo vals als een kraai
Roel! Wat doe je, dit is TE LIEF gewoonquote:Op donderdag 15 november 2012 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we dan toch poezenfoto's aan 't posten zijn.. ik kwam deze nog tegen:
[ afbeelding ]
Aaaahhhquote:Op donderdag 15 november 2012 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we dan toch poezenfoto's aan 't posten zijn.. ik kwam deze nog tegen:
[ afbeelding ]
Mwoah, valt enorm tegenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:26 schreef SilentChaos het volgende:
Zo en nou weer mannendingen... bier en TIETEN! .... Is Minthy al wakker?
Halloquote:
quote:
Ohquote:Op donderdag 15 november 2012 09:39 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Allesbehalve uitgeslapen hier, normaal kan ik langer blijven liggen
Hier ook goedgekeurdquote:Op donderdag 15 november 2012 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
Dit is het eerste nummer van Moke wat ik wel goed te pruimen vind
Toen sliep ik amperquote:Op donderdag 15 november 2012 09:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OhNou ik zat om 7 uur al te knikkebollen in de bus
_Oquote:Op donderdag 15 november 2012 09:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Toen sliep ik amper![]()
Meestal werk ik tot laat en mag ik in de ochtend wat langer blijven liggen
Oneens.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
Dit is het eerste nummer van Moke wat ik wel goed te pruimen vind
Oh, afgelopen nacht kon ik gewoon niet slapenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
_O
Wat voor werk doe je dan dat je zo laat/vroeg op bent?
Oh, ja die nachten heb ik ook wel eens. Of dat je om 4 uur in slaap valt, en dan moet ik er 2 uur later weer uit. Dan ben je nog moeier dan dat je wasquote:Op donderdag 15 november 2012 09:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, afgelopen nacht kon ik gewoon niet slapen![]()
Ik begeleid jongens en meisjes met ADHD/autisme, veel werken in de avonden
Ontzettend bagger is dat! De pest is dat ik op het moment meer van dat soort nachten heb dan een nacht waarin ik eens meer dan 6u slaapquote:Op donderdag 15 november 2012 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ja die nachten heb ik ook wel eens. Of dat je om 4 uur in slaap valt, en dan moet ik er 2 uur later weer uit. Dan ben je nog moeier dan dat je was
Ah oke, dat is wel uitdagend werk
Hehequote:Op donderdag 15 november 2012 09:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ontzettend bagger is dat! De pest is dat ik op het moment meer van dat soort nachten heb dan een nacht waarin ik eens meer dan 6u slaap![]()
Uitdagend is het zeker
Good luck and have funquote:Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef minthy het volgende:
Op naar werk, cursus en aansluitend nog een dienst![]()
Daarna auto wegbrengen en een leenauto regelen, ik gok dat ik rond middernacht wel weer eens aanklop hier![]()
Succes meidquote:Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef minthy het volgende:
Daarna auto wegbrengen en een leenauto regelen, ik gok dat ik rond middernacht wel weer eens aanklop hier![]()
Werk ze en tot vanavondquote:Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef minthy het volgende:
HANS!quote:
Toen maakte je toch zoveel furore met jouw danskunsten dat je jaaaaaaren single bent gebleven?? Zoiets vertelde je eens hierquote:
Jaquote:Op donderdag 15 november 2012 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Toen maakte je toch zoveel furore met jouw danskunsten dat je jaaaaaaren single bent gebleven?? Zoiets vertelde je eens hier
Ik heb hem nog nooit gehoord, vind hem wel leuk op zichquote:Op donderdag 15 november 2012 13:50 schreef Againzender het volgende:
Nou heb ik destijds een hoop van die 'house' gehioord, maar dit nummer is niet blijven hangen
geinig is het wel ja, misschien weer eens wat van die oude meuk opzoekenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gehoord, vind hem wel leuk op zich
Welkom in de hardstyle hoekquote:
Oh, 't was me eigenlijk niet eens opgevallenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Welkom in de hardstyle hoekgoeie timing!
Jep. En ik vind het enormquote:Op donderdag 15 november 2012 14:56 schreef gerbenp het volgende:
Hardstyle op 3FM? Dafuq i just hear?
Alsjeblieft niet. Hou die meuk liever op Slam FM ofzoquote:Op donderdag 15 november 2012 14:59 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Maar dan mogen ze ook wel wat andere hardstyle nummers gaan draaien.
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe heet dat nummer? Ik heb het idee dat ik in een skihut zit joh.
He, dat is de zanger van Silkstonequote:
Kloptquote:Op donderdag 15 november 2012 15:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
He, dat is de zanger van Silkstone
Goede stem, dat wel
Ja idd, ik vind de meeste dit jaar echt opvallend sportief, dat is wel een anders geweestquote:Op donderdag 15 november 2012 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
Leuke gast welleuke reactie!
A Boy named Sue effect?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, ik vind de meeste dit jaar echt opvallend sportief, dat is wel een anders geweest
Die jongen zei 'houdoe' en toen zei Sander 'Ivan hoitjes!'quote:Op donderdag 15 november 2012 17:32 schreef ChungLingSoo het volgende:
Zei ie nou echt 'houdoetjes' ?
Ik zal hem even checken tijdens een minder nummerquote:Op donderdag 15 november 2012 17:36 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.3fm.nl/video/show/all/61909
leuk filmpje van Barend en Wijand. Speciaal voor Alors, kan ze lekker soppen
Hoe was het werk op de sociale werkplaats?quote:
Hoppata!twitter:annemieke3fm twitterde op donderdag 15-11-2012 om 20:31:48Da's 1!! En wist u wel dat die talenten mij in Jan en Feb gaan vervangen?
#radioring reageer retweet
De eerste keer dat de marconi voor aanstormend talent naar 2 mensen tegelijk gaat trouwens.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Barend en Wijnand winnen de Talent-award![]()
Freaknacht tot 7u en dan om 10u weer? Hoppa.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:32 schreef FZN05 het volgende:
Hoppata!twitter:annemieke3fm twitterde op donderdag 15-11-2012 om 20:31:48Da's 1!! En wist u wel dat die talenten mij in Jan en Feb gaan vervangen?
Gaat druk voor ze worden dan. Eerst radio maken in de freaknacht, dan 3 uurtjes niets... en dan wéér 2 uurtjes. En dan 's avonds weer, dan zondagochtend weer... en dan zondagavond hun eigen show nog.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:32 schreef FZN05 het volgende:
Radio 1quote:Op donderdag 15 november 2012 20:35 schreef Sirolf het volgende:
"welke radiozender onderscheid zich van de rest"... en dan Sky nomineren.
Leuk voor zequote:Op donderdag 15 november 2012 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Barend en Wijnand winnen de Talent-award![]()
Wiedefuck is dat?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh help, de AVRO gaat weer grappig doen hoor...
Ach, elk gala loopt uit volgens mij.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:57 schreef Sirolf het volgende:
Dus doordat dat gebeuren met Felix Meurders zo lang duurde loopt de RadioRing-uitreiking nu gigantisch uit...
Geen idee, een of ander hardstylenummer van een Nederlandse dj. Klinkt onwijs tofquote:
Ohja die. Die is tof iddquote:Op donderdag 15 november 2012 21:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, een of ander hardstylenummer van een Nederlandse dj. Klinkt onwijs tof
Ik dacht al, wtf is dit ineens?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:02 schreef Sirolf het volgende:
Dus 101TV schakelt midden in de RadioRing-uitreiking over naar iets anders...
.. en dan volgend jaar alle aandacht naar Timur Open Radio? Die kwam dit jaar al behoorlijk hoog qua stemmen...quote:Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef MarijeH het volgende:
Effe Ekdom wint de radioring. Mooie prestatie. Dat is prijs nummer 3 voor 3fm.
het zou om 21:00 klaar zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:02 schreef Sirolf het volgende:
Dus 101TV schakelt midden in de RadioRing-uitreiking over naar iets anders...
Ik gun het ze echt. Ik gun het Effe Ekdom ook maar wat dat betreft luister ik nog 10x zo graag naar Timur Open Radio. Niet dat ik veel verstand van radiomaken heb (helemaal geen verstand zelfs), maar het lijkt me ook nog een lastiger programma om te maken, met al die spontane bellers en flirts en Mama Appelsaps en zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
.. en dan volgend jaar alle aandacht naar Timur Open Radio? Die kwam dit jaar al behoorlijk hoog qua stemmen...
True, maar het is daarentegen ook bekend dat zulke uitreikingen altijd uitlopen. Had dan één van de live-uitzendingen verplaatst naar een ander digitaal themakanaal (zoals Cultura24)...quote:
op de avro site liepen de beelden gewoon door (MCR1)quote:Op donderdag 15 november 2012 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
True, maar het is daarentegen ook bekend dat zulke uitreikingen altijd uitlopen. Had dan één van de live-uitzendingen verplaatst naar een ander digitaal themakanaal (zoals Cultura24)...
Een uurtje om 6 prijzen uit te reiken is namelijk érg krap.
en vorig jaar ook al. Toen was Open Radio volgens mij 4e of 5e en stond Timur zelf ook bij de laatste 10. Toch denk ik niet dat hij echt kans maakt, daarvoor is t weekend net te ongustisch. Mocht hij een weekprogram krijgen maakt wel een dikke kans denk ik...quote:Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
.. en dan volgend jaar alle aandacht naar Timur Open Radio? Die kwam dit jaar al behoorlijk hoog qua stemmen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |