Trustenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik ga naar bed. deze keer wel voor twaalven! slaap lekker allemaal
Slaap lekkerquote:Op woensdag 14 november 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik ga naar bed. deze keer wel voor twaalven! slaap lekker allemaal
Tenentrekkenquote:
quote:
Euupphoooriiiaaaaquote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom er door MUZ achter dat Zweden toch wel een heel mooi muziekland is.
ABBAquote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom er door MUZ achter dat Zweden toch wel een heel mooi muziekland is.
quote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]![]()
Nog klappen gevangen vandaag?
NEJquote:
Ja die ook. ABBA, Lykke Li, Refused, Kent, Tallest Man On Earth, Robyn, Fever Ray, The Hives, Mando Diao.quote:
Welles! Als ik ooit getrouwd was, dan hadden ze op m'n bruiloft mogen spelenquote:
Mando Diao Zweeds ja? Wist ik niet johquote:Op donderdag 15 november 2012 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die ook. ABBA, Lykke Li, Refused, Kent, Tallest Man On Earth, Robyn, Fever Ray, The Hives, Mando Diao.
En dan begin ik nog niet over Zweedse metal.
Hoeveel had je ervoor over gehad?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Welles! Als ik ooit getrouwd was, dan hadden ze op m'n bruiloft mogen spelen
Ja daar ben ik redelijk zeker vanquote:Op donderdag 15 november 2012 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mando Diao Zweeds ja? Wist ik niet joh
Geen idee! Ik vrees dat ze al met ruzie uit elkaar waren voordat ik op een huwbare leeftijd wasquote:Op donderdag 15 november 2012 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel had je ervoor over gehad?
Misschien ben je het zelfs nog wel eens met m'n Zweedse metalkeuze.quote:
Tja. Beetje jammer. Had er gewoon eentje laten optreden?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee! Ik vrees dat ze al met ruzie uit elkaar waren voordat ik op een huwbare leeftijd was
Zou best kunnen, meestal ben ik niet vies van een stevig potje metalquote:Op donderdag 15 november 2012 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien ben je het zelfs nog wel eens met m'n Zweedse metalkeuze.
Wel death metal en doom metal natuurlijk. We doen het niet voor de saaie vormen.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou best kunnen, meestal ben ik niet vies van een stevig potje metal
Maakte ie ook grapjes over kerst dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
Erik van Muiswinkel was geweldig vanavond in Hoofddorp! Gaat dat zien met kerst op Ned3. Ik heb zitten gieren van het lachen
Tja... Dan had Agnetha, Bjorn, Benny of Annifrid drie jaloerse mensen achter zich aan gehadquote:Op donderdag 15 november 2012 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja. Beetje jammer. Had er gewoon eentje laten optreden?
Buiten z'n politieke acties een geweldig cabaretier.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
Erik van Muiswinkel was geweldig vanavond in Hoofddorp! Gaat dat zien met kerst op Ned3. Ik heb zitten gieren van het lachen
Ik ben snel tevredenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel death metal en doom metal natuurlijk. We doen het niet voor de saaie vormen.
En daar komt al het goede uit Zweden. Bijna dan.
BOOOOOOORN TO BE WIHIIIIIIILD
quote:
Ik heb hem al mee uitgevraagd, maar kerst wil niet met mij op de bank zittenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
Vind ik ook!quote:Op donderdag 15 november 2012 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang metal maar niet de elite is. ABBA is net zo leuk.
We beginnen het vaker en vaker eens te worden.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Mensen met een brede musselkanaal
Ik voel me top verder, niet ziekig!quote:Op donderdag 15 november 2012 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We beginnen het vaker en vaker eens te worden.Zijn we ziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |