True.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Do is dan wel goddelijk IRL. Wát een ogen.
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/2012/11/pownews_335.htmlquote:
En die tokkievrouw en man in boxershort dan.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:09 schreef Specularium het volgende:
Wat is dat toch met die Riffers dat ze zo exploderen?
Dat is om Ivo even te naaien.quote:Op maandag 3 december 2012 22:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Weer dat stadionverbodAlsof iemand dat boeit.
Is toch ook bijna niet te doen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gefaald door de politie? Die handhaven dat stadionverbod niet eens
Dat is onze toekomstquote:Op donderdag 6 december 2012 22:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jezus........geen woorden voor.
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:04 schreef Oliver23 het volgende:
Hebben we dan ook opeens een Parkeerplaatsprobleem
Rutger Castricum - Mark Rutte: 1-0quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:15 schreef Specularium het volgende:
Mooi hoe Jan Roos Ali 38x onder de tafel lult.
Heerlijk toch.quote:
Ze hebben het even anders afgesteld dan normaalquote:Op donderdag 13 december 2012 23:01 schreef TJV het volgende:
Hoeveel muntjes zouden ze in dat ding gegooid hebben voordat ze 3 van die kuthorloges hadden?
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:02 schreef darkshadow16 het volgende:
Jan Roos maakt echt van het saaiste onderwerp een boeiende reportage.
Hij was goed.quote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Die overgang van Johannes naar Sharon![]()
Als je er wat instopt komt er iig geen geluid uit.quote:Op maandag 17 december 2012 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Kim Holland heeft echt een pijpbekkie.
ja, dezequote:Op maandag 17 december 2012 22:55 schreef OProg het volgende:
"Over bultruggen gesproken, deze spoelde vanmiddag aan in Den Haag"
Vond je? Nogal goedkope chick volgens mij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:04 schreef DJWeisz het volgende:
Wat ziet Zimra er weer goed uit in dat pakje
Ga er toch niet mee trouwen, vind het er wel leuk uitzienquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vond je? Nogal goedkope chick volgens mij.
ik kan er met mijn pet niet bij waarom ze zich daar zo over opwinden...quote:
Gevolg van de honger?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:54 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik kan er met mijn pet niet bij waarom ze zich daar zo over opwinden...
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:13 schreef overflow- het volgende:
Deze baas had een nieuw filmpje, kon 'm alleen niet vinden helaas. Iemand anders wel?
quote:'Waarom zou ik vrijwillig loon inleveren?'
Dominique Weesie (213.229 euro) , presentator, directeur en voorzitter van publieke omroep PowNed kreeg dat volksgevoel deze week recht in zijn gezicht, toen De Telegraaf hem met foto op de voorpagina zette, tussen de andere 'absolute toppertjes' als Matthijs van Nieuwkerk (493.420 euro) en ex-politicus Roger van Boxtel (391.071 euro). Weesie is er open over. Precies zijn omroep richt zich op de zorgen en ergernissen van de gewone man, 'dus ik begrijp de woede heel goed. Dat maakt het best wel ongemakkelijk.'
Maar hij begrijpt ook waarom hij er niet over peinst vrijwillig salaris in te leveren - tegen het gevoel van zijn eigen kijkers in. 'Ik draai drie banen tegelijk. Ik werk elke dag van half 9 tot 12 uur 's avonds. Dat is heftig. Als ik er een rotzooi van zou maken, geef me op mijn falie, maar dat is niet zo. Wij hebben geen overhead, geen secretaresses, geen woordvoerders. Wij krijgen een budget en daarmee doen we het. In mijn vorige baan bij GeenStijl verdiende ik veel meer. En als de wet me voorschrijft minder te gaan verdienen, ben ik de eerste die meedoet.'
Hij is directeur van de omroep dus moet alles aansturen, mensen aannemen, ontslaan, vergaderen, lobbyen, etc etcquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:42 schreef Specularium het volgende:
Van 9 tot 12, terwijl hij effectief nog geen 5 minuten per werkdag te zien is.
Doet ie toch iets verkeerd.
Welkom in 2013quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:31 schreef Lemans24 het volgende:
En bij Geen Stijl verdiende hij 'veel meer' dan 213.229 Euro? Bij een website!?
Hij was eigenaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:31 schreef Lemans24 het volgende:
En bij Geen Stijl verdiende hij 'veel meer' dan 213.229 Euro? Bij een website!?
Ja. Was nog best grappig.quote:
Ja dit. Dat gezeik op die partijvoorzitter van de SGP hoefde van mij ook niet trouwens.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:38 schreef eriksd het volgende:
Ik heb wel een beetje moeite met het te kakken zetten van "gewone" mensen, dus zonder publieke functie. Die vrouw bleef echt keurig. En dat jochie vond ik ook een beetje ver gaan.
Ja, had ik ook last van.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:03 schreef remcoP het volgende:
Audio een beeld lopen niet sync hier. Anderen die daar last van hebben?
En de braboneger, en die ene 'weerman'quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
Deze gaan ze op zijn minst net zo hard uitmelken als die duif.
Ja doei! Kijk het morgen wel of de samenvattingen en op de radio zal het er ook wel weer over gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vannacht wordt het tweede deel van het Oprah-interview uitgezonden.
Het hele weekend zal het erover gaan, en maandag ook nog.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja doei! Kijk het morgen wel of de samenvattingen en op de radio zal het er ook wel weer over gaan.
Precies, dan ga ik echt niet om 3 uur opstaan om te kijken...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het hele weekend zal het erover gaan, en maandag ook nog.
Maandag gaat Diekstra het weer analyseren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het hele weekend zal het erover gaan, en maandag ook nog.
Hopelijk Peter er weer bij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maandag gaat Diekstra het weer analyseren.
Wie hypt er dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi hoe ze het weer weten op te hypen
Lucky was beter.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat het Elfstedenjournaal van de EO er weer komt. Topshow was dat.
Ijsjournaal bedoel je...dat was zo kneuterig dat het weer vermakelijk werd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat het Elfstedenjournaal van de EO er weer komt. Topshow was dat.
cameltoequote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met de Elfstedentocht te maken? Ik snap het nog niet
Dat cameltoe wist ikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
cameltoe
en Geenstijl +1
Jeetje, moet ik dan alles voorkauwen..
ow sorryquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat cameltoe wist ikMaar ik zie het verband met de Elfstedentocht niet
Die oud schaatser was zijn teen kwijtgeraakt, die lag daar in dat museum.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat cameltoe wist ikMaar ik zie het verband met de Elfstedentocht niet
Ah DAT had ik net gemist, vandaar. Ik zat weer half op te letten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die oud schaatser was zijn teen kwijtgeraakt, die lag daar in dat museum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |