Gevolg van de honger?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:54 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik kan er met mijn pet niet bij waarom ze zich daar zo over opwinden...
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:13 schreef overflow- het volgende:
Deze baas had een nieuw filmpje, kon 'm alleen niet vinden helaas. Iemand anders wel?
quote:'Waarom zou ik vrijwillig loon inleveren?'
Dominique Weesie (213.229 euro) , presentator, directeur en voorzitter van publieke omroep PowNed kreeg dat volksgevoel deze week recht in zijn gezicht, toen De Telegraaf hem met foto op de voorpagina zette, tussen de andere 'absolute toppertjes' als Matthijs van Nieuwkerk (493.420 euro) en ex-politicus Roger van Boxtel (391.071 euro). Weesie is er open over. Precies zijn omroep richt zich op de zorgen en ergernissen van de gewone man, 'dus ik begrijp de woede heel goed. Dat maakt het best wel ongemakkelijk.'
Maar hij begrijpt ook waarom hij er niet over peinst vrijwillig salaris in te leveren - tegen het gevoel van zijn eigen kijkers in. 'Ik draai drie banen tegelijk. Ik werk elke dag van half 9 tot 12 uur 's avonds. Dat is heftig. Als ik er een rotzooi van zou maken, geef me op mijn falie, maar dat is niet zo. Wij hebben geen overhead, geen secretaresses, geen woordvoerders. Wij krijgen een budget en daarmee doen we het. In mijn vorige baan bij GeenStijl verdiende ik veel meer. En als de wet me voorschrijft minder te gaan verdienen, ben ik de eerste die meedoet.'
Hij is directeur van de omroep dus moet alles aansturen, mensen aannemen, ontslaan, vergaderen, lobbyen, etc etcquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:42 schreef Specularium het volgende:
Van 9 tot 12, terwijl hij effectief nog geen 5 minuten per werkdag te zien is.
Doet ie toch iets verkeerd.
Welkom in 2013quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:31 schreef Lemans24 het volgende:
En bij Geen Stijl verdiende hij 'veel meer' dan 213.229 Euro? Bij een website!?
Hij was eigenaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:31 schreef Lemans24 het volgende:
En bij Geen Stijl verdiende hij 'veel meer' dan 213.229 Euro? Bij een website!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |