En 11 jaar ouderquote:Op donderdag 15 november 2012 16:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
En dat terwijl het een mannetje is
Voor wie triest?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:09 schreef Jussi het volgende:
[..]
En 11 jaar ouderlichtelijk triest
Eh nee. Dat heb je met internetdates he.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:01 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Heb je die chick al gezien?
Is niet alleen hier, is een rode draad doorheen heel Fok!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:37 schreef BeamofLight het volgende:
Goh, nog steeds over die spelfouten hiero. Damn.
EN TERECHT!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Is niet alleen hier, is een rode draad doorheen heel Fok!
Welke site?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:13 schreef Core2 het volgende:
Leuke dame stuurt mij net een berichtje, kan ik niks terugsturen omdat mijn profiel (vers aangemaakt) nog gechecked moet worden door de redactie
Zal wel een lokkertje zijn zodat je meteen full member wordt...quote:Op donderdag 15 november 2012 18:13 schreef Core2 het volgende:
Leuke dame stuurt mij net een berichtje, kan ik niks terugsturen omdat mijn profiel (vers aangemaakt) nog gechecked moet worden door de redactie
Ah..welkome afwisseling. Veel plezier! Welke is dit? Niet die goede vriendin van je ex toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:53 schreef Blue_note het volgende:
Dussss.
Over een uurtje richting date! Ben benieuwd!
Jij bent meer van de goudvissen?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef robuust89 het volgende:
Als er een foto van een paard voorbij komt, klik ik gelijk weg![]()
Jaaahoor, dat is echt heel kortzichtig.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef robuust89 het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:26 schreef xApples het volgende:
[..]
Jaaahoor, dat is echt heel kortzichtig.
ff serieus , wat is daar zo erg aan?
En ja ik voel me aangevallen want ik heb er 1
Oh hahaha, ik dacht eerst dat je een meisje met een paardenhoofd bedoelde, maar nu snap ik dat je het over een dier hebt haha!quote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef robuust89 het volgende:
Dat dacht ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Oh hahaha, ik dacht eerst dat je een meisje met een paardenhoofd bedoelde, maar nu snap ik dat je het over een dier hebt haha!
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:09 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou ook wegklikken.. Stomme knollen met lelijke bek en poten
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Oh hahaha, ik dacht eerst dat je een meisje met een paardenhoofd bedoelde, maar nu snap ik dat je het over een dier hebt haha!
Mooi, al vraag ik me af hoe je een pizza kookt. Maar vanwaar de terughoudendheid (vriendschap)?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:49 schreef El_Thijs het volgende:
Mijn date vandaag en vanavond was heel goed verlopen. Samen koken ging best goed, zij een pizza en ik twee biefstukken (me like meat) en een hele gezellige avond gehad. Vooralsnog zie ik hier een hele goede vriendschap uitkomen. En als ze tijd heeft gaan we het weekend wat doen
Laten we zeggen dat het voor mij ook meer is om mensen te leren kennen en ik ook niet echt op zoek ben naar een nieuwe relatie. En zoals ik al zei kunnen we het goed vinden met elkaar, in more ways then one.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mooi, al vraag ik me af hoe je een pizza kookt. Maar vanwaar de terughoudendheid (vriendschap)?
Friends with benefits dus?quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het voor mij ook meer is om mensen te leren kennen en ik ook niet echt op zoek ben naar een nieuwe relatie. En zoals ik al zei kunnen we het goed vinden met elkaar, in more ways then one.
Jij leest elders mee.quote:
Zoals het er nu naar uitziet wel, en is er wel degelijk een klik op dat gebied. En wat er verder gebeurt zien we wel weerquote:
Seems like it.quote:
Ik snap nu waarop gedoeld wordt maar nee, dat sprak gewoon uit je reactie. Leuk toch, als het op dat gebied ook goed klikt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet wel, en is er wel degelijk een klik op dat gebied. En wat er verder gebeurt zien we wel weer
[..]
Seems like it.
Ben altijd al een vage geweest somsquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik snap nu waarop gedoeld wordt maar nee, dat sprak gewoon uit je reactie. Leuk toch, als het op dat gebied ook goed klikt.
Nee nee meisje via Site.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah..welkome afwisseling. Veel plezier! Welke is dit? Niet die goede vriendin van je ex toch?
Wat er niet is, moet nog komenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:14 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Noohhh daten jullie fok autisten ook onder elkaar?
Ken je dr net?quote:Op vrijdag 16 november 2012 02:29 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft zondag weer een date. Hopelijk wordt het deze keer zoals Blue zijn date...
Wanneer gaan wij daten?quote:Op vrijdag 16 november 2012 03:24 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Wat er niet is, moet nog komen
Ben er zelf nog niet echt over uit, of ik de betaaloptie moet gebruiken, of dat het allemaal maar show is die extra functies... Heb bij Lexa op zich wel een goed gevoel, maar lexamore dan weer een beter gevoel, al is lexamore dan weer niet aardig voor mijn portemonnee, die is freak'n duurquote:Op donderdag 15 november 2012 23:29 schreef Faxie het volgende:
Paiq is nogal populair hier merk ik?
Wat is er zo leuk aan?
En hoe zit het met die battles enzo? Daar las ik eens iets over...
En wat voor soort dames zitten daar? Vanalles wat?
Wellicht ga ik die maar eens proberen in de toekomst...
Vond het op Paiq heel leuk om gewoon eerst te chatten met mensen, voordat je kon gaan oordelen adhv foto's.. zo heb ik wel een selectie gemaakt van vrouwen die toch niks te melden hadden.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:29 schreef Faxie het volgende:
Wat is er zo leuk aan?
Paiq is hier alleen maar populair omdat je snel en gratis met mensen kunt chatten. Ik heb wel wat gedate via Paiq maar in verhouding moet je heel veel chats hebben voor je iemand treft die leuk genoeg is om mee te daten.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:29 schreef Faxie het volgende:
Wat is er zo leuk aan?
Bij Lexa betaal je penning 16 ja, dat doe ik niet meer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben er zelf nog niet echt over uit, of ik de betaaloptie moet gebruiken, of dat het allemaal maar show is die extra functies... Heb bij Lexa op zich wel een goed gevoel, maar lexamore dan weer een beter gevoel, al is lexamore dan weer niet aardig voor mijn portemonnee, die is freak'n duur![]()
Oke, ja van die battles had ik al zo'n vermoeden. Maar je hoeft dus niet met die dingen mee te doen begrijp ik. Andere sites met een goed aanbod waar je snel een date mee kan krijgen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Paiq is hier alleen maar populair omdat je snel en gratis met mensen kunt chatten. Ik heb wel wat gedate via Paiq maar in verhouding moet je heel veel chats hebben voor je iemand treft die leuk genoeg is om mee te daten.
Die battle dates zijn waardeloos, waarom zou je je willen meten met een willekeurige vrachtwagenchauffeur en dingen naar de gunsten van een waarschijnlijk oninteressant wijf die je nog helemaal niet kent.
Er zit wel van allerlei slag. Paiq is leuk als tijdverdrijf, maar zie het niet als een serieuze optie om er veel dates uit te slepen. Dan heb je meer kans dan wanneer je als een gek achter de vrouwen aan gaat jagen.
Nah, mooi joh! Niet zo snel gaan met de analyse, je hebt nog maar één date gehadquote:Op vrijdag 16 november 2012 02:22 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nee nee meisje via Site.
Ben net terug. Het was ECHT heel erg leuk. We hebben gezoend.
Maar ik vind d'r echt leuk! Kreeg ook gelijk een smsje dat zij het ook superleuk vond. We hebben een 2e date afgesproken. Ik denk dus dat het wel goed zit. Alleen in dit soort situaties ga ik dan weer denken of het misschien toch niet fout loopt, of dat ze het misschien toch nog zo leuk vond. Dat heb ik wel echt alleen maar als ik iemand echt leuk vind, dus dat is positief!
Ja staat in ieder geval afgesproken voor volgende weekquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nah, mooi joh! Niet zo snel gaan met de analyse, je hebt nog maar één date gehadAlle tijd.. en is toch niet erg dat er een weekje tussen zit.
Doe jij het alleen voor zoveel mogelijk dates, of ben je echt opzoek naar een relatie? want heb het idee dat je gewoon probeert zoveel mogelijk vrouwen mee naar huis te krijgen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij Lexa betaal je penning 16 ja, dat doe ik niet meer.
[..]
Oke, ja van die battles had ik al zo'n vermoeden. Maar je hoeft dus niet met die dingen mee te doen begrijp ik. Andere sites met een goed aanbod waar je snel een date mee kan krijgen?
Hehe, herkenbaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:35 schreef Craptacular het volgende:
In den beginne deed ik ook alles analyseren en afwegen, maar dat is echt iets wat je niet moet doen. Daar help je jezelf echt niet mee. Move the fuck on.
Als het een echte heer/dame is, dan zal hij zeggen dat het je toch leuk staat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:32 schreef Perzephone het volgende:
Laatste date stelt net een etentje voor, dus misschien gaat dat nog wel wat worden.
Helaas net mijn haar in de verf gehad en het is veel te donker uitgevallen.. Nu durf ik niet meer
Kwam al een vriend tegen: "EUJ GOTHICMEISJE!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het een echte heer/dame is, dan zal hij zeggen dat het je toch leuk staat.
Hahaha! Maar dat zijn je vrienden he, je date zal inderdaad wel een betere woordkeuze hebben :pquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:37 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Kwam al een vriend tegen: "EUJ GOTHICMEISJE!!"
Hopen dat mijn date ietsje hoffelijker is haha
Tof dat je zo'n succesvolle date had trouwens!
Tenzij hij van het nogal directe soort is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha! Maar dat zijn je vrienden he, je date zal inderdaad wel een betere woordkeuze hebben :p
Snel uitnodigen / sturen op een date?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:37 schreef xApples het volgende:
Ik vond die battle dates ook altijd waardeloos..
Maar gister heb ik de man van mijn dromen gevonden !!!![]()
Nu hopen dat we ooooit gaan daten
Aangezien er nog niet getongeld is, zal dat wel meevallen huhquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tenzij hij van het nogal directe soort is.
Durf ik nog niet.. Nog even paar dagen chattenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Snel uitnodigen / sturen op een date?
Oh, die! Misschien gaat hij vanavond(?) een stap verder en geeft hij een kusje op de wang. En in dat tempo gaat er over anderhalf jaar eens goed geneukt worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:53 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Aangezien er nog niet getongeld is, zal dat wel meevallen huh
Doe gewoon hint geven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:57 schreef xApples het volgende:
[..]
Durf ik nog niet.. Nog even paar dagen chatten
Warm als in stress / spanning?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:11 schreef xApples het volgende:
Hahah oke misschien gooi ik er wel zon opmerking in ,
als ik daar aan denk krijg ik het al warm
quote:
Klopt, ik zeg direct als ik vind dat ze er goed uit ziet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tenzij hij van het nogal directe soort is.
Que?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij Lexa betaal je penning 16 ja, dat doe ik niet meer.
Waarom?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:54 schreef xApples het volgende:
Dat was vanavond.. Ik heb 'm gecanceld..
Dan is je beeld van mij niet bepaald correctquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Doe jij het alleen voor zoveel mogelijk dates, of ben je echt opzoek naar een relatie? want heb het idee dat je gewoon probeert zoveel mogelijk vrouwen mee naar huis te krijgen.
djayz tot voor kort ook hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan is je beeld van mij niet bepaald correct
Ik zoek al m'n hele leven naar een relatie
Dat idee krijg ik bij een aantal mensen hierquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Doe jij het alleen voor zoveel mogelijk dates, of ben je echt opzoek naar een relatie? want heb het idee dat je gewoon probeert zoveel mogelijk vrouwen mee naar huis te krijgen.
Sowieso is het al niet een van de goedkoopste, en als je echt alle functionaliteit wilt moet je nog eens extra lappen.quote:
Tja ik was het ook nooit van plan, maar in het echte leven wilt het niet bepaald lukken. Reguliere uitgaansgelegenheden kom ik niet echt, en waar ik dan wel kom zijn geen geschikte dames. Bij m'n sporten kom ik ze ook niet echt tegen. Tja dan maar eens het internetdaten proberen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef eefje801 het volgende:
Mja, denk niet dat een relatie zoeken de beste insteek is eigenlijk, voor internetdaten. Natuurlijk is het goed als je op één lijn zit en wel serieus erin staat maar dat weet je nooit van te voren. Je kunt het alleen maar ontdekken door daadwerkelijk op dates te gaan. In het leven buiten internet is het ook niet in één keer raak meestal.
Beetje offtopic maar heb geloof ik half/half een collega op date gevraagd, aangezien we toch vanaf jan. niet meer samenwerken. Niet echt direct met die insteek maar toch ook wel spannend om het weer eens zonder internet te doen. Het leek hem in ieder geval leuk
Lijkt me heel verstandig om dat te laten varen, ben je zelf ook Mr. Perfect?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik probeerde niet de indruk te wekken om maar zoveel mogelijk dates te regelen. Juist dat ik dat niet wil is denk ik een van de redenen dat ik al jaren faal op liefdesgebied. Ik wil perse Ms Perfect hebben
Hoewel ik die gedachte steeds meer laat varen...
Klinkt juist of internetdaten dan ideaal zou zijn voor jou. Gewoon proberen en af en toe eens op date gaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik was het ook nooit van plan, maar in het echte leven wilt het niet bepaald lukken. Reguliere uitgaansgelegenheden kom ik niet echt, en waar ik dan wel kom zijn geen geschikte dames. Bij m'n sporten kom ik ze ook niet echt tegen. Tja dan maar eens het internetdaten proberen.
Tijd geleden wel alle 3 de profielen (RP, LX, AD) verwijderd omdat ik het wel weer gezien had, maar overweeg toch maar weer ergens te beginnen...
Wellicht voor iemand welquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lijkt me heel verstandig om dat te laten varen, ben je zelf ook Mr. Perfect?
Punt is dat als je maar steeds in je hoofd hebt dat je een relatie wil je volgens mij niet echt openminded in het daten staat. Maar da's meer mijn mening. Het is inderdaad wel eens pittig om je steeds opnieuw voor iemand open te stellen en dat proces in te gaan maar het is ook erg leuk en leerzaam, vind ik zelf.
Tja en dat werkte op die sites dus niet echt goed. Wel mailcontact gehad, maar daarbij toch de interesse verloren bij de meeste. Bij een paar kwam het niet verder dan een 'like' waar vervolgens niet meer op gereageerd werd. En ben zelf ook wel vaak genoeg benaderd uiteindelijk, waar ik 1 date aan overgehouden heb.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt juist of internetdaten dan ideaal zou zijn voor jou. Gewoon proberen en af en toe eens op date gaan.
Ik zou niet te lang blijven mailen en chatten. Ten eerste heb je dan al heel veel verteld aan elkaar en ten tweede worden de verwachtingen misschien te hoog.De interesse kan dan ook afnemen inderdaad, vrouwen krijgen vaak veel berichtjes. Neem na een paar dagen het initiatief, stel iets voor en dan is het ook niet zo jammer mocht het niet klikken. En probeer er gewoon voor jezelf wat leuks uit te halen achteraf, wat positiefs voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja en dat werkte op die sites dus niet echt goed. Wel mailcontact gehad, maar daarbij toch de interesse verloren bij de meeste. Bij een paar kwam het niet verder dan een 'like' waar vervolgens niet meer op gereageerd werd. En ben zelf ook wel vaak genoeg benaderd uiteindelijk, waar ik 1 date aan overgehouden heb.
Tja weet niet, werd er allemaal een beetje moe van uiteindelijk...
400 Views op RP in een half jaar.... geen idee of dat veel of weinig is.
Check, check en check. Probeer op die dingen ook juist te letten. Die ene date ging best snel, na 2 keer contact al.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zou niet te lang blijven mailen en chatten. Ten eerste heb je dan al heel veel verteld aan elkaar en ten tweede worden de verwachtingen misschien te hoog.De interesse kan dan ook afnemen inderdaad, vrouwen krijgen vaak veel berichtjes. Neem na een paar dagen het initiatief, stel iets voor en dan is het ook niet zo jammer mocht het niet klikken. En probeer er gewoon voor jezelf wat leuks uit te halen achteraf, wat positiefs voor de volgende keer.
Helemaal mee eens. Online krijg je toch een ander beeld van een persoon. In het echt is het anders. Dan pas kan je elkaar echt leren kennen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef eefje801 het volgende:
Mja, denk niet dat een relatie zoeken de beste insteek is eigenlijk, voor internetdaten. Natuurlijk is het goed als je op één lijn zit en wel serieus erin staat maar dat weet je nooit van te voren. Je kunt het alleen maar ontdekken door daadwerkelijk op dates te gaan. In het leven buiten internet is het ook niet in één keer raak meestal.
Beetje offtopic maar heb geloof ik half/half een collega op date gevraagd, aangezien we toch vanaf jan. niet meer samenwerken. Niet echt direct met die insteek maar toch ook wel spannend om het weer eens zonder internet te doen. Het leek hem in ieder geval leuk
Daarom spreek ik het liefst zo snel mogelijk met iemand af.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:03 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Online krijg je toch een ander beeld van een persoon. In het echt is het anders. Dan pas kan je elkaar echt leren kennen.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:03 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Online krijg je toch een ander beeld van een persoon. In het echt is het anders. Dan pas kan je elkaar echt leren kennen.
quote:
Neem aan een berichtje voor een date??? Zit ook af en toe te checken van een dame of d'r profiel al veranderd hahaha, maar wachten doe ik er niet op...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Net trouwens een berichtje ontvangen van een dame die 2 weken geleden stuurde dat ze andere jongen had leren kennen. Heb nog niet durven vragen wat daar mee gebeurd is.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:45 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
uhh.. misschien als ik jou iets beter ken ?![]()
Nee heeft ze nog niet gevraagd. Ach ik vraag het gewoon aan haar. nou ja, ik vraag wat er met die date is gebeurdquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:47 schreef tcr het volgende:
[..]
Neem aan een berichtje voor een date??? Zit ook af en toe te checken van een dame of d'r profiel al veranderd hahaha, maar wachten doe ik er niet op...
Niet naar vragen joh, gewoon gezellig afspreken met haar, je merkt het vanzelf hoe het zit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee heeft ze nog niet gevraagd. Ach ik vraag het gewoon aan haar. nou ja, ik vraag wat er met die date is gebeurd
Ik zou het niet vragen...quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee heeft ze nog niet gevraagd. Ach ik vraag het gewoon aan haar. nou ja, ik vraag wat er met die date is gebeurd
Afspreken? Neuh... Niet van plan 2e keus te zijn waar je vanaf weet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Niet naar vragen joh, gewoon gezellig afspreken met haar, je merkt het vanzelf hoe het zit.
Waarom zou je het dan willen weten?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Afspreken? Neuh... Niet van plan 2e keus te zijn waar je vanaf weet.
Daarbij, ze heeft niets gevraagd voor een date.
Als iemand eerder een relatie heeft gehad ben je toch ook tweede keus. Drama om niksquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Afspreken? Neuh... Niet van plan 2e keus te zijn waar je vanaf weet.
Daarbij, ze heeft niets gevraagd voor een date.
Of 3e, of 4e, of ...quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als iemand eerder een relatie heeft gehad ben je toch ook tweede keus. Drama om niks
Ja duh, maar als ze nu dus wilt daten om die andere fantastische vent niks is geworden, dat voelt dan toch anders. Maar das mijn mening.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als iemand eerder een relatie heeft gehad ben je toch ook tweede keus. Drama om niks
Absoluut, jouw mening, vind het alleen nogal overdreven. Voor hetzelfde geld was dat helemaal geen fantastische vent en heeft ze zich bedacht. Ik las nergens in je posts dat ze zei dat ze een fantastische vent heeft ontmoet en vind het eigenlijk wel heel eerlijk dat ze dat zo zei tegen je. Maar goed, zoveel mensen zoveel wensen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja duh, maar als ze nu dus wilt daten om die andere fantastische vent niks is geworden, dat voelt dan toch anders. Maar das mijn mening.
Dat was al twee weken terug dat ze liever met die ander geweldige vent uit was geweest.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Absoluut, jouw mening, vind het alleen nogal overdreven. Voor hetzelfde geld was dat helemaal geen fantastische vent en heeft ze zich bedacht. Ik las nergens in je posts dat ze zei dat ze een fantastische vent heeft ontmoet en vind het eigenlijk wel heel eerlijk dat ze dat zo zei tegen je. Maar goed, zoveel mensen zoveel wensen.
Ben je 'n wijf ofzo?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:17 schreef Blue_note het volgende:
Hoe zetten jullie dat analyseren uit zeg maar?
blabla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Mijn advies: wees er niet zoveel mee bezig, gewoon je ding doen en dan zie je het straks op de date wel weer. Ze zegt toch al dat ze je leuk vindt, jij vindt haar leuk, het is zo simpelquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:17 schreef Blue_note het volgende:
Ik heb dus leuke date gehad met alle goede voortekens:
- gezoend
- 2e date gepland
- 3e eigenlijk ook al
- hele dag smsen
- ze zegt dat ze me leuk vindt
En toch steeds denk ik weer: hmm waarom zegt ze dit zo, waarom zegt ze dit niet, waarom gaat ze niet direct hierop in...ik weet dat het komt omdat ik haar leuk vind, maar ik kan het niet goed relativeren op een of andere manier
Door te relaxen en geen sms terug te sturen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:17 schreef Blue_note het volgende:
- gezoend
- 2e date gepland
- 3e eigenlijk ook al
- hele dag smsen
En toch steeds denk ik weer: hmm waarom zegt ze dit zo, waarom zegt ze dit niet, waarom gaat ze niet direct hierop in...ik weet dat het komt omdat ik haar leuk vind, maar ik kan het niet goed relativeren op een of andere manier
Kap met hele dag smsen. Beperk het contact tot een minimum. Alleen afspreken voor de volgende date en af en toe een berichtje tussendoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:17 schreef Blue_note het volgende:
- gezoend
- 2e date gepland
- 3e eigenlijk ook al
- hele dag smsen
Kan je morgenavond?quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:35 schreef Andromache het volgende:
Zoooooo ff een hoop mail ingehaald op E-matching. Alle profielen waarvan ik dacht 'hee dat is wel aardig' nog ff een berichtje gestuurd. Stuk of 10 ofzo. Ben benieuwd. Dit zijn mijn eerste serieuze stappen op die site. Mannenaanbod vind ik over het algemeen leuker dan op RP.
En... het steekt toch een beetje dat de leuke man van twee weken van dat suffe sms-gedrag heeft, 'jaaaaaaaa ik wil wel afspreken maar ik weet niet wanneer'. Ach ja, zijn verlies. Nieuwe date regelen dan maar met iemand anders
quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:57 schreef Andromache het volgende:
Nee, zondag welIk heb je nodig voor mijn wekelijkse date-quotum!
Ja ik!quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god, ik moet het ook niet doen allemaal, het is niet goed voor mn bloeddruk
Wie wil er neuken?
Met wie zou je willen neuken?quote:
Met een leuke datequote:Op zaterdag 17 november 2012 10:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Met wie zou je willen neuken?
En, hoe dat loopt dat?quote:
Dus ze bestaan toch!!! Vrouwen die windjes laten!!quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga het hele weekend mopperen op datingsites terwijl ik mn bed windjes lig te laten
En dat geloof jij?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:41 schreef Spezza19 het volgende:
Toch wel grappig om te zien; vrijdagavond geweest en RP heeft er ruim 6000 profielen bij.
Hahahaquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh and as we speak komt er een speeddate aanbod voorbij van IAMKINKY een niet single 37 jarige.
Echt. Ik ga me vol laten storten met beton.
Is dat zo ja? E-matching dus. Zal het onthoudenquote:Op zaterdag 17 november 2012 02:35 schreef Andromache het volgende:
Zoooooo ff een hoop mail ingehaald op E-matching. Alle profielen waarvan ik dacht 'hee dat is wel aardig' nog ff een berichtje gestuurd. Stuk of 10 ofzo. Ben benieuwd. Dit zijn mijn eerste serieuze stappen op die site. Mannenaanbod vind ik over het algemeen leuker dan op RP.
En... het steekt toch een beetje dat de leuke man van twee weken van dat suffe sms-gedrag heeft, 'jaaaaaaaa ik wil wel afspreken maar ik weet niet wanneer'. Ach ja, zijn verlies. Nieuwe date regelen dan maar met iemand anders
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god, ik moet het ook niet doen allemaal, het is niet goed voor mn bloeddruk
Wie wil er neuken?
Je ziet een kitedate ergens in het voorjaar misschien zitten?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:56 schreef Perzephone het volgende:
Berichtjes die je ontvangt om een uur of 2/3 op vrijdagnacht zijn ook altijd interessant, 't heeft iets wanhopigs maar is toch ook wel weer lief.
Overnamen gesproken: Tijgert
Oh, dat doe ik ook rustig hoor. Kom ik thuis, heb ik een leuke avond gehad, ben ik een beetje tipsy, maar nog klaarwakker. Loop ik nog een rondje al mijn sites af, waaronder paiq. Dan reageer ik rustig op oudere reacties hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:56 schreef Perzephone het volgende:
Berichtjes die je ontvangt om een uur of 2/3 op vrijdagnacht zijn ook altijd interessant, 't heeft iets wanhopigs maar is toch ook wel weer lief.
Veel te koudquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je ziet een kitedate ergens in het voorjaar misschien zitten?
Het is nu wel koud ja. Maar ergens in maart/april?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Veel te koudBegin oktober was echt mijn max ook
Rotterdammert?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:56 schreef Perzephone het volgende:
Hoe was je date afgelopen trouwens?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Veel te koudBegin oktober was echt mijn max ook
Etentje bedoel je? Die moet nog komen. Verder is er nog niet getongeld dus dat is toch een beetje jammerquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe was je date afgelopen trouwens?
Zal ik jouw kant op komen? Ik wil best tongelen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:05 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Etentje bedoel je? Die moet nog komen. Verder is er nog niet getongeld dus dat is toch een beetje jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |