Neem aan een berichtje voor een date??? Zit ook af en toe te checken van een dame of d'r profiel al veranderd hahaha, maar wachten doe ik er niet op...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Net trouwens een berichtje ontvangen van een dame die 2 weken geleden stuurde dat ze andere jongen had leren kennen. Heb nog niet durven vragen wat daar mee gebeurd is.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:45 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
uhh.. misschien als ik jou iets beter ken ?![]()
Nee heeft ze nog niet gevraagd. Ach ik vraag het gewoon aan haar. nou ja, ik vraag wat er met die date is gebeurdquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:47 schreef tcr het volgende:
[..]
Neem aan een berichtje voor een date??? Zit ook af en toe te checken van een dame of d'r profiel al veranderd hahaha, maar wachten doe ik er niet op...
Niet naar vragen joh, gewoon gezellig afspreken met haar, je merkt het vanzelf hoe het zit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee heeft ze nog niet gevraagd. Ach ik vraag het gewoon aan haar. nou ja, ik vraag wat er met die date is gebeurd
Ik zou het niet vragen...quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee heeft ze nog niet gevraagd. Ach ik vraag het gewoon aan haar. nou ja, ik vraag wat er met die date is gebeurd
Afspreken? Neuh... Niet van plan 2e keus te zijn waar je vanaf weet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Niet naar vragen joh, gewoon gezellig afspreken met haar, je merkt het vanzelf hoe het zit.
Waarom zou je het dan willen weten?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Afspreken? Neuh... Niet van plan 2e keus te zijn waar je vanaf weet.
Daarbij, ze heeft niets gevraagd voor een date.
Als iemand eerder een relatie heeft gehad ben je toch ook tweede keus. Drama om niksquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Afspreken? Neuh... Niet van plan 2e keus te zijn waar je vanaf weet.
Daarbij, ze heeft niets gevraagd voor een date.
Of 3e, of 4e, of ...quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als iemand eerder een relatie heeft gehad ben je toch ook tweede keus. Drama om niks
Ja duh, maar als ze nu dus wilt daten om die andere fantastische vent niks is geworden, dat voelt dan toch anders. Maar das mijn mening.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als iemand eerder een relatie heeft gehad ben je toch ook tweede keus. Drama om niks
Absoluut, jouw mening, vind het alleen nogal overdreven. Voor hetzelfde geld was dat helemaal geen fantastische vent en heeft ze zich bedacht. Ik las nergens in je posts dat ze zei dat ze een fantastische vent heeft ontmoet en vind het eigenlijk wel heel eerlijk dat ze dat zo zei tegen je. Maar goed, zoveel mensen zoveel wensen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja duh, maar als ze nu dus wilt daten om die andere fantastische vent niks is geworden, dat voelt dan toch anders. Maar das mijn mening.
Dat was al twee weken terug dat ze liever met die ander geweldige vent uit was geweest.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Absoluut, jouw mening, vind het alleen nogal overdreven. Voor hetzelfde geld was dat helemaal geen fantastische vent en heeft ze zich bedacht. Ik las nergens in je posts dat ze zei dat ze een fantastische vent heeft ontmoet en vind het eigenlijk wel heel eerlijk dat ze dat zo zei tegen je. Maar goed, zoveel mensen zoveel wensen.
Ben je 'n wijf ofzo?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:17 schreef Blue_note het volgende:
Hoe zetten jullie dat analyseren uit zeg maar?
blabla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Mijn advies: wees er niet zoveel mee bezig, gewoon je ding doen en dan zie je het straks op de date wel weer. Ze zegt toch al dat ze je leuk vindt, jij vindt haar leuk, het is zo simpelquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:17 schreef Blue_note het volgende:
Ik heb dus leuke date gehad met alle goede voortekens:
- gezoend
- 2e date gepland
- 3e eigenlijk ook al
- hele dag smsen
- ze zegt dat ze me leuk vindt
En toch steeds denk ik weer: hmm waarom zegt ze dit zo, waarom zegt ze dit niet, waarom gaat ze niet direct hierop in...ik weet dat het komt omdat ik haar leuk vind, maar ik kan het niet goed relativeren op een of andere manier
Door te relaxen en geen sms terug te sturen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:17 schreef Blue_note het volgende:
- gezoend
- 2e date gepland
- 3e eigenlijk ook al
- hele dag smsen
En toch steeds denk ik weer: hmm waarom zegt ze dit zo, waarom zegt ze dit niet, waarom gaat ze niet direct hierop in...ik weet dat het komt omdat ik haar leuk vind, maar ik kan het niet goed relativeren op een of andere manier
Kap met hele dag smsen. Beperk het contact tot een minimum. Alleen afspreken voor de volgende date en af en toe een berichtje tussendoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:17 schreef Blue_note het volgende:
- gezoend
- 2e date gepland
- 3e eigenlijk ook al
- hele dag smsen
Kan je morgenavond?quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:35 schreef Andromache het volgende:
Zoooooo ff een hoop mail ingehaald op E-matching. Alle profielen waarvan ik dacht 'hee dat is wel aardig' nog ff een berichtje gestuurd. Stuk of 10 ofzo. Ben benieuwd. Dit zijn mijn eerste serieuze stappen op die site. Mannenaanbod vind ik over het algemeen leuker dan op RP.
En... het steekt toch een beetje dat de leuke man van twee weken van dat suffe sms-gedrag heeft, 'jaaaaaaaa ik wil wel afspreken maar ik weet niet wanneer'. Ach ja, zijn verlies. Nieuwe date regelen dan maar met iemand anders
quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:57 schreef Andromache het volgende:
Nee, zondag welIk heb je nodig voor mijn wekelijkse date-quotum!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |