quote:
Klopt, ik zeg direct als ik vind dat ze er goed uit ziet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tenzij hij van het nogal directe soort is.
Que?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij Lexa betaal je penning 16 ja, dat doe ik niet meer.
Waarom?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:54 schreef xApples het volgende:
Dat was vanavond.. Ik heb 'm gecanceld..
Dan is je beeld van mij niet bepaald correctquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Doe jij het alleen voor zoveel mogelijk dates, of ben je echt opzoek naar een relatie? want heb het idee dat je gewoon probeert zoveel mogelijk vrouwen mee naar huis te krijgen.
djayz tot voor kort ook hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan is je beeld van mij niet bepaald correct
Ik zoek al m'n hele leven naar een relatie
Dat idee krijg ik bij een aantal mensen hierquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Doe jij het alleen voor zoveel mogelijk dates, of ben je echt opzoek naar een relatie? want heb het idee dat je gewoon probeert zoveel mogelijk vrouwen mee naar huis te krijgen.
Sowieso is het al niet een van de goedkoopste, en als je echt alle functionaliteit wilt moet je nog eens extra lappen.quote:
Tja ik was het ook nooit van plan, maar in het echte leven wilt het niet bepaald lukken. Reguliere uitgaansgelegenheden kom ik niet echt, en waar ik dan wel kom zijn geen geschikte dames. Bij m'n sporten kom ik ze ook niet echt tegen. Tja dan maar eens het internetdaten proberen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef eefje801 het volgende:
Mja, denk niet dat een relatie zoeken de beste insteek is eigenlijk, voor internetdaten. Natuurlijk is het goed als je op één lijn zit en wel serieus erin staat maar dat weet je nooit van te voren. Je kunt het alleen maar ontdekken door daadwerkelijk op dates te gaan. In het leven buiten internet is het ook niet in één keer raak meestal.
Beetje offtopic maar heb geloof ik half/half een collega op date gevraagd, aangezien we toch vanaf jan. niet meer samenwerken. Niet echt direct met die insteek maar toch ook wel spannend om het weer eens zonder internet te doen. Het leek hem in ieder geval leuk
Lijkt me heel verstandig om dat te laten varen, ben je zelf ook Mr. Perfect?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik probeerde niet de indruk te wekken om maar zoveel mogelijk dates te regelen. Juist dat ik dat niet wil is denk ik een van de redenen dat ik al jaren faal op liefdesgebied. Ik wil perse Ms Perfect hebben
Hoewel ik die gedachte steeds meer laat varen...
Klinkt juist of internetdaten dan ideaal zou zijn voor jou. Gewoon proberen en af en toe eens op date gaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik was het ook nooit van plan, maar in het echte leven wilt het niet bepaald lukken. Reguliere uitgaansgelegenheden kom ik niet echt, en waar ik dan wel kom zijn geen geschikte dames. Bij m'n sporten kom ik ze ook niet echt tegen. Tja dan maar eens het internetdaten proberen.
Tijd geleden wel alle 3 de profielen (RP, LX, AD) verwijderd omdat ik het wel weer gezien had, maar overweeg toch maar weer ergens te beginnen...
Wellicht voor iemand welquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lijkt me heel verstandig om dat te laten varen, ben je zelf ook Mr. Perfect?
Punt is dat als je maar steeds in je hoofd hebt dat je een relatie wil je volgens mij niet echt openminded in het daten staat. Maar da's meer mijn mening. Het is inderdaad wel eens pittig om je steeds opnieuw voor iemand open te stellen en dat proces in te gaan maar het is ook erg leuk en leerzaam, vind ik zelf.
Tja en dat werkte op die sites dus niet echt goed. Wel mailcontact gehad, maar daarbij toch de interesse verloren bij de meeste. Bij een paar kwam het niet verder dan een 'like' waar vervolgens niet meer op gereageerd werd. En ben zelf ook wel vaak genoeg benaderd uiteindelijk, waar ik 1 date aan overgehouden heb.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt juist of internetdaten dan ideaal zou zijn voor jou. Gewoon proberen en af en toe eens op date gaan.
Ik zou niet te lang blijven mailen en chatten. Ten eerste heb je dan al heel veel verteld aan elkaar en ten tweede worden de verwachtingen misschien te hoog.De interesse kan dan ook afnemen inderdaad, vrouwen krijgen vaak veel berichtjes. Neem na een paar dagen het initiatief, stel iets voor en dan is het ook niet zo jammer mocht het niet klikken. En probeer er gewoon voor jezelf wat leuks uit te halen achteraf, wat positiefs voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja en dat werkte op die sites dus niet echt goed. Wel mailcontact gehad, maar daarbij toch de interesse verloren bij de meeste. Bij een paar kwam het niet verder dan een 'like' waar vervolgens niet meer op gereageerd werd. En ben zelf ook wel vaak genoeg benaderd uiteindelijk, waar ik 1 date aan overgehouden heb.
Tja weet niet, werd er allemaal een beetje moe van uiteindelijk...
400 Views op RP in een half jaar.... geen idee of dat veel of weinig is.
Check, check en check. Probeer op die dingen ook juist te letten. Die ene date ging best snel, na 2 keer contact al.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zou niet te lang blijven mailen en chatten. Ten eerste heb je dan al heel veel verteld aan elkaar en ten tweede worden de verwachtingen misschien te hoog.De interesse kan dan ook afnemen inderdaad, vrouwen krijgen vaak veel berichtjes. Neem na een paar dagen het initiatief, stel iets voor en dan is het ook niet zo jammer mocht het niet klikken. En probeer er gewoon voor jezelf wat leuks uit te halen achteraf, wat positiefs voor de volgende keer.
Helemaal mee eens. Online krijg je toch een ander beeld van een persoon. In het echt is het anders. Dan pas kan je elkaar echt leren kennen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef eefje801 het volgende:
Mja, denk niet dat een relatie zoeken de beste insteek is eigenlijk, voor internetdaten. Natuurlijk is het goed als je op één lijn zit en wel serieus erin staat maar dat weet je nooit van te voren. Je kunt het alleen maar ontdekken door daadwerkelijk op dates te gaan. In het leven buiten internet is het ook niet in één keer raak meestal.
Beetje offtopic maar heb geloof ik half/half een collega op date gevraagd, aangezien we toch vanaf jan. niet meer samenwerken. Niet echt direct met die insteek maar toch ook wel spannend om het weer eens zonder internet te doen. Het leek hem in ieder geval leuk
Daarom spreek ik het liefst zo snel mogelijk met iemand af.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:03 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Online krijg je toch een ander beeld van een persoon. In het echt is het anders. Dan pas kan je elkaar echt leren kennen.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:03 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Online krijg je toch een ander beeld van een persoon. In het echt is het anders. Dan pas kan je elkaar echt leren kennen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |