de laatste keer dat ik schoenen gekocht had was 2jr geledenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:52 schreef Risu het volgende:
Och ik heb zo'n hekel aan schoenen kopen. Bah. Ik doe dan ook erg lang met schoenen. Zo lang dat ik eigenlijk al lang aan een paar nieuwe toe ben voor ik die stap dan eindelijk neem.
Smerig?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:57 schreef Vicky het volgende:
Ik doe niet aan 2e hands schoenen.. vind dat echt smerig
goed idee...quote:Op woensdag 14 november 2012 19:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ga ff gucken, nu eerst thee lurken
zweetkakkers van een ander..quote:Op woensdag 14 november 2012 20:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Smerig?
Ik doeniet aan tweedehands onderbroeken, dat niet
zooo lekkerquote:
Och, ik kom ook uit zo'n gezin, maar ik word er nog altijd vrolijk vanquote:Op woensdag 14 november 2012 20:02 schreef Risu het volgende:
Ik doe tegenwoordig ook niet meer aan tweedehands met veel dingen.
Op zich niks mis met tweedehands, maar als je opgroeit in een familie waar er altijd wel een ouder nichtje is die wat doorschuift, ben je op een gegeven moment wel toe aan iets wat speciaal voor jezelf is en van niemand anders is geweest.
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een tweedehands huis. Echt goor, dat er gewoon al iemand anders in je douchebak heeft gestaan
Haha, flinke dosis chloor erdoor gooien?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een tweedehands huis. Echt goor, dat er gewoon al iemand anders in je douchebak heeft gestaan
Tweedehands ondergoed is gewoon gooooor.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:12 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook een tweedehands auto en een weetikveelhoeveelste hands huis... ik wil alleen gn tweedehands schoenen/ondergoed...
oh dat zal best maar passen vind ik anders dan op lopen..quote:Op woensdag 14 november 2012 20:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tweedehands ondergoed is gewoon gooooor.
Schoenen die niet veel zijn gedragen heb ik geen problemen mee. Weet je hoeveel mensen die dingen al gepast hebben voor jij nieuwe schoenen mee naar huis neemt?
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb geen flauw idee. Moet er wel bij zeggen dat dit in de vestiging op de hermanus boexstraat in Ehv was. Weet niet of ze in Vhv ook sale hebben.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:56 schreef Takkembah het volgende:
Àmarante tot wanneer is die uitverkoop bij bovendeert?
*schoenen moet wil moet wil nodig *
Of is er misschien wel iemand doodgegaan op die kamer.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:57 schreef amaranta het volgende:
In een hotel lig je soms ook in 12handse spermabedden.
2e hands vibo ?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:12 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook een tweedehands auto en een weetikveelhoeveelste hands huis... ik wil alleen gn tweedehands schoenen/ondergoed...
Ik snap niet waarom je een vibo zou deepthroten. Maar ieder zijn ding.quote:
Of rode.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Met de witte resten er nog aan?
Jij woont ook helemaal ergens achteraf..quote:Op donderdag 15 november 2012 08:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier was m`n voorruit dichtgevroren en is het mistig buiten
Ik zit hier vlakbij allemaal water. Dat zal wel schelenquote:Op donderdag 15 november 2012 08:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij woont ook helemaal ergens achteraf..
In de grote stad hoefde ik niet te krabben... Mn collega's westland wel..
Het was in elk geval goed mistig tussen de kassen... Veel meer dan zoetermeer.quote:Op donderdag 15 november 2012 08:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zit hier vlakbij allemaal water. Dat zal wel schelen
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja maar zoetermeer jonguh. Zelfs mist wil zich daar niet vertonen
Je had al kunnen afkappen bij de eerste vraag. Daarover ben ik jou geen verklaring schuldig... Als je iemand wilt aanspreken op het versturen van het document klop je even bij N aan...quote:Op donderdag 15 november 2012 09:21 schreef -Spring het volgende:
Wraargh. Ik heb een collega, de communicatiemedewerker, die nogal eens commentaar op me heeft. Dwz, op m'n output. En dat zegt ze dan ook. Prima. Probleem is alleen dat ik niet onder haar werk, maar onder de beleidsadviseur (N). En dat ik netjes uitvoer wat die me opdraagt.
Dus net: "Waarom heb je dat document al verstuurd? Da's niet zo handig, want het was nog niet af."
Ik: "Dat klopt, en dat wist ik, maar dat heb ik met N. overlegd. We hebben besloten om het toch al te versturen."
Zij: "Maar mss stond er wel info in die nog niet verspreid had mogen worden."
Ik: "Dat snap ik, maar dat was nu niet het geval."
Zij: "Maar dat had wel zomaar gekund!"
Ik: "Als dat het geval was geweest, had ik het niet verstuurd."
Zij: "Je moet het niet persoonlijk opvatten, het gaat er ook helemaal niet om wie de schuldige is. Je hoeft je ook helemaal niet te verdedigen. Ik geef alleen altijd het advies om het niet zo te doen."
En zo zit je dan ineens in het hoekje van een defensief persoon die niet tegen kritiek kan en de schuld probeert af te schuiven.
En laat me raden: ze werkt er al iets van 100 jaarquote:Op donderdag 15 november 2012 09:43 schreef Estrys het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 15 november 2012 09:34 schreef -Spring het volgende:
Oh, en nog even voor de puur objectieve beeldvorming: ze is 50, alleenstaand, geen kinderen en woont met een paar katten naast 'r zus. Ze loopt niet maar ze schuifelt, zegt altijd heel correct, week en lijdzaam 'goedemorgen' en als je vraagt hoe het gaat, antwoordt ze: "Tjaaaaaa, wat zal ik eens zeggen..."
*Ril.
Zo. Frustratie moest er even uit.
Nee, dat gaat je sowieso niet lukken als IT'er.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:47 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben niet van de lieve vrede en ik werk niet om vrienden te maken...
Zo is het...quote:Op donderdag 15 november 2012 09:52 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nee, dat gaat je sowieso niet lukken als IT'er.
Nou ja, ze is ook onderdeel van het project. En degene die het document primair had opgesteld, had háár gevraagd om er nog even naar te kijken. Maar intussen had ik het tussentijdse doc dus al doorgestuurd. Maar goed, ik kan ook gewoon slecht tegen kritiek, hoor. En ze is gewoon m'n type niet. Allesbehalve.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo is het...
Maar dan nog, ik hoef me gewoon niet te verantwoorden tegenover het bedrijfsmeubulair... Waar bemoeit ze zich mee? Als ze zich ermee wilt bemoeien, gewoon verwijzen naar de juiste persoon...
Primair wel ja. Maar, hoe cliché ook, een goede werksfeer en een leuke relatie met m'n collega's, is voor mij honderd keer belangrijker dan een hoog salaris. Ik werk liever in een leuk team voor weinig dan in een kutteam voor veel.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:54 schreef Joene het volgende:
Uberhaupt je werkt toch puur om je centen ? het is geen hobby ofzo.
Met de meeste kan ik het prima vinden ja... Sommigen spreek ik ook mee af buiten werktijd, en anderen negeer ik...quote:Op donderdag 15 november 2012 09:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gelukkig zit je qua tijd langer met je collega`s opgescheept dan met je echtgenoot, dus ik vond het altijd wel fijn als ik het een beetje met de collega`s kon vinden
Hmmm ik heb een buitendienst functie dus eigenlijk zal het me worst wezen of ik leuke collega's hebquote:Op donderdag 15 november 2012 10:00 schreef -Spring het volgende:
[..]
Primair wel ja. Maar, hoe cliché ook, een goede werksfeer en een leuke relatie met m'n collega's, is voor mij honderd keer belangrijker dan een hoog salaris. Ik werk liever in een leuk team voor weinig dan in een kutteam voor veel.
Achter een deur met een slot erop.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een probleempje
ik heb mijn portfolio zo goed opgeborgen dat ik m nu niet meer kan vinden.
en ik heb echt geen idee meer waar.
het enige dat ik dacht dat ik m goed moest verstoppen omdat ik bang was dat er iets mee zou kunnen gebeuren.
ik heb vanmiddag een gesprek bij een uitzendbureau waarbij ik dingen uit dat portfolio had willen gebruiken.
het is niet direkt noodzakelijk hoor dat ik het meeneem, maar ik vind het rete-irritant dat ik het kreng kwijt ben.
op de site wel, thanks! Een paar schoenen en een paar laarzen onderweg naar mij.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb geen flauw idee. Moet er wel bij zeggen dat dit in de vestiging op de hermanus boexstraat in Ehv was. Weet niet of ze in Vhv ook sale hebben.
ja duh, ik heb maar twee deuren met een slot erop. de voordeur en de keukendeur.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Achter een deur met een slot erop.
kastdeurquote:Op donderdag 15 november 2012 11:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja duh, ik heb maar twee deuren met een slot erop. de voordeur en de keukendeur.
Oh ja, slim! Maar aan de andere kant... Je stuurt de jaaropgave door naar de BD, die zullen niet kunnen zien wanneer dat precies afgenomen is. Maar goed, dan nog gaat de jaaropgave van Jan tot Dec 2012. en dus kan je niet de uren die je in Dec 2012 niet afneemt compenseren met dubbele uren in Januari want dat valt dan onder de jaaropgave van 2013.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:41 schreef Ticootje het volgende:
Maar je kunt waarschijnlijk niet uren van een zelfde periode bij 2 kdv en hetzelfde kind gaan opgeven...
Je zal dus bij 1 kvd gewoon de volle mep betalen.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
En over je andere vraag: wat zei de belastingdienst toen je belde?
Zo'n kutantwoord vind ik dat, maar toch wel leuk om een keer te doen.![]()
Op mijn uren gevallen, staat er gewoon per maand wat er is afgenomen en het totaal onderaan...quote:Op donderdag 15 november 2012 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, slim! Maar aan de andere kant... Je stuurt de jaaropgave door naar de BD, die zullen niet kunnen zien wanneer dat precies afgenomen is. Maar goed, dan nog gaat de jaaropgave van Jan tot Dec 2012. en dus kan je niet de uren die je in Dec 2012 niet afneemt compenseren met dubbele uren in Januari want dat valt dan onder de jaaropgave van 2013.
Oh ja, dat is waar ook. Het staat er idd per maand op aangegeven.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op mijn uren gevallen, staat er gewoon per maand wat er is afgenomen en het totaal onderaan...
Als ik dus een 2e kdv zou hebben die dat ook doet en er is iemand die ook echt de dingen leest en dan ziet kind A is in december 80 uur op KDV A geweest en 80 uur op KDV B... Dan zou er toch een lichtje moeten branden?
Tenzij het gaat om 2 dagen... Want 4 dagen opvang in de week kan natuurlijk, maar niet als het aantal dagen opvang boven de 5 per week komt...
Ik vond mn eigen verhaal zo wazig geschreven, ik vind het knap dat je me uberhaupt volgt...quote:Op donderdag 15 november 2012 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Het staat er idd per maand op aangegeven.
Dat mag wel. Als je overlap hebt, dan mag je die uren gewoon allebei opgeven. Dat heb ik al wel gevraagd bij de Belastingdienst. Gewoon aangeven dat je ipv 100 uur 200 uur per maand afneemt. Dat dit op 2 verschillende KDV's is, is geen probleem. Als je maar niet boven de 140% of 230 uur per maand uitkomt.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:41 schreef Ticootje het volgende:
Maar je kunt waarschijnlijk niet uren van een zelfde periode bij 2 kdv en hetzelfde kind gaan opgeven...
Je zal dus bij 1 kvd gewoon de volle mep betalen.
Ja zo... Maar je kan nooit 2x 200 uur gaan opgeven, omdat dat gewoon niet mogelijk is... Zo bedoel ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat mag wel. Als je overlap hebt, dan mag je die uren gewoon allebei opgeven. Dat heb ik al wel gevraagd bij de Belastingdienst. Gewoon aangeven dat je ipv 100 uur 200 uur per maand afneemt. Dat dit op 2 verschillende KDV's is, is geen probleem. Als je maar niet boven de 140% of 230 uur per maand uitkomt.
Dat klopt. Je mag sowieso maar 230 uur per kind aanvragen max. 2x 200 uur gaat dan niet lukken nee. Maar je mag dus wel terugvragen over "dubbele" uren verspreid over 2 KDV's.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja zo... Maar je kan nooit 2x 200 uur gaan opgeven, omdat dat gewoon niet mogelijk is... Zo bedoel ik.
Dat is ook een soort logisch... Je kan maar zo 2 organisaties hebben die de opvang van je kind regelen.. Je kan 2 dagen gastouder hebben en een dag kdv...quote:Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat klopt. Je mag sowieso maar 230 uur per kind aanvragen max. 2x 200 uur gaat dan niet lukken nee. Maar je mag dus wel terugvragen over "dubbele" uren verspreid over 2 KDV's.
Dat hebben we gevraagd, maar daar konden ze niets over zeggen. Vooralsnog geen aanmeldingen uit haar leeftijd.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Het staat er idd per maand op aangegeven.![]()
Maar Nielsch, hebben jullie al gevraagd of ze enig idee hebben wanneer er meer kindjes van haar leeftijd bijkomen? Mss komen er volgende maand wel 2 bij?
De verticale groep op het nieuwe kdv van de baby is ook alleen maar met babies.. Onze kleine komt in principe op de horizontale groep en gaat in 4 jaar 3 groepen af...quote:Op donderdag 15 november 2012 14:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat hebben we gevraagd, maar daar konden ze niets over zeggen. Vooralsnog geen aanmeldingen uit haar leeftijd.
Ik weet heel goed wat een verticale groep is, want daar zit ze nu ook op. Ik heb ook geen probleem met een verticale groep en besef dat die niet overal even goed verdeeld zal zijn, maar een peuter van 2,5 jaar neerzetten in wat feite verder een babygroep is vind ik het andere uiterste.
Voordeel van de bezuinigingen... Geen wachtlijsten meer...quote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef Nielsch het volgende:
Nouja ik ben allang blij dat ze eventueel terug kan naar haar huidige KDV. Jammer van het geld, maar dan maar niet naar de VS op vakantie.
True...quote:Op donderdag 15 november 2012 14:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voordeel van de bezuinigingen... Geen wachtlijsten meer...
huysal heeft het wel begrepen.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:03 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit me suf te piekeren over deze kastjes.
wat bedoelt de verkoper nou? ik kan er geen touw aan die maten vastknopen
http://link.marktplaats.nl/611948629
Volgens mij heeft hij 2 kasten van dubbele breedte (1.20), 70 hoog, 60 diep en nog een kastje van 60 breed, 70 hoog en 60 diep (die staat 'lings' op de foto... links dus)quote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
huysal heeft het wel begrepen.
En ik denk dat hij 2 kasten heeft die samen 1.20 breed zijn
De kasten zijn 70cm hoog elk, en elk 60 cm breed.
Standaard breedte in ieder geval.
Je ziet bij 1 kast indd dat de deuren van elkaar af open gaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij 2 kasten van dubbele breedte (1.20), 70 hoog, 60 diep en nog een kastje van 60 breed, 70 hoog en 60 diep (die staat 'lings' op de foto... links dus)
Totaal 5 deurtjes naast elkaar dus
en op de 'rechterfoto' is het linkerkastje niet hetzelfde linkerkastje als op de linkerfotoquote:Op donderdag 15 november 2012 19:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je ziet bij 1 kast indd dat de deuren van elkaar af open gaan.
lol ! Dat zou ik ook zo opgepakt hebbenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:51 schreef amaranta het volgende:
Anyway, miscommunicatie, laten we het daarop houden, is kut.
Dus ik zeg tegen mijn man. Zorg jij ervoor dat je vrij bent op Eva's verjaardag, want ik ga dat kinderfeestje niet allen doen.
Hij: ja ik regel dat.
Dus ik vraag laatst. Ben je vrij met Evas verjaardag? Waarop hij ja zegt.
Dus net. Was Eva aan het vertellen hoe het in de klas ging, en toen zei, en jullie mogen op de stoelen bij dde deur zitten.
Zegt mijn man. Ja, mama dan, want papa is er niet bij.
Dus ik: jij had toch vrij gevraagd?
Hij, ja alleen de middag, voor het kinderfeestje.
Ik:
Ik had dus op hem gerekend, en nu kan ik dus de traktatie in mn eentje gaan maken 's morgens, en ik zou ook nog naar mn werk gaan, omdat een collega afscheid neemt, maar ja, dat gaat nu niet meer, want ik moet om 12.15 ook weer op het schoolplein staan om Eva op te halen...
En ik had speciaal het feestje om 14.00 gezet, zodat ik ruim de tijd had om bij het afscheid van die c0llega te zijn. Wat ik ook zo tegen hem gezegd heb, maargoed.
En nu is meneer dus alleen 's middags vrij. Kan ik dus mooi mn hele planning omgooien.
datquote:
verjaardagenquote:
nog zo'n mannen ding....quote:
ik vlucht dit jaar ..quote:
whahaha.. wanneer ben je ook al weer jarig??quote:
Oh. Das nog 1,5 maand.quote:
zoon ?quote:
3 decemberquote:Op donderdag 15 november 2012 20:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
whahaha.. wanneer ben je ook al weer jarig??
je bent al dik zat ?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh. Das nog 1,5 maand.
En ook geen ijs voor me halen he?
Voor jongens heb je je fantasie nodig, voor meisjes ligt het voorbeeld onder je.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:15 schreef -Spring het volgende:
Natuurlijk. Jij maakt toch geen meisjes zeker?
maar tico wel ?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:15 schreef -Spring het volgende:
Natuurlijk. Jij maakt toch geen meisjes zeker?
ja maar jij bepaald wat het wordt..quote:
dat palen was al ergens in april dat ben ik alweer vergetenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja maar jij bepaald wat het wordt..
2 minuten stelde ook niet erg veel voor he?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:20 schreef Joene het volgende:
[..]
dat palen was al ergens in april dat ben ik alweer vergeten
whahahaquote:Op donderdag 15 november 2012 20:20 schreef Joene het volgende:
[..]
dat palen was al ergens in april dat ben ik alweer vergeten
ik kan me er niks meer van herinneren ?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
2 minuten stelde ook niet erg veel voor he?
in je slaap?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:21 schreef Joene het volgende:
[..]
ik kan me er niks meer van herinneren ?
Incl voorspel he.quote:
dat teveel zuipen was wel een dingetje in die periode idd.quote:
je hebt nogal klagen idd.quote:
Je innerviswijf?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:35 schreef amaranta het volgende:
Ik heb mijn punt gemaakt denk ik, meneer is morgen de hele dag thuis
zucht , dat gedreig met pikstraf altijdquote:Op donderdag 15 november 2012 20:35 schreef amaranta het volgende:
Ik heb mijn punt gemaakt denk ik, meneer is morgen de hele dag thuis
dat kunnen wij...quote:Op donderdag 15 november 2012 20:38 schreef Joene het volgende:
[..]
zucht , dat gedreig met pikstraf altijd
Ik heb het woord pik niet de mond genomen.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:38 schreef Joene het volgende:
[..]
zucht , dat gedreig met pikstraf altijd
daar is de mijne imuun voorquote:
dat was me al duidelijk !quote:Op donderdag 15 november 2012 20:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb z'n pik niet in de mond genomen.
geen ervaring mee!quote:
probeer het eens... dan weet je wat jullie mannen van ons verlangen...quote:
Je doet alsof het een heel drama is om ff te stokslobberen ?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
probeer het eens... dan weet je wat jullie mannen van ons verlangen...
Glibberdoosch heeft ook een smaakje hequote:Op donderdag 15 november 2012 21:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
probeer het eens... dan weet je wat jullie mannen van ons verlangen...
het moet wel naar kut smaken zeg ik altijdquote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Glibberdoosch heeft ook een smaakje he
Of kiwi.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:23 schreef Joene het volgende:
[..]
het moet wel naar kut smaken zeg ik altijd
Heeft het nieuwe kdv al uitgesproken dat ze die opzegtermijn en dus betaling aanhouden?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:02 schreef Nielsch het volgende:
Onze dochter zou per 1 december naar een nieuw kinderdagverblijf gaan (verticale groep). Vandaag zijn we erachter gekomen dat deze groep bestaat uit 6 jonge babies, 2 kinderen die 1 zijn en onze dochter van 2,5 jaar. Dit vinden we bizar rare verhoudingen en niet goed voor het welzijn van onze dochter.
Volgens de leveringsvoorwaarden houdt het KDV met de plaatsing rekening met de leeftijd, de stabiliteit en de groepssamenstelling. Naar mijn mening is dit absoluut niet goed gegaan en is hier niet over gecommuniceerd.
In principe willen we van het contract af en onze dochter op haar huidige KDV houden, maar er is een opzegtermijn van 2 maanden. Hoewel ik dit begrijp, ben ik ook van mening dat het kinderdagverblijf ten opzichte van haar eigen leveringsvoorwaarden in gebreke is gebleven. Per 1 januari kan onze dochter weer terecht op haar eigen groep waar ze nu zit. In december kunnen we haar thuis houden (zitten sowieso al 2 weken vakantie bij).
Dat zou betekenen dat we in januari dubbele kosten zouden hebben. Kleine prijs natuurlijk voor het welzijn van je kind, maar wel jammer.
Mag ik iets verwachten van een gesprek met het nieuwe KDV? En die 140% regeling, is die op jaar- of maandbasis?
Met name Bijna....quote:
ik zou daar geen geld tussen zetten als ik jou was.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:02 schreef freecell het volgende:
Oi Simmu! Als je ze nu nog niet gehad hebt, denk ik trouwens ook niet dat je ze nu nog krijgt
de meningen daarover verschillen in de medische wereld. volgens ravi zn nicu arts is de kans dat ik het nu nog krijg bizar klein. volgens de huisarts daarentegen valt dat vies tegen. nou ja. we merken het vanzelfquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:02 schreef freecell het volgende:
Oi Simmu! Als je ze nu nog niet gehad hebt, denk ik trouwens ook niet dat je ze nu nog krijgt
Ik denk op ?quote:
Mja, ik heb het inmiddels 3x gehad, ook een keer voor jou denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:11 schreef simmu het volgende:
[..]
de meningen daarover verschillen in de medische wereld. volgens ravi zn nicu arts is de kans dat ik het nu nog krijg bizar klein. volgens de huisarts daarentegen valt dat vies tegen. nou ja. we merken het vanzelf
daar zou ik maar niet zo zeker van zijn..quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:02 schreef freecell het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, ik heb het inmiddels 3x gehad, ook een keer voor jou denk ik
nja, maar dat is een vent he. die zijn doodziek van een verkoudheidquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
daar zou ik maar niet zo zeker van zijn..
Kennis van ons had ze vroeger ook nooit gehad. ZIjn zoontje kreeg ze en hij toen ook.. hij was er doodziek van..
Hmm, het lijkt er niet op, maar we zijn nog in onderhandeling. Het is wel fijn dat het oude KDV (waar ze nu dus gaat blijven) haar in december kosteloos wil opvangen, dus wat dat betreft is alleen januari dubbel.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:31 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Heeft het nieuwe kdv al uitgesproken dat ze die opzegtermijn en dus betaling aanhouden?
Ik heb vorig jaar een kdv plaatsing gecancelled, omdat we ook bij het eerste kdv wilden blijven (om redenen die niet eens in strijd waren met het contract). Dit was vrij kort voor de start daar, maar na een goed gesprek met het management hadden ze begrip voor onze argumenten en hoefden we niets te betalen.
Waterpokken als volwassenen is bepaald geen pretje.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:46 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, maar dat is een vent he. die zijn doodziek van een verkoudheid
Check.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waterpokken als volwassenen is bepaald geen pretje.
Jawelquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:45 schreef simmu het volgende:
ii probeer het luchtig te houden want dat weet ik. dewas geen seintje?
mooi gedaan zo! doe je iets dergelijks ook voor kerst?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:07 schreef trui het volgende:
ik heb ook op m'n 23e ofzo de waterpokken nog gekregen. ik was er echt heel beroerd van.
zo, onze schoenzet/pakjesavond kalender is klaar, het aftellen kan beginnen.
ik doe in de adventkalender gewoon in bijna elk laadje een snoepje en af en toe een briefje voor een pakje (keer of 6 ofzo) en dan HET kado als laatste briefjequote:Op vrijdag 16 november 2012 18:13 schreef -Spring het volgende:
En dan kan er ook best een handje pepernoten in zitten, hoor.
mijn dekbed is 2 meter lang (helpt dat? )quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:46 schreef leonieke het volgende:
Hmz, dus toch groter langer dan de matras. Ga ik toch nog ongelijk hebben
wij ook nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:13 schreef livelink het volgende:
Kerst doen wij sowieso niet met cadeautjes, gelukkig.
Hebben jullie pakjesavond 2 dagen nadat Sinterklaas het land alweer uit is? Hoe leg je dat uit?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:07 schreef trui het volgende:
ik heb ook op m'n 23e ofzo de waterpokken nog gekregen. ik was er echt heel beroerd van.
zo, onze schoenzet/pakjesavond kalender is klaar, het aftellen kan beginnen.
dat hebben we net gezamenlijk besloten. sinds ze beiden van de mijter & de rand weten behoort dat tot de mogelijkheden!quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hebben jullie pakjesavond 2 dagen nadat Sinterklaas het land alweer uit is? Hoe leg je dat uit?
O.k.!quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:25 schreef trui het volgende:
[..]
dat hebben we net gezamenlijk besloten. sinds ze beiden van de mijter & de rand weten behoort dat tot de mogelijkheden!
Onze matrassen zijn 2.20m lang, en het dekbed is 2.20x2.40m. Ik wou dat het langer was, want ik kan nét niet lekker genoeg wegkruipen. Ja, als ik ietsje naar beneden zou schuiven op het matras, maar ik wil met m'n kussen net zo hoog liggen als m'n man. Dus ik kan je echt aanraden om 'm langer dan je matras (die 2.20 dekbedlengte) te nemen, Leonieke!quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:25 schreef leonieke het volgende:
Hier ben ik weer met mijn huisvrouw-vraag![]()
Als je matras 2m lang is, hoe lang is jullie dekbed dan? 2m toch? Of gaan jullie dan voor 2m20?
Kan je jongste al tellen??quote:Op zaterdag 17 november 2012 07:04 schreef freecell het volgende:
Wat dat betreft hier echt maaswerk. De oudste wordt meestal rond 7:15 wakker en de peuter pas als hij de oudste hoort. Nouja, hij is wel eerder wakker, maar hij wil de eerste tijd dat hij wakker is, niemand zienoudste is uit logeren en ik hoor jongste nu tellen, maar ik ga er pas heen als hij aan zijn deur rommelt, anders wordt hij woest.
Zo een stunt had mijn schoonbroer vorig jaar ook. Alleen geloven zijn zonen nog wel.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:02 schreef -Spring het volgende:
Mevroike wilde slapen. In het grote bed. Dus of ik even de gordijnen dicht wilde doen en weg wilde gaan. En idd. Ze slaapt.
N begon trouwens gisteravond zelf over de planning voor een tweede.Dat we het zo moesten proberen uit te kienen dat ik zwanger was als ie iig geen tentamens meer had. Da's over twee jaar dus. Dat ie mijn planskills op dat gebied nogal overschat, heb ik maar genegeerd.
Holterhof is juist onwijs leuk. Lekker vooral als je blijft slapen, tot laat in het bubbelbad.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:49 schreef lady-wrb het volgende:
thermen lucaya in oss
vorige keer flikte mijn partner dat met holterhof. dat was me een pokkeneind weg.
viel nog behoorlijk tegen ook, qua sauna's, wel heeerlijk gegeten daar
en ook een keer sauna de veluwe.
dat lag zo vlak naast het spoor dat ik af en toe dacht dat de trein over mijn handdoekje zou rijden
Dat dusquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:52 schreef E.T. het volgende:
Waarom bied je op iets dat je eigenlijk niet wilt??
Die heeft toch nauwelijks een buitenruimte, of ben ik nu in de war met een andere?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:38 schreef Estrys het volgende:
Lucaya zou ik ook geen uren voor gaan rijden. Wij gaan vaak daarheen maar ja wij wonen in Oss.
Ze hebben een terras en tuin maar verder geen sauna's of zwemmogelijkheden buiten. Wel mooie sauna verder maar klein inderdaad. Geen dagvullend programma zeg maar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die heeft toch nauwelijks een buitenruimte, of ben ik nu in de war met een andere?
Allebei fijne sauna's ja. Centre du lac is fijn klein. Elysium moet je doen als het ook buiten goed weer is, dan heb je ook genot van die enorme tuin.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:33 schreef Vicky het volgende:
Ik ben tijdje geleden bij de Zwaluwhoeve geweest en dat vond ik wel heel erg lekker...
ZOu nog wel een keer willenOf naar Elysium of naar Centre du Lac
beetje hetzelfde als de Zwaluwhoeve dus. Was echt superweer toenw e daar warenquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Allebei fijne sauna's ja. Centre du lac is fijn klein. Elysium moet je doen als het ook buiten goed weer is, dan heb je ook genot van die enorme tuin.
vertel eens, is het leuk daar?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:38 schreef Estrys het volgende:
Lucaya zou ik ook geen uren voor gaan rijden. Wij gaan vaak daarheen maar ja wij wonen in Oss.
niet wil. is een groot woord. ik wil best wel. maar ik verwachtte eigenlijk altijd overboden te worden zoals altijd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:52 schreef E.T. het volgende:
Waarom bied je op iets dat je eigenlijk niet wilt??
volgens mij zit daar gewoon een autobot tussen die de prijs opdrijft. ik heb prijzen van 15 euro zien overspringen naar 38. maak je mij niet wijs dat daar iemand met zijn volle verstand zit te bieden (4 minuten voor de eindtijd) en het is gewoon bekend dat dat gebeurt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat dusLeuk voor de mensen die wel echt willen dat er iemand is die de prijs opdrijft
Je vraagt het weliswaar niet aan mij, maar wij zijn er niet zo lang geleden geweest, en het was wel goed.quote:
Ff VPN opzetten en op de dc inloggen :pquote:
Ja ik ook, ook wel eens door iemand die ik kendequote:Op zaterdag 17 november 2012 17:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij zit daar gewoon een autobot tussen die de prijs opdrijft. ik heb prijzen van 15 euro zien overspringen naar 38. maak je mij niet wijs dat daar iemand met zijn volle verstand zit te bieden (4 minuten voor de eindtijd) en het is gewoon bekend dat dat gebeurt.
Dank voor de dubbelcheck. Helaasch.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ff VPN opzetten en op de dc inloggen :p
;-)
Nee dus.
Mannen...quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:31 schreef She-Wolf het volgende:
Vertel mij wat. Dankzij die van mij doen mijn dochters ook aan "trek eens aan m'n vinger..."
Dat heeft L van mij geleerd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:31 schreef She-Wolf het volgende:
Vertel mij wat. Dankzij die van mij doen mijn dochters ook aan "trek eens aan m'n vinger..."
schiedam is mijn favo sauna (ook omdat mijn moeder daar op een steenworp vanaf woont, dagje bij moe, nachtje blijven, dagje sauna, relaxed naar huisquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:32 schreef She-Wolf het volgende:
Ik ga ook af en toe naar Thermen in Schiedam, is ook een fijne sauna. Elysium ben ik wel vaak geweest voor massages en schoonheidsbehandelingen, maar nooit naar de sauna.
Volgens mij was het principe van tlc heel andersquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:21 schreef Vicky het volgende:
Onbegonnen werk...
M ligt in.bed, ik zit op de bank. Hij kijkt Salt, ik Extreme Couponing. Zaterdagavond is TLC avond
ghihi oh dat zal bestquote:Op zondag 18 november 2012 10:30 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Volgens mij was het principe van tlc heel anders
ja, dat is wel heel long distance tender love and carequote:Op zondag 18 november 2012 10:30 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Volgens mij was het principe van tlc heel anders
Laat de kleine nou straks door opa en oma opgehaald worden voor een bios middag. Én daar blijven eten?quote:Op zondag 18 november 2012 10:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zondag is de dag bij uitstek om eens ff lekker te neuken
dus je kan de hele middag neuken !quote:Op zondag 18 november 2012 10:56 schreef Luigi het volgende:
[..]
Laat de kleine nou straks door opa en oma opgehaald worden voor een bios middag. Én daar blijven eten?![]()
.
Lekker lang batsen dan, hoppaquote:Op zondag 18 november 2012 10:56 schreef Luigi het volgende:
[..]
Laat de kleine nou straks door opa en oma opgehaald worden voor een bios middag. Én daar blijven eten?![]()
.
ik hou d'r ook niet van, maar je moet wat op zondag ?quote:
die ligt er savonds toch niet ?quote:Op zondag 18 november 2012 12:51 schreef leonieke het volgende:
Oh, wij moeten ook nog iets bakken, alleen weet ik nog niet waar ik het meeste zin in heb. Maar ja, de eieren moeten op
En die seks is ook wel vrij overroepen als er elke nacht rond 4u een kabouter tussen je komt liggen
Dan ben ik te moequote:
Hmmja tussen het moment dat kabouter naar bed gaat en 4 uur kan er best wel een keer gesekst worden hooorrrr....quote:Op zondag 18 november 2012 12:51 schreef leonieke het volgende:
Oh, wij moeten ook nog iets bakken, alleen weet ik nog niet waar ik het meeste zin in heb. Maar ja, de eieren moeten op
En die seks is ook wel vrij overroepen als er elke nacht rond 4u een kabouter tussen je komt liggen
Succes! Wedje leggen dat ze meer dan 5 keer 'adequaat' gebruiken?quote:Op maandag 19 november 2012 09:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik krijg zo de wmo op de koffie. Ben dr een beetje nerveux om
Succes...quote:Op maandag 19 november 2012 09:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik krijg zo de wmo op de koffie. Ben dr een beetje nerveux om
Ik zakte gisteren finaal door m`n bekken heen dus er valt weinig meer beter voor te doen dan het isquote:Op maandag 19 november 2012 09:59 schreef YPPY het volgende:
[..]
Succes! Wedje leggen dat ze meer dan 5 keer 'adequaat' gebruiken?Ben eerlijk, doe je niet beter voor dan het gaat en dreig anders gewoon dat ik op bezoek kom. Mwuhahahaha...
Ik koop ze bij het tuincentrum. Is een verzameling bamboestokjes eigenlijk. heel leuk, en dus ook erg nuttig.quote:
Die steken niet?quote:
Een bij steekt sowieso niet snel, want dan gaat ie dood. Dus hij denk wél drie keer na. Hij zal alleen steken als ie écht in het nauw zit en dus om zn volk te beschermen. Als je ze met rust laat, zijn ze dus totaal niet agressief. Ze komen ook nauwelijks op zoetigheid af, itt tot wespen die wél superagressief zijn en in je cola gaan zitten en zo. En die blijven leven na een steek, dus die geven ze veel makkelijker. Ik ben eens gestoken door een Wesp die gewoon naar me tóe kwam om te prikken. Rukker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |