de laatste keer dat ik schoenen gekocht had was 2jr geledenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:52 schreef Risu het volgende:
Och ik heb zo'n hekel aan schoenen kopen. Bah. Ik doe dan ook erg lang met schoenen. Zo lang dat ik eigenlijk al lang aan een paar nieuwe toe ben voor ik die stap dan eindelijk neem.
Smerig?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:57 schreef Vicky het volgende:
Ik doe niet aan 2e hands schoenen.. vind dat echt smerig
goed idee...quote:Op woensdag 14 november 2012 19:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ga ff gucken, nu eerst thee lurken
zweetkakkers van een ander..quote:Op woensdag 14 november 2012 20:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Smerig?
Ik doeniet aan tweedehands onderbroeken, dat niet
zooo lekkerquote:
Och, ik kom ook uit zo'n gezin, maar ik word er nog altijd vrolijk vanquote:Op woensdag 14 november 2012 20:02 schreef Risu het volgende:
Ik doe tegenwoordig ook niet meer aan tweedehands met veel dingen.
Op zich niks mis met tweedehands, maar als je opgroeit in een familie waar er altijd wel een ouder nichtje is die wat doorschuift, ben je op een gegeven moment wel toe aan iets wat speciaal voor jezelf is en van niemand anders is geweest.
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een tweedehands huis. Echt goor, dat er gewoon al iemand anders in je douchebak heeft gestaan
Haha, flinke dosis chloor erdoor gooien?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een tweedehands huis. Echt goor, dat er gewoon al iemand anders in je douchebak heeft gestaan
Tweedehands ondergoed is gewoon gooooor.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:12 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook een tweedehands auto en een weetikveelhoeveelste hands huis... ik wil alleen gn tweedehands schoenen/ondergoed...
oh dat zal best maar passen vind ik anders dan op lopen..quote:Op woensdag 14 november 2012 20:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tweedehands ondergoed is gewoon gooooor.
Schoenen die niet veel zijn gedragen heb ik geen problemen mee. Weet je hoeveel mensen die dingen al gepast hebben voor jij nieuwe schoenen mee naar huis neemt?
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb geen flauw idee. Moet er wel bij zeggen dat dit in de vestiging op de hermanus boexstraat in Ehv was. Weet niet of ze in Vhv ook sale hebben.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:56 schreef Takkembah het volgende:
Àmarante tot wanneer is die uitverkoop bij bovendeert?
*schoenen moet wil moet wil nodig *
Of is er misschien wel iemand doodgegaan op die kamer.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:57 schreef amaranta het volgende:
In een hotel lig je soms ook in 12handse spermabedden.
2e hands vibo ?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:12 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook een tweedehands auto en een weetikveelhoeveelste hands huis... ik wil alleen gn tweedehands schoenen/ondergoed...
Ik snap niet waarom je een vibo zou deepthroten. Maar ieder zijn ding.quote:
Of rode.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Met de witte resten er nog aan?
Jij woont ook helemaal ergens achteraf..quote:Op donderdag 15 november 2012 08:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier was m`n voorruit dichtgevroren en is het mistig buiten
Ik zit hier vlakbij allemaal water. Dat zal wel schelenquote:Op donderdag 15 november 2012 08:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij woont ook helemaal ergens achteraf..
In de grote stad hoefde ik niet te krabben... Mn collega's westland wel..
Het was in elk geval goed mistig tussen de kassen... Veel meer dan zoetermeer.quote:Op donderdag 15 november 2012 08:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zit hier vlakbij allemaal water. Dat zal wel schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |