de laatste keer dat ik schoenen gekocht had was 2jr geledenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:52 schreef Risu het volgende:
Och ik heb zo'n hekel aan schoenen kopen. Bah. Ik doe dan ook erg lang met schoenen. Zo lang dat ik eigenlijk al lang aan een paar nieuwe toe ben voor ik die stap dan eindelijk neem.
Smerig?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:57 schreef Vicky het volgende:
Ik doe niet aan 2e hands schoenen.. vind dat echt smerig
goed idee...quote:Op woensdag 14 november 2012 19:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ga ff gucken, nu eerst thee lurken
zweetkakkers van een ander..quote:Op woensdag 14 november 2012 20:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Smerig?
Ik doeniet aan tweedehands onderbroeken, dat niet
zooo lekkerquote:
Och, ik kom ook uit zo'n gezin, maar ik word er nog altijd vrolijk vanquote:Op woensdag 14 november 2012 20:02 schreef Risu het volgende:
Ik doe tegenwoordig ook niet meer aan tweedehands met veel dingen.
Op zich niks mis met tweedehands, maar als je opgroeit in een familie waar er altijd wel een ouder nichtje is die wat doorschuift, ben je op een gegeven moment wel toe aan iets wat speciaal voor jezelf is en van niemand anders is geweest.
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een tweedehands huis. Echt goor, dat er gewoon al iemand anders in je douchebak heeft gestaan
Haha, flinke dosis chloor erdoor gooien?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een tweedehands huis. Echt goor, dat er gewoon al iemand anders in je douchebak heeft gestaan
Tweedehands ondergoed is gewoon gooooor.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:12 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook een tweedehands auto en een weetikveelhoeveelste hands huis... ik wil alleen gn tweedehands schoenen/ondergoed...
oh dat zal best maar passen vind ik anders dan op lopen..quote:Op woensdag 14 november 2012 20:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tweedehands ondergoed is gewoon gooooor.
Schoenen die niet veel zijn gedragen heb ik geen problemen mee. Weet je hoeveel mensen die dingen al gepast hebben voor jij nieuwe schoenen mee naar huis neemt?
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb geen flauw idee. Moet er wel bij zeggen dat dit in de vestiging op de hermanus boexstraat in Ehv was. Weet niet of ze in Vhv ook sale hebben.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:56 schreef Takkembah het volgende:
Àmarante tot wanneer is die uitverkoop bij bovendeert?
*schoenen moet wil moet wil nodig *
Of is er misschien wel iemand doodgegaan op die kamer.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:57 schreef amaranta het volgende:
In een hotel lig je soms ook in 12handse spermabedden.
2e hands vibo ?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:12 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook een tweedehands auto en een weetikveelhoeveelste hands huis... ik wil alleen gn tweedehands schoenen/ondergoed...
Ik snap niet waarom je een vibo zou deepthroten. Maar ieder zijn ding.quote:
Of rode.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Met de witte resten er nog aan?
Jij woont ook helemaal ergens achteraf..quote:Op donderdag 15 november 2012 08:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier was m`n voorruit dichtgevroren en is het mistig buiten
Ik zit hier vlakbij allemaal water. Dat zal wel schelenquote:Op donderdag 15 november 2012 08:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij woont ook helemaal ergens achteraf..
In de grote stad hoefde ik niet te krabben... Mn collega's westland wel..
Het was in elk geval goed mistig tussen de kassen... Veel meer dan zoetermeer.quote:Op donderdag 15 november 2012 08:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zit hier vlakbij allemaal water. Dat zal wel schelen
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja maar zoetermeer jonguh. Zelfs mist wil zich daar niet vertonen
Je had al kunnen afkappen bij de eerste vraag. Daarover ben ik jou geen verklaring schuldig... Als je iemand wilt aanspreken op het versturen van het document klop je even bij N aan...quote:Op donderdag 15 november 2012 09:21 schreef -Spring het volgende:
Wraargh. Ik heb een collega, de communicatiemedewerker, die nogal eens commentaar op me heeft. Dwz, op m'n output. En dat zegt ze dan ook. Prima. Probleem is alleen dat ik niet onder haar werk, maar onder de beleidsadviseur (N). En dat ik netjes uitvoer wat die me opdraagt.
Dus net: "Waarom heb je dat document al verstuurd? Da's niet zo handig, want het was nog niet af."
Ik: "Dat klopt, en dat wist ik, maar dat heb ik met N. overlegd. We hebben besloten om het toch al te versturen."
Zij: "Maar mss stond er wel info in die nog niet verspreid had mogen worden."
Ik: "Dat snap ik, maar dat was nu niet het geval."
Zij: "Maar dat had wel zomaar gekund!"
Ik: "Als dat het geval was geweest, had ik het niet verstuurd."
Zij: "Je moet het niet persoonlijk opvatten, het gaat er ook helemaal niet om wie de schuldige is. Je hoeft je ook helemaal niet te verdedigen. Ik geef alleen altijd het advies om het niet zo te doen."
En zo zit je dan ineens in het hoekje van een defensief persoon die niet tegen kritiek kan en de schuld probeert af te schuiven.
En laat me raden: ze werkt er al iets van 100 jaarquote:Op donderdag 15 november 2012 09:43 schreef Estrys het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 15 november 2012 09:34 schreef -Spring het volgende:
Oh, en nog even voor de puur objectieve beeldvorming: ze is 50, alleenstaand, geen kinderen en woont met een paar katten naast 'r zus. Ze loopt niet maar ze schuifelt, zegt altijd heel correct, week en lijdzaam 'goedemorgen' en als je vraagt hoe het gaat, antwoordt ze: "Tjaaaaaa, wat zal ik eens zeggen..."
*Ril.
Zo. Frustratie moest er even uit.
Nee, dat gaat je sowieso niet lukken als IT'er.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:47 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben niet van de lieve vrede en ik werk niet om vrienden te maken...
Zo is het...quote:Op donderdag 15 november 2012 09:52 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nee, dat gaat je sowieso niet lukken als IT'er.
Nou ja, ze is ook onderdeel van het project. En degene die het document primair had opgesteld, had háár gevraagd om er nog even naar te kijken. Maar intussen had ik het tussentijdse doc dus al doorgestuurd. Maar goed, ik kan ook gewoon slecht tegen kritiek, hoor. En ze is gewoon m'n type niet. Allesbehalve.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo is het...
Maar dan nog, ik hoef me gewoon niet te verantwoorden tegenover het bedrijfsmeubulair... Waar bemoeit ze zich mee? Als ze zich ermee wilt bemoeien, gewoon verwijzen naar de juiste persoon...
Primair wel ja. Maar, hoe cliché ook, een goede werksfeer en een leuke relatie met m'n collega's, is voor mij honderd keer belangrijker dan een hoog salaris. Ik werk liever in een leuk team voor weinig dan in een kutteam voor veel.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:54 schreef Joene het volgende:
Uberhaupt je werkt toch puur om je centen ? het is geen hobby ofzo.
Met de meeste kan ik het prima vinden ja... Sommigen spreek ik ook mee af buiten werktijd, en anderen negeer ik...quote:Op donderdag 15 november 2012 09:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gelukkig zit je qua tijd langer met je collega`s opgescheept dan met je echtgenoot, dus ik vond het altijd wel fijn als ik het een beetje met de collega`s kon vinden
Hmmm ik heb een buitendienst functie dus eigenlijk zal het me worst wezen of ik leuke collega's hebquote:Op donderdag 15 november 2012 10:00 schreef -Spring het volgende:
[..]
Primair wel ja. Maar, hoe cliché ook, een goede werksfeer en een leuke relatie met m'n collega's, is voor mij honderd keer belangrijker dan een hoog salaris. Ik werk liever in een leuk team voor weinig dan in een kutteam voor veel.
Achter een deur met een slot erop.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een probleempje
ik heb mijn portfolio zo goed opgeborgen dat ik m nu niet meer kan vinden.
en ik heb echt geen idee meer waar.
het enige dat ik dacht dat ik m goed moest verstoppen omdat ik bang was dat er iets mee zou kunnen gebeuren.
ik heb vanmiddag een gesprek bij een uitzendbureau waarbij ik dingen uit dat portfolio had willen gebruiken.
het is niet direkt noodzakelijk hoor dat ik het meeneem, maar ik vind het rete-irritant dat ik het kreng kwijt ben.
op de site wel, thanks! Een paar schoenen en een paar laarzen onderweg naar mij.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb geen flauw idee. Moet er wel bij zeggen dat dit in de vestiging op de hermanus boexstraat in Ehv was. Weet niet of ze in Vhv ook sale hebben.
ja duh, ik heb maar twee deuren met een slot erop. de voordeur en de keukendeur.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Achter een deur met een slot erop.
kastdeurquote:Op donderdag 15 november 2012 11:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja duh, ik heb maar twee deuren met een slot erop. de voordeur en de keukendeur.
Oh ja, slim! Maar aan de andere kant... Je stuurt de jaaropgave door naar de BD, die zullen niet kunnen zien wanneer dat precies afgenomen is. Maar goed, dan nog gaat de jaaropgave van Jan tot Dec 2012. en dus kan je niet de uren die je in Dec 2012 niet afneemt compenseren met dubbele uren in Januari want dat valt dan onder de jaaropgave van 2013.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:41 schreef Ticootje het volgende:
Maar je kunt waarschijnlijk niet uren van een zelfde periode bij 2 kdv en hetzelfde kind gaan opgeven...
Je zal dus bij 1 kvd gewoon de volle mep betalen.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
En over je andere vraag: wat zei de belastingdienst toen je belde?
Zo'n kutantwoord vind ik dat, maar toch wel leuk om een keer te doen.![]()
Op mijn uren gevallen, staat er gewoon per maand wat er is afgenomen en het totaal onderaan...quote:Op donderdag 15 november 2012 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, slim! Maar aan de andere kant... Je stuurt de jaaropgave door naar de BD, die zullen niet kunnen zien wanneer dat precies afgenomen is. Maar goed, dan nog gaat de jaaropgave van Jan tot Dec 2012. en dus kan je niet de uren die je in Dec 2012 niet afneemt compenseren met dubbele uren in Januari want dat valt dan onder de jaaropgave van 2013.
Oh ja, dat is waar ook. Het staat er idd per maand op aangegeven.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op mijn uren gevallen, staat er gewoon per maand wat er is afgenomen en het totaal onderaan...
Als ik dus een 2e kdv zou hebben die dat ook doet en er is iemand die ook echt de dingen leest en dan ziet kind A is in december 80 uur op KDV A geweest en 80 uur op KDV B... Dan zou er toch een lichtje moeten branden?
Tenzij het gaat om 2 dagen... Want 4 dagen opvang in de week kan natuurlijk, maar niet als het aantal dagen opvang boven de 5 per week komt...
Ik vond mn eigen verhaal zo wazig geschreven, ik vind het knap dat je me uberhaupt volgt...quote:Op donderdag 15 november 2012 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Het staat er idd per maand op aangegeven.
Dat mag wel. Als je overlap hebt, dan mag je die uren gewoon allebei opgeven. Dat heb ik al wel gevraagd bij de Belastingdienst. Gewoon aangeven dat je ipv 100 uur 200 uur per maand afneemt. Dat dit op 2 verschillende KDV's is, is geen probleem. Als je maar niet boven de 140% of 230 uur per maand uitkomt.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:41 schreef Ticootje het volgende:
Maar je kunt waarschijnlijk niet uren van een zelfde periode bij 2 kdv en hetzelfde kind gaan opgeven...
Je zal dus bij 1 kvd gewoon de volle mep betalen.
Ja zo... Maar je kan nooit 2x 200 uur gaan opgeven, omdat dat gewoon niet mogelijk is... Zo bedoel ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat mag wel. Als je overlap hebt, dan mag je die uren gewoon allebei opgeven. Dat heb ik al wel gevraagd bij de Belastingdienst. Gewoon aangeven dat je ipv 100 uur 200 uur per maand afneemt. Dat dit op 2 verschillende KDV's is, is geen probleem. Als je maar niet boven de 140% of 230 uur per maand uitkomt.
Dat klopt. Je mag sowieso maar 230 uur per kind aanvragen max. 2x 200 uur gaat dan niet lukken nee. Maar je mag dus wel terugvragen over "dubbele" uren verspreid over 2 KDV's.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja zo... Maar je kan nooit 2x 200 uur gaan opgeven, omdat dat gewoon niet mogelijk is... Zo bedoel ik.
Dat is ook een soort logisch... Je kan maar zo 2 organisaties hebben die de opvang van je kind regelen.. Je kan 2 dagen gastouder hebben en een dag kdv...quote:Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat klopt. Je mag sowieso maar 230 uur per kind aanvragen max. 2x 200 uur gaat dan niet lukken nee. Maar je mag dus wel terugvragen over "dubbele" uren verspreid over 2 KDV's.
Dat hebben we gevraagd, maar daar konden ze niets over zeggen. Vooralsnog geen aanmeldingen uit haar leeftijd.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Het staat er idd per maand op aangegeven.![]()
Maar Nielsch, hebben jullie al gevraagd of ze enig idee hebben wanneer er meer kindjes van haar leeftijd bijkomen? Mss komen er volgende maand wel 2 bij?
De verticale groep op het nieuwe kdv van de baby is ook alleen maar met babies.. Onze kleine komt in principe op de horizontale groep en gaat in 4 jaar 3 groepen af...quote:Op donderdag 15 november 2012 14:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat hebben we gevraagd, maar daar konden ze niets over zeggen. Vooralsnog geen aanmeldingen uit haar leeftijd.
Ik weet heel goed wat een verticale groep is, want daar zit ze nu ook op. Ik heb ook geen probleem met een verticale groep en besef dat die niet overal even goed verdeeld zal zijn, maar een peuter van 2,5 jaar neerzetten in wat feite verder een babygroep is vind ik het andere uiterste.
Voordeel van de bezuinigingen... Geen wachtlijsten meer...quote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef Nielsch het volgende:
Nouja ik ben allang blij dat ze eventueel terug kan naar haar huidige KDV. Jammer van het geld, maar dan maar niet naar de VS op vakantie.
True...quote:Op donderdag 15 november 2012 14:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voordeel van de bezuinigingen... Geen wachtlijsten meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |