Nee hoor, ze hoeven niet weg, maar een eigen staat is wat anders. Ik geef slechts tegengewicht op jouw bizarre redenering. Laten we wel wezen, jij zit ook niet te wachten op een Islamitisch provincie midden in NL.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En alleen omdat de regio moslim is moeten de Joden weg?
Je denkt net zo bizar als de kaalkoppies in Nederland, alleen dan vanuit Islamitisch oogpunt.
Ik vind niet dat de Joden weg moeten. Alleen blijven ze meer nederzettingen bouwen waar Palestijnen voor moeten wijken.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je denkt net zo bizar als de kaalkoppies in Nederland, alleen dan vanuit Islamitisch oogpunt.
Neehoor, heb niks tegen Rotterdam.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hoeven niet weg, maar een eigen staat is wat anders. Ik geef slechts tegengewicht op jouw bizarre redenering. Laten we wel wezen, jij zit ook niet te wachten in een Islamitisch provincie midden in NL.
De provincie Rotterdam?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehoor, heb niks tegen Rotterdam.
Kun je dat uitleggen?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een grondoorlog is oneindig, dat weten zei ook.
Denk alleen al aan Irak en Afghanistan, maar dan keer 1000 (gezien de bevolkingsdichtheid).quote:Op donderdag 15 november 2012 18:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kun je dat uitleggen?
Dit is nu ook niet bepaald een gebed zonder eind.
Same shit, different name.quote:
Ja vast, vuurwerk wordt nog steeds getolereerd. Terwijl het meer doden oplevert dan een gemiddelde raketbeschieting vanuit Gaza.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:57 schreef mossad_agent het volgende:
Het is daar gewoon het hele jaar oud en nieuw.... de Nederlandse overheid zou dit oplossen door belasting op raketten te heffen waardoor het onbetaalbaar wordt
quote:Senior Israeli official: Cease fire is not on the table. We will not stop the operation until Hamas will beg us to
Qassam, is dat niet de naam van een Iraanse raket?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:59 schreef rakotto het volgende:
Zojuist een gamechanger gaande in Palestina. Al Qassam claimt het laten neerstorten van een Israelisch gevechtsvliegtuig.
En Israel:
[..]
Onder andere, maar dit is het Al Qassam brigade dat een woordwisseling had met de IDF via twitter.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Qassam, is dat niet de naam van een Iraanse raket?
Over 80 jaar hebben we dit topic dus nog steeds gaande.quote:We will not stop the operation until Hamas will beg us to
Niet alle Joden in Israël zijn westers.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat kan mij het Koninkrijk van Jeruzalem bommen. Feit is dat het nu Westerlingen zijn in een regio waar ze niet meer horen. Het is net zoiets bizars als Zwitserland met staatsreligie Islam, midden in Christelijk Europa.
Dat is het grote probleem he?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat kan mij het Koninkrijk van Jeruzalem bommen. Feit is dat het nu Westerlingen zijn in een regio waar ze niet meer horen. Het is net zoiets bizars als Zwitserland met staatsreligie Islam, midden in Christelijk Europa.
Gelukkig is jouw voorgestelde deportatie niet bizar.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, zoals ik al stelde, ze kunnen daar perfect wonen. Het is niet voor niets dat ze die kant op zijn gevlucht. Maar een kunstmatige staat, en dan ook nog eens ten koste van grondgebied van anderen...quote:Op donderdag 15 november 2012 19:18 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Dat is het grote probleem he?
Een Joodse staat midden in Islamitisch gebied. Het lijkt wel of ze de islam in het gezicht spugen, gewoon door er te zijn. Is dat de reden voor die haat die alle (de meeste) moslims tegen joden schijnen te moeten hebben?
Ik geloof dat het vele antisemitisme in de islamitische wereld inderdaad als een van de redenen blijkt te hebben dat de staat Israël zich daar bevindt. Er was al antisemitisme voor die stichting maar dat is daarna veel erger geworden. Of dat komt door onderdrukking van Palestijnen of machtsbelangen van islamieten is de vraag.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:18 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Een Joodse staat midden in Islamitisch gebied. Het lijkt wel of ze de islam in het gezicht spugen, gewoon door er te zijn. Is dat de reden voor die haat die alle (de meeste) moslims tegen joden schijnen te moeten hebben?
Nee de haat komt van vroeger, de Joden stonden namelijk bekend om het feit dat zij de Profeten van God vermoorden en verraden. Kijk hoe zij bijv. met Jezus omgingen, zelfs vandaag de dag noemen de joden; Maria een "hoer" en Jezus was een "tovenaar". Religeus gezien zijn er genoeg redenen geweest om de joden te haten.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:18 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Dat klopt, er zijn er ook uit het Midden-Oosten en uit andere delen van Azië. Die worden veelal in hun eigen land gediscrimineerd en wordt tegen gezegd dat ze maar naar Israël moeten.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niet alle Joden in Israël zijn westers.
Anti-semitisme in de Islamitische wereld vindt haar grondslag in de politiek. In tegenstelling tot het anti-semitisme in Europa. Daar komt het van onderaf. De echte ordinaire jodenhaters vindt je dus met name onder de autochtone bevolking van Europa. Uiteindelijk heet dat ook geleid tot de gebeurtenissen van amper 70 jaar terug.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik geloof dat het vele antisemitisme in de islamitische wereld inderdaad als een van de redenen blijkt te hebben dat de staat Israël zich daar bevindt. Er was al antisemitisme voor die stichting maar dat is daarna veel erger geworden. Of dat komt door onderdrukking van Palestijnen of machtsbelangen van islamieten is de vraag.
Verklaart dat al die anti-Joodse passages in de Koran? Ik heb er toevallig een paar doorgelezen vanwege mijn interesse in religie en dat viel mij toch wel sterk op.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee de haat komt van vroeger, de Joden stonden namelijk bekend om het feit dat zij de Profeten van God vermoorden en verraden. Kijk hoe zij bijv. met Jezus omgingen, zelfs vandaag de dag noemen de joden; Maria een "hoer" en Jezus was een "tovenaar". Religeus gezien zijn er genoeg redenen geweest om de joden te haten.
Dan lees jij een ander religieus boek dan ik. Ik ben blij dat ik niet met moslims als jou omga. Gatverdamme.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee de haat komt van vroeger, de Joden stonden namelijk bekend om het feit dat zij de Profeten van God vermoorden en verraden. Kijk hoe zij bijv. met Jezus omgingen, zelfs vandaag de dag noemen de joden; Maria een "hoer" en Jezus was een "tovenaar". Religeus gezien zijn er genoeg redenen geweest om de joden te haten.
Mein Gott.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Anti-semitisme in de Islamitische wereld vindt haar grondslag in de politiek. In tegenstelling tot het anti-semitisme in Europa. Daar komt het van onderaf. De echte ordinaire jodenhaters vindt je dus met name onder de autochtone bevolking van Europa. Uiteindelijk heet dat ook geleid tot de gebeurtenissen van amper 70 jaar terug.
De anti-Joodse passages hangen samen met de vervolging van de profeet Mohammed door de Joodse stammen. Niettemin blijven Joden onderdeel van de volkeren van het Boek en hebben derhalve een goede kans om in de hemel te belanden.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:24 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Verklaart dat al die anti-Joodse passages in de Koran? Ik heb er toevallig een paar doorgelezen vanwege mijn interesse in religie en dat viel mij toch wel sterk op.
Ja, wat ik alleen een probleem vind is wat er moet gebeuren met onschuldige bewoners van dorpjes in Palestina die helemaal niet beslist hebben dat Hamas Israël moet aanvallen, Hamas is dan ook gewoon tuig. Ik zie soms Israëlische soldaten die dorpjes binnenvallen om ze te verbouwen tot nederzettingen maar ik heb het idee dat zowel Israëliërs als Hamas (aangezien ze voor agressie kiezen) niet zoveel geven om die Palestijnen, die Palestijnen zie ik echter ook vredig demonstreren en desondanks niet naar geluisterd worden. Ik vraag me af wat hiervoor een oplossing is want dit kan zo niet doorgaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Anti-semitisme in de Islamitische wereld vindt haar grondslag in de politiek. In tegenstelling tot het anti-semitisme in Europa. Daar komt het van onderaf. De echte ordinaire jodenhaters vindt je dus met name onder de autochtone bevolking van Europa. Uiteindelijk heet dat ook geleid tot de gebeurtenissen van amper 70 jaar terug.
Who cares, die kerel heeft toch nooit bestaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De anti-Joodse passages hangen samen met de vervolging van de profeet Mohammed door de Joodse stammen.
Verklaart u nader...quote:Op donderdag 15 november 2012 19:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan lees jij een ander religieus boek dan ik. Ik ben blij dat ik niet met moslims als jou omga. Gatverdamme.
Dat doet me aan Maarten Luther denken. Die schreef zijn "meesterwerk" Over de Joden en hun Leugens nadat hij ze niet kon bekeren.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De anti-Joodse passages hangen samen met de vervolging van de profeet Mohammed door de Joodse stammen. Niettemin blijven Joden onderdeel van de volkeren van het Boek en hebben derhalve een goede kans om in de hemel te belanden.
Je klinkt als christen-fundamentalisten, die zeggen ook de hele tijd dat je dwaalt.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, maar moge God je vergeven voor je dwalingen.
Welke dwalingen heb jij het over? Je doet erg vaag.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, maar moge God je vergeven voor je dwalingen.
Dat is dus niet zeker.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Who cares, die kerel heeft toch nooit bestaan.
Ach al dat geloof in die fantasiefiguurtjes, over 2000 jaar vereren we Harry Potter.quote:
Ik ben niet Christelijk, noch fundamentalistisch. Dwalen is ook een vrij normaal woord. Zeker in dit geval, nu De_Ilias hier even tal van zaken 'vergeet' te vermelden.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:27 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Je klinkt als christen-fundamentalisten, die zeggen ook de hele tijd dat je dwaalt.
Deze hou ik erin als ik weer een keer met Muttie wil lachen.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:27 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Je klinkt als christen-fundamentalisten, die zeggen ook de hele tijd dat je dwaalt.
Naar ik heb gehoord is het pas met de komst van westerlingen die Joods zijn daar helemaal misgegaan. De Palestijnse Joden zouden perfect samengeleefd hebben met de Islamitische Palestijnen.. Maar daar moet ik nog eens onderzoek naar doen want ik weet niet of dat klopt. Het maakt helemaal niks uit dat het Joden zijn, als het Amerikanen of Grieken waren was het net zo goed verkeerd geweest want westerlingen horen niet in zo'n gebied naar mijn mening.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, zoals ik al stelde, ze kunnen daar perfect wonen. Het is niet voor niets dat ze die kant op zijn gevlucht. Maar een kunstmatige staat, en dan ook nog eens ten koste van grondgebied van anderen...
Welke?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:24 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Verklaart dat al die anti-Joodse passages in de Koran? Ik heb er toevallig een paar doorgelezen vanwege mijn interesse in religie en dat viel mij toch wel sterk op.
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Who cares, die kerel heeft toch nooit bestaan.
Ik ken deze nog uit mijn hoofd:quote:
De kiemen van het conflict liggen in WW I. Bijna alles is tot die gebeurtenis te herleiden.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:30 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Naar ik heb gehoord is het pas met de komst van westerlingen die Joods zijn daar helemaal misgegaan. De Palestijnse Joden zouden perfect samengeleefd hebben met de Islamitische Palestijnen.. Maar daar moet ik nog eens onderzoek naar doen want ik weet niet of dat klopt. Het maakt helemaal niks uit dat het Joden zijn, als het Amerikanen of Grieken waren was het net zo goed verkeerd geweest want westerlingen horen niet in zo'n gebied naar mijn mening.
Het is in het Arabisch, قاتلهم الله een juiste vertaling hiervan is (Moge Allaah hen bestrijden). Want doden is het niet, dan moet het zijn قتلهم الله en dat is dus niet het geval.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:32 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik ken deze nog uit mijn hoofd:
De Christenen zeggen, Jezus is Gods zoon. De Joden zeggen: Esra is Gods zoon. Wat een dwaling (of iets dergelijks). Moge Allah hen doden.
Heel veel kolonisten zijn toch niet bepaald westers.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:30 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Naar ik heb gehoord is het pas met de komst van westerlingen die Joods zijn daar helemaal misgegaan. De Palestijnse Joden zouden perfect samengeleefd hebben met de Islamitische Palestijnen.. Maar daar moet ik nog eens onderzoek naar doen want ik weet niet of dat klopt. Het maakt helemaal niks uit dat het Joden zijn, als het Amerikanen of Grieken waren was het net zo goed verkeerd geweest want westerlingen horen niet in zo'n gebied naar mijn mening.
Ik moet nog steeds Arabisch leren, dat ben ik nog van plan in de toekomst gezien mijn talen-obsessie, wat ik lees is: ta tafm anfm, klopt dat? Dat Arabisch is zo moeilijk te lezen, volgensmij lijkt dat er niet eens op.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:33 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Het is in het Arabisch, قاتلهم الله een juiste vertaling hiervan is (Moge Allaah hen bestrijden). Want doden is het niet, dan moet het zijn قتلهم الله en dat is dus niet het geval.
Waar komen veel kolonisten dan vandaan? En bestaan daar ook bronnen voor?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heel veel kolonisten zijn toch niet bepaald westers.
Klopt. Een zeer groot deel heeft de Marokkaanse nationaliteit.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heel veel kolonisten zijn toch niet bepaald westers.
Komen die uit het berbergebied? Want ik dacht dat uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat berbers vaker agressief zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt. Een zeer groot deel heeft de Marokkaanse nationaliteit.
Nee Arabisch lezen is juist makkelijk en snel te leren.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:35 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds Arabisch leren, dat ben ik nog van plan in de toekomst gezien mijn talen-obsessie, wat ik lees is: ta tafm anfm, klopt dat? Dat Arabisch is zo moeilijk te lezen, volgensmij lijkt dat er niet eens op.
Wat duidelijk terugslaat op de de strijd die de profeet voerde met de desbetreffende stammen. Mag ik je eraan herinneren dat het uiteindelijk de profeet zelf was die een bemiddelaar was indien twee Joodse stammen met elkaar in de clinch lagen.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:33 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Het is in het Arabisch, قاتلهم الله een juiste vertaling hiervan is (Moge Allaah hen bestrijden). Want doden is het niet, dan moet het zijn قتلهم الله en dat is dus niet het geval.
Ach joh, kom op zeg! Waar is je bron?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:38 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Komen die uit het berbergebied? Want ik dacht dat uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat berbers vaker agressief zijn.
Misschien als je ermee opgevoed bent maar ik ben Nederlander en als Nederlander opgegroeid, vanwege mijn taalkundige interesse ken ik diverse schriften. Ik ken: Romeins schrift, Slavisch, Grieks, Hebreeuws, gedeeltelijk Japans en Chinees. Ik kan je zeggen: Slavisch is het makkelijkste te leren. Grieks is iets moeilijker, maar ook nog makkelijk. Japans heeft zeer verschillende tekens en valt ook wel mee. Hebreeuws is moeilijker omdat bepaalde tekens veel op elkaar lijken. Arabisch is het moeilijkste naast Chinees en zeer moeilijk te leren, omdat bij bijvoorbeeld de 'tah' er maar een puntje bij hoeft te komen en het is een totaal ander teken. Daarnaast lijken veel tekens zoveel op elkaar, meer dan in het Hebreeuws, dat het zeer veel tijd kost. Ik heb dan nog niet eens iets gezegd over dat een letter aan het begin, in het midden en aan het eind anders geschreven wordt.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:38 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee Arabisch lezen is juist makkelijk en snel te leren.
Er staat gewoon qaa ta la homo llaah (qaatalahomollaah).
Ehm en? Het gaat hier om het beeld wat jij hier schetst en wat in mijn ogen zeer incompleet en zelfs gevaarlijk is. Ik ben dan ook benieuwd hoe jij tegen Joden aan kijkt?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:40 schreef De_Ilias het volgende:
Mutant met alle respect gaan niet alle verzen over specifiek hetgeen bestond tussen de profeet en de Joden op het Arabisch schiereiland.
In de Qoraan komt vaak genoeg het verhaal over het Joodse volk (Banie Israaiel) en hun misdaden jegens de profeten.
Heb je al een bron gevonden voor waar kolonisten vandaan komen? Ik ben daar best benieuwd naar eigenlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
http://ac.home.xs4all.nl/palestina/krant1/wie%20zijn.htm
Wel interessant. Wel al een wat oudere link. Maar ik lees niet dat ze voornamelijk uit marokko komen?
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach joh, kom op zeg! Waar is je bron?
Bron:http://www.merip.org/mer/mer200/berbers-france-algeriaquote:The Kabyle Myth
Contemporary Berber challenges to French and Algerian national authority are rooted in the colonial “Kabyle myth” which conceptualizes Arab/Berber ethnic differences in Algeria as primordial. While colonial Algeria never had a specific “Berber policy” as in Morocco, [4] a network of research centers, archives and journals devoted to the scientific study of Berber language and culture was created to fix the ethnic boundary between the two groups and to use such a division to justify economic and social policy. [5] The resulting ethnological and military reports characterize the Berbers as uncivilized warriors with a history of defending their mountain refuges against all invaders (Phoenicians, Romans, Arabs, French). [6] Whereas the Arabs accepted the tutelage of Islamic caliphs, the “fiercely independent” Berbers abhorred the idea of central authority and were prepared to defend their liberty to the death. [7]
Joden zijn mensen zoals jij en ik, ik bedoel wat kan jij eraan doen dat je Marokkaan bent? Zo ook de Jood, wat kan hij er nou aan doen dat hij Joods is? God heeft hem zo geschapen, ik ben niet tegen Joden. Ik ben wel tegen Zionisten.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ehm en? Het gaat hier om het beeld wat jij hier schetst en wat in mijn ogen zeer incompleet en zelfs gevaarlijk is. Ik ben dan ook benieuwd hoe jij tegen Joden aan kijkt?
Laat ik het andersom zeggen: Er wonen in Israël zo'n 1 miljoen mensen met de Marokkaanse nationaliteit, een groot deel daarvan = kolonist. Velen van hen leefden in armoede in Marokko en zijn uiteindelijk door Joodse organisaties naar Israël gehaald om daar dus geld te verdienen als kolonist.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
http://ac.home.xs4all.nl/palestina/krant1/wie%20zijn.htm
Wel interessant. Wel al een wat oudere link. Maar ik lees niet dat ze voornamelijk uit marokko komen?
Ik zie dus dat je van talen leren houdt, vind ik een leuke eigenschap. ongeki desu ka ?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:42 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Misschien als je ermee opgevoed bent maar ik ben Nederlander en als Nederlander opgegroeid, vanwege mijn taalkundige interesse ken ik diverse schriften. Ik ken: Romeins schrift, Slavisch, Grieks, Hebreeuws, gedeeltelijk Japans en Chinees. Ik kan je zeggen: Slavisch is het makkelijkste te leren. Grieks is iets moeilijker, maar ook nog makkelijk. Japans heeft zeer verschillende tekens en valt ook wel mee. Hebreeuws is moeilijker omdat bepaalde tekens veel op elkaar lijken. Arabisch is het moeilijkste naast Chinees en zeer moeilijk te leren, omdat bij bijvoorbeeld de 'tah' er maar een puntje bij hoeft te komen en het is een totaal ander teken. Daarnaast lijken veel tekens zoveel op elkaar, meer dan in het Hebreeuws, dat het zeer veel tijd kost. Ik heb dan nog niet eens iets gezegd over dat een letter aan het begin, in het midden en aan het eind anders geschreven wordt.
Heb je het stuk wel GOED gelezen?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:45 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
[..]
Bron:http://www.merip.org/mer/mer200/berbers-france-algeria
Daarnaast heb ik van iemand gehoord dat Berbers vroeger zeepiraten waren net als Somaliërs tegenwoordig.
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
http://www.jewishagency.o(...)+on+Israel/Society/3)+The+Origins+of+Israeli+Society+Formative+Groups+and+Ideologies.htmquote:Op donderdag 15 november 2012 19:43 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Heb je al een bron gevonden voor waar kolonisten vandaan komen? Ik ben daar best benieuwd naar eigenlijk.
Catan toch? Oh nee, daar gingen ze naartoe.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:43 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Heb je al een bron gevonden voor waar kolonisten vandaan komen? Ik ben daar best benieuwd naar eigenlijk.
quote:De VPRO haalt het online spel De Kolonisten van de Westelijke Jordaanoever uit de online archieven. Het item dat al sinds 2010 online staat kreeg zware kritiek van joodse en Israëlische organisaties omdat het antisemitisch zou zijn.
twitter:RGjournalist twitterde op donderdag 15-11-2012 om 19:56:17goeie genade... 2 enorme klappen, nu veel dichterbij dan net in uitzending #gaza reageer retweet
Are you fucking kidding me?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De kiemen van het conflict liggen in WW I. Bijna alles is tot die gebeurtenis te herleiden.
Genki desu. Arigato-gozaimasu.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:46 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik zie dus dat je van talen leren houdt, vind ik een leuke eigenschap. ongeki desu ka ?
Israel schuwt geen burgerslachtoffers in zekere zin, het doel is het uitschakelen van een primair doelwit, het is vaak niet te bepalen wie er om heen zit of woont, of je die weg kan krijgen, en hoe lang dat gaat duren voordat het doelwit weer is vertrokken. Hoe dan ook, voor Israel zijn de burgers niet het doelwit, en dat is een groot verschil.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik geloof in tegenstelling tot jou niet dat burgerschlachtoffers worden geschuwd.
Dat hebben we vaak genoeg gezien.
Overigens geloof ik wel dat jij liever geen burgerslachtoffers ziet.
Wat een domme en incorrecte opmerking is dit weer, maar ik zie dat je niet op me reageert, spijtig.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:40 schreef De_Ilias het volgende:
Mutant met alle respect gaan niet alle verzen over specifiek hetgeen bestond tussen de profeet en de Joden op het Arabisch schiereiland.
In de Qoraan komt vaak genoeg het verhaal over het Joodse volk (Banie Israaiel) en hun misdaden jegens de profeten.
Wat een onzin en flauwekul is dit weer, en opnieuw geen reactie op mijn post, spijtig.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:25 schreef De_Ilias het volgende:
Ja Allaah de Verhevene heeft in de Qoraan zoals u heeft gelezen veel kritiek geleverd op het Joodse volk, oftewel Bani Israaiel.
Ik heb wat vertalingen van de Koran maar hij heeft er wel gelijk in dat er op een erg negatieve wijze over Joden in wordt gesproken.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat een domme en incorrecte opmerking is dit weer, maar ik zie dat je niet op me reageert, spijtig.
Ik heb het over de Amerikaanse defensieve en financiele steun naast de zaak dat Egypte overeind wordt gehouden door Amerika. Zonder Amerika stort Egypte dus bijna helemaal in.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:32 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik zie dat je het vaak hebt over economische steun vanuit Amerika naar Egypte. Over welke steun heb jij het over? Dat miezerige 2 miljard dollar per jaar?
Het gaat inderdaad wel verder terug. Het is uiteindelijk allemaal de schuld van de Romeinen... als die de Joden nooit tot een diaspora hadden gedwongen was dit allemaal nooit gebeurd en had je geen verwesterlijkte Joden die massaal naar een niet-westers gebied toetrekken.quote:
Als alle volken de situatie van vóór de Romeinen zouden terug willen, zouden we mooi in de aap gelogeerd zijn...quote:Op donderdag 15 november 2012 20:30 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad wel verder terug. Het is uiteindelijk allemaal de schuld van de Romeinen... als die de Joden nooit tot een diaspora hadden gedwongen was dit allemaal nooit gebeurd en had je geen verwesterlijkte Joden die massaal naar een niet-westers gebied toetrekken.
Daar heb ik het niet over. Ik heb het erover dat we al die ellende aan hen te danken hebben en verder aan nazi's en dergelijke.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als alle volken de situatie van vóór de Romeinen zouden terug willen, zouden we mooi in de aap gelogeerd zijn...
twitter:AP twitterde op donderdag 15-11-2012 om 19:54:35BREAKING: Israeli defense minister orders call-up of reservists to ready broader operation in Gaza. -BW reageer retweet
Je bent me voor. Ik vraag me af wanneer ze via de grond binnen vallen en weer een pak slaag krijgen zoals de afgelopen paar keer. Israel is alleen via de lucht superieur.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:42 schreef Perrin het volgende:
twitter:AP twitterde op donderdag 15-11-2012 om 19:54:35BREAKING: Israeli defense minister orders call-up of reservists to ready broader operation in Gaza. -BW reageer retweet
Israel's Barak okays call-up of 30,000 reservists: Spokesmanquote:BREAKING- Hamas media says they will broadcast in few minutes video of #Hamas military shooting down #Israeli drone
quote:Israeli Defence Minister Ehud Barak on Thursday approved the call-up of 30,000 reserve soldiers, who can be called into action by the military at any point, the army's official spokesman said.
"We are in the process of expanding the campaign," Brigadier General Yoav Mordechai told Channel 2 television as Israel pressed a massive air campaign against Gaza militants.
"The defence minister approved a few minutes ago, based on the army's request, the recruitment of another 30,000 soldiers. We will determine how many of them will be called in," he said. "All options are on the table."
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:45 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je bent me voor. Ik vraag me af wanneer ze via de grond binnen vallen en weer een pak slaag krijgen zoals de afgelopen paar keer. Israel is alleen via de lucht superieur.
Ja, maar de quote-knop deed ff raar.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je hebt het over rakotto neem ik aan?
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:30 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad wel verder terug. Het is uiteindelijk allemaal de schuld van de Romeinen... als die de Joden nooit tot een diaspora hadden gedwongen was dit allemaal nooit gebeurd en had je geen verwesterlijkte Joden die massaal naar een niet-westers gebied toetrekken.
ah okquote:Op donderdag 15 november 2012 21:11 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Ja, maar de quote-knop deed ff raar.
Door luchtaanvallen.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ah ok
Even voor hem dan.
Gaza 2008
Doden Israel: 13
Palestijnen: 1417
gewond Israel: 518
Palestijnen: 5303
Duidelijk pak slaag voor Israel...:|
WO IIquote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ah ok
Even voor hem dan.
Gaza 2008
Doden Israel: 13
Palestijnen: 1417
gewond Israel: 518
Palestijnen: 5303
Duidelijk pak slaag voor Israel...:|
Maakt mij eigenlijk geen fuck uit wie er nou schuld heeft. Elke partij claimt de regerende macht te zijn over het gebied en geeft geen fuck om hun verantwoordelijkheid om te beschermen.twitter:AJELive twitterde op donderdag 15-11-2012 om 21:28:03Israeli airstrike killed #UN school teacher in #Gaza, UN says http://t.co/nDSuk3Xz reageer retweet
Ja, behalve dat we wel elke keer menselijkheid verwachten van het IDF.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef rakotto het volgende:
Zulke jankende personen horen toch niet in het leger te zitten.
En wat probeer je nu precies duidelijk te maken dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef rakotto het volgende:
Zulke jankende personen horen toch niet in het leger te zitten.
Zeg dat tegen de 750+ miljoen jongeren in Gaza die getraumatiseerd zijn door de terroristische aanvallen door Israel.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:37 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ja, behalve dat we wel elke keer menselijkheid verwachten van het IDF.
Sorry dat ik het zeg, maar dat lijkt me duidelijk Israelische propaganda. Zulk "gedetailleerd" rapport kan enkel geschreven worden door "insiders".quote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Gaza_War#Ground_invasion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |